Jij was toch eten halen?quote:
Of TopiekKaapquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:13 schreef essnhills het volgende:
Maar lief Karientjuh, kun je de TT anders veranderen in iets toepasselijkers zoals 'Zonder pauze verder aan dag 2' ofzo?
Doe dan TopiqueKaapquote:
Ja, wil je? Ik weet wel een aanbieding voor een heel mooi machientje daarvoor. Kost maar 300 + 9 euro verzendkostenquote:
Donequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:13 schreef essnhills het volgende:
Maar lief Karientjuh, kun je de TT anders veranderen in iets toepasselijkers zoals 'Zonder pauze verder aan dag 2' ofzo?
Jij bent niet goed wijsquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:17 schreef Jimbo het volgende:
Goedemorgen volluk. Lekker geslapen allemaal? Io wel man, was kapot! Hihaho
Kan jij nog wel kijken dan manquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:17 schreef Jimbo het volgende:
Goedemorgen volluk. Lekker geslapen allemaal? Io wel man, was kapot! Hihaho
Neuh, ben tevreden met mijn Dolce Gustoquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, wil je? Ik weet wel een aanbieding voor een heel mooi machientje daarvoor. Kost maar 300 + 9 euro verzendkostenGeen geld toch?
dankjequote:
Je was nu toch al te laat geweestquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Neuh, ben tevreden met mijn Dolce Gusto
Je kan weer dingen kopen jaquote:
alles goed hier. Nog wel een beetje moe, maar ach klagen is voor homosquote:
iets over 4ren geloof ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan weer dingen kopen jaMaar er zit evengoed wel wat vaart achter nog
Hoe laat ben je nou uiteindelijk echt gaan slapen?
Maarreh heb je nou eigenlijk iets gekocht?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alles goed hier. Nog wel een beetje moe, maar ach klagen is voor homos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |