SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
quote:
Dus? De efteling is een pretpark, alleen het sprookjesbos heeft iets met sprookjes te maken, de rest van het park niet hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo'n goed plan is... sprookjes vind ik al niks aan
Mooi, dan slaan we dat overquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dus? De efteling is een pretpark, alleen het sprookjesbos heeft iets met sprookjes te maken, de rest van het park niet hoor.
Verkapt naamtopiquequote:
Afknapperquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens gehad dat haar vriend belde toen we bezig waren.![]()
Maar maar maarquote:
Mooi, dan ben ik iig goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Ik ben gewoon slecht in bed. Saai enz. Ik lig erbij als een dode zeester
Was er niet nog een (uitgestelde) efteling meet gepland ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar gaan we maar een keer verandering in brengen!!
Dan ga jij er wel heenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
IK MOET EEN EZELTJE STREKJE KEUTELMUNT HALEN HOOR!!
Die zijn wel leukquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
IK MOET EEN EZELTJE STREKJE KEUTELMUNT HALEN HOOR!!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi, dan ben ik iig goed.
[..]
Was er niet nog een (uitgestelde) efteling meet gepland ?
Kan je die eten?quote:
eftelingquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dus? De efteling is een pretpark, alleen het sprookjesbos heeft iets met sprookjes te maken, de rest van het park niet hoor.
Van wie weet jij dat jouw ster een zilte smaak heeft dan?quote:
Met blauwe ballen?quote:
Stiekem vind ik je reactie best wel bekrompen. Sorry hoor maar zeggen dat je sprookjes niet leuk vindt (prima, vooral niet leuk vinden) en dat dan als halve reden aangeven om een geweldig pretpark maar te mijden.quote:
Gezelligquote:
Waarom zou ik romantisch met Huppel door het bos willen lopen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon lekker romantisch door het sprookjesbos slenteren joh
Gheghe, goed plan welquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh...ik had 'm nog niet door![]()
Ik moet even wat eten geloof ik
Omdat het kanquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Waarom zou ik romantisch met Huppel door het bos willen lopen?
[..]
Gheghe, goed plan wel
Zuchtquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van wie weet jij dat jouw ster een zilte smaak heeft dan?
Ik wil welquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem vind ik je reactie best wel bekrompen. Sorry hoor maar zeggen dat je sprookjes niet leuk vindt (prima, vooral niet leuk vinden) en dat dan als halve reden aangeven om een geweldig pretpark maar te mijden.
Jij hebt echt veel moeite met uit je comfortzone komen he? Nieuwe dingen zijn eng?
Ja.quote:
Hier gaat iets mis hoor !!quote:
Ik heb gewoon helemaal niks met sprookjes, net zoals ik weinig met Disney heb.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem vind ik je reactie best wel bekrompen. Sorry hoor maar zeggen dat je sprookjes niet leuk vindt (prima, vooral niet leuk vinden) en dat dan als halve reden aangeven om een geweldig pretpark maar te mijden.
Jij hebt echt veel moeite met uit je comfortzone komen he? Nieuwe dingen zijn eng?
Jij maakt het allemaal wel mee hequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Een ander raar iets was wel dat ik met een meisje mee naar huis ging en ze een zweep in mijn handen duwde. :S
wanneer gaan wequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Waarom zou ik romantisch met Huppel door het bos willen lopen?
[..]
Gheghe, goed plan wel
C_Aquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer gaan we
Met z'n allen, met z'n allen
denk aan de lijn!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh...ik had 'm nog niet door![]()
Ik moet even wat eten geloof ik
Je had moeten slaan toen ze de telefoon oppaktequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Een ander raar iets was wel dat ik met een meisje mee naar huis ging en ze een zweep in mijn handen duwde. :S
Geen ideequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer gaan we
vind je attracties ook niet leuk dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb gewoon helemaal niks met sprookjes, net zoals ik weinig met Disney heb.
En dus wil je niet naar de efteling want in jouw hoofd is dat een sprookjespark.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb gewoon helemaal niks met sprookjes, net zoals ik weinig met Disney heb.
Oeh met jou naar de eftelingquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer gaan we
Geen idee want ik ben er nog nooit geweest, daar gaat het nu overquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind je attracties ook niet leuk dan?
uhuhquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen ideeJij hebt het het drukst geloof ik
Zeg ik ergens dat ik niet wil?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dus wil je niet naar de efteling want in jouw hoofd is dat een sprookjespark.
De werkelijkheid is echter heel anders maar hou vooral vast aan het beeld dat je hebt want stel je voor dat je jouw standvastige mening zou moeten herzien!
Disneyland paris, zullen we daar heen gaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dus wil je niet naar de efteling want in jouw hoofd is dat een sprookjespark.
De werkelijkheid is echter heel anders maar hou vooral vast aan het beeld dat je hebt want stel je voor dat je jouw standvastige mening zou moeten herzien!
Maar zonder hups. maar zonder hupsquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer gaan we
Pcies. Wanneer ging je ook alweer op vakantie?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhuhtot aan mijn vakantie heb ik het druk. Elk weekend wel wat gepland.
Of werken of op stap
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Al zo vaak geweestquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Disneyland paris, zullen we daar heen gaanmet z'n allen uiteraard
.
28/6quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pcies. Wanneer ging je ook alweer op vakantie?
Het leven is raar.quote:
Eigenlijk wel, ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had moeten slaan toen ze de telefoon oppakte
Waarom, waarom ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar zonder hups. maar zonder hups
Betaal jij?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Disneyland paris, zullen we daar heen gaanmet z'n allen uiteraard
.
Ik zing gewoon de hele dag (en de dag ervoor) het carnaval festival deuntjequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik huppel als een klein kind door de Efteling
Ik vind het zo leuk
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hehehe leuk, ik ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk
Ik ook, maar dat kan ik natuurlijk niet laten blijken dus ik scheld de hele dag op alles.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk
Telefoon afpakken, en zeggen dat ze nu bezig is. En later terug beltquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het leven is raar.
[..]
Eigenlijk wel, ja.
ja tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zing gewoon de hele dag (en de dag ervoor) het carnaval festival deuntje
Ik 11 jaar geleden voor het laatstquote:
Omdat het kan, omdat het kan!quote:
Ik heb echt geen zin meer in meetsquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook niet als je gratis kaartje krijgt?
Hopelijk heeft hij haar flink geslagen met dat ding. *nom*quote:
Uiteraard ........ nietquote:
en lolaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
tudututudututududuuquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zing gewoon de hele dag (en de dag ervoor) het carnaval festival deuntje
jij bent wel vaag hoor, nog nooit in de Efteling geweestquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee want ik ben er nog nooit geweest, daar gaat het nu over
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geleerd hoe ik met zo'n ding om moet gaan.
ja ik snap het, ik hb hetzelfde.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het kan, omdat het kan!
[..]
Ik heb echt geen zin meer in meets
Maar dat wisten we alquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij bent wel vaag hoor, nog nooit in de Efteling geweest
Dat ik vaag ben weten we allemaal welquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij bent wel vaag hoor, nog nooit in de Efteling geweest
Wrom niet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik ook!quote:
vroeger had je de AH acties natuurlijk nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ik vaag ben weten we allemaal wel
M'n ouders vonden het te duur en ik ben ook al jaren niet meer in een ander pretpark geweest.
How much?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
Vin!
FFDP komt naar Ziggo Dome
Maar staan in voorprogramma van Avenged Sevenfold
Ik geloof het welquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij haar flink geslagen met dat ding. *nom*
En een een op een efteling meet dan ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Daarbij gingen mijn ouders nooit naar de AH.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vroeger had je de AH acties natuurlijk niet
Jawel hoor, zolang als ik me kan herinneren zijn er al wel acties om korting te krijgen op je kaartjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vroeger had je de AH acties natuurlijk niet
Ik wil best samen met jou naar de efteling hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik snap het, ik hb hetzelfde.
Maar Efteling
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil best samen met jou naar de efteling hoor![]()
Ik voel er gewoon weinig voor om met een groep te gaan met kans dat er mensen mee gaan waar ik mijzelf aan ga ergeren. Vanaf het moment dat het idee van een meet wordt geopperd tot aan het einde van de meet.
Nee dank je, ik pas
Jezus fucking christus zo veelquote:
Wij gingen IEDER jaar met schoolquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel hoor, zolang als ik me kan herinneren zijn er al wel acties om korting te krijgen op je kaartjes
Dit was makkelijkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.ziggodome.nl/event/350/Avenged-Sevenfold
leer zelf eens zoeken dan
Al denk ik ook dat het wat tijd vraagt om de kunst van het slaan te verfijnen voor optimaal effect.quote:
Wij gingen ook altijd naar de Efteling, of naarThialfquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wij niet, wij gingen naar een museum ofzo,
Of naar het land van ooit en die shit.
jij denk echt hetzelfde als ik op dit moment over meetsquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil best samen met jou naar de efteling hoor![]()
Ik voel er gewoon weinig voor om met een groep te gaan met kans dat er mensen mee gaan waar ik mijzelf aan ga ergeren. Vanaf het moment dat het idee van een meet wordt geopperd tot aan het einde van de meet.
Nee dank je, ik pas
Niet helemaal waar wat je hier zegt, maar ik snap je puntquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij durft al niet eens Hups op te halen
Te vaak gedaan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij denk echt hetzelfde als ik op dit moment over meets
Ben heel erg meet moeWeet niet hoe het komt
quote:
Nee dit is serieus, ik vind 39 euro voor een band als FFDF te veel geld. Zo bekend zijn ze nu ook weer niet.quote:
Lezen kerel, ze staan in het voorprogramma van Avenged Sevenfold.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dit is serieus, ik vind 39 euro voor een band als FFDF te veel geld. Zo bekend zijn ze nu ook weer niet.
Dat dusquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wij niet, wij gingen naar een museum ofzo,
Of naar het land van ooit en die shit.
Het is niet voor FFDP het is voor avenged sevenfoldquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dit is serieus, ik vind 39 euro voor een band als FFDF te veel geld. Zo bekend zijn ze nu ook weer niet.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij denk echt hetzelfde als ik op dit moment over meets
Ben heel erg meet moeWeet niet hoe het komt
Dat geldt ook voor die band. De prijzen van concerten zijn echt hoog tegenwoordigquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lezen kerel, ze staan in het voorprogramma van Avenged Sevenfold.
Ik nog nooitquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:32 schreef DaMook het volgende:
Ik heb nog maar een meet gehad en dat was met 3 of 4 man, dat was wel relaxed
.
denk hetquote:
Huur, materiaal blablabla tikt snel aan hoor. En ze willen er ook nog wat op verdienen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor die band. De prijzen van concerten zijn echt hoog tegenwoordig
Ruzie, beetje jammer jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk het
En vooral veel ruzie er aan over gehouden![]()
Dus geen zin in geërger, dus besloten geen meets meer. Nou ja ook niet helemaal waar, want vbl meets doe ik wel
Maar ja dan ga je voetballen of wedstrijdje bezoeken
Wij gingen naar parijs en toen deed een agent zijn mitrailleur op mij richten. Ik stond op gras waar ik niet op mocht komen en ik begreep hem niet. Toen dat wapen tevoorschijn kwam snapte ik hem heel goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond naar een museum nooit zo erg.
Maar ik was dan ook een studiebol he
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk het
Dus geen zin in geërger, dus besloten geen meets meer. Nou ja ook niet helemaal waar, want vbl meets doe ik wel
van het weekend nogquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Recent nog 2 meets gehad. Was gezellig.
Oh wauw, en dat vanwege grasquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wij gingen naar parijs en toen deed een agent zijn mitrailleur op mij richten. Ik stond op gras waar ik niet op mocht komen en ik begreep hem niet. Toen dat wapen tevoorschijn kwam snapte ik hem heel goed. Ik haat fransen
.
Vrijdag voor mij.quote:
Ik had een kaartje gewonnen voor een perspresentatie van EA en daar meete ik nikky en nog 2 andere fokkersquote:
Die van JONGquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
Alle meets waar ik was waren gezellig, behalve 1Maar dat was dan ook niet van deze SC
Was dat diegene waar je constant zat te fokken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
Alle meets waar ik was waren gezellig, behalve 1Maar dat was dan ook niet van deze SC
Brr allemaal kakkerlakken bij elkaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk het
Ja, die JNG meetquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat diegene waar je constant zat te fokken?
Ik durf nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had een kaartje gewonnen voor een perspresentatie van EA en daar meete ik nikky en nog 2 andere fokkers. Dat was wel gezellig
.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:34 schreef DaMook het volgende:
Wij gingen naar parijs en toen deed een agent zijn mitrailleur op mij richten. Ik stond op gras waar ik niet op mocht komen en ik begreep hem niet. Toen dat wapen tevoorschijn kwam snapte ik hem heel goed. Ik haat fransen
.
Dat snap ik ook wel. Ik ga zelf regelmatig naar concerten toe. Alleen bij sommige bands ben ik verbaasd dat ze zo veel vragen voor een concertquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huur, materiaal blablabla tikt snel aan hoor. En ze willen er ook nog wat op verdienen.
Trouwen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brr allemaal kakkerlakken bij elkaar.
Precies, als het gezellig is dan is het voor herhaling vatbaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrijdag voor mij.
Het zijn wel vaak dezelfde mensen die ik meet, dat wel.
Maar het is gezellig met hen, dus waarom niet? Ook nooit gezeik of gedoe of iets.
Altijd een leuke groepquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrijdag voor mij.
Het zijn wel vaak dezelfde mensen die ik meet, dat wel.
Maar het is gezellig met hen, dus waarom niet? Ook nooit gezeik of gedoe of iets.
Geen idee, ik verstond niet wat ie zei, wel de beweging met zijn wapenquote:
¤40,- vind ik een normale prijs, als het veel hoger wordt haak ik ook af.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Ik ga zelf regelmatig naar concerten toe. Alleen bij sommige bands ben ik verbaasd dat ze zo veel vragen voor een concert
en veel roddelsquote:
Ik snap sowieso niet waarom je er ruzie over moet krijgen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies, als het gezellig is dan is het voor herhaling vatbaar
Maar als mensen gezeik hebben of er zelfs ruzie krijgen dan is het jammer maar dan snap ik het wel. Dat ga je niet op zoeken
Die willen rentenieren over 10 jaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Ik ga zelf regelmatig naar concerten toe. Alleen bij sommige bands ben ik verbaasd dat ze zo veel vragen voor een concert
nee hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brr allemaal kakkerlakken bij elkaar.
Mn duurste concertkaartje was 217 euro voor U2quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
¤40,- vind ik een normale prijs, als het veel hoger wordt haak ik ook af.
Het is baggerweer en dus kan ik niet oefenen!! Oh en ik moet nog een braceding ofzo scoren!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en veel roddelsWaarvan meer dan de helft niet waar is
Kijk hups zie ik toch wel, maar dat is anders (al klaar voor skaten?). Zelfde als met Myraela. En ga straks ook gewoon wt drinken met arachide als ze in Rotterdam woont.
En zo zijn er nog wel een paar
Maar dat zijn 1 op 1 meets of 3 of 4 mensjeswaarvan ik weet dat ze te vertrouwen zijn
![]()
Jou wil ik ook nog een keer meeten
Hangt er wel vanaf wat het is eigenlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat c_a zegt, roddels, of sowieso gezeik voorafquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je er ruzie over moet krijgen.
Vind ik ook al aan de hoge kant eigenlijk. Maar 't is maar net naar wat voor bands/artiesten je gaat...quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hangt van de band af. Gelukkig ga ik meestal naar concerten die goedkoper zijn. 15 tot 25 euroquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
mwah die had jij vast ook wel gedurfd. Ik hoefde trouwens niet met hun te gaan, maar had ik met nikky afgesprokenquote:
Zei je al eens jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn duurste concertkaartje was 217 euro voor U2
[..]
Het is baggerweer en dus kan ik niet oefenen!! Oh en ik moet nog een braceding ofzo scoren!!
Ja dat welquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf wat het is eigenlijk
[..]
Wat c_a zegt, roddels, of sowieso gezeik voorafik heb het allemaal wel mee gemaakt
En die bands kunnen er ook van leven, ondanks dat er veel minder publiek komt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hangt van de band af. Gelukkig ga ik meestal naar concerten die goedkoper zijn. 15 tot 25 euro
Logisch dat wil ik ookquote:
Oja maar roddels en FOK! pffffquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk hups zie ik toch wel, maar dat is anders (al klaar voor skaten?). Zelfde als met Myraela. En ga straks ook gewoon wt drinken met arachide als ze in Rotterdam woont.
Maar dat zijn 1 op 1 meets of 3 of 4 mensjeswaarvan ik weet dat ze te vertrouwen zijn
![]()
Echt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga dinsdag naar Muse![]()
Volgende maand naar Sabaton
Sommige van mijn beste vrienden zijn joden dus waarom nietquote:
Officiële prijs of tweedehands? Ik ga morgen naar Bonobo trouwens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, dan is het snel over.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als mensen gezeik hebben of er zelfs ruzie krijgen dan is het jammer maar dan snap ik het wel. Dat ga je niet op zoeken
Altijd, ja.quote:
ja preciesquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Muse!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, ik ga erover liegenquote:
Wat eren romantische basis voor een huwelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sommige van mijn beste vrienden zijn joden dus waarom niet.
Maar tussen er van kunnen leven en een MTV cribs waardig huis kunnen kopen zit natuurlijk wel een verschil.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
En die bands kunnen er ook van leven, ondanks dat er veel minder publiek komt.
Gek he?
Niet altijd, genoeg kleine tot middel grote bands waar bandleden nog werken naast hun baan. Zelfs Epica kan niet leven van de bandquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
En die bands kunnen er ook van leven, ondanks dat er veel minder publiek komt.
Gek he?
begint pas in juli tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Het is baggerweer en dus kan ik niet oefenen!! Oh en ik moet nog een braceding ofzo scoren!!
Ja dat heb ik ook met bepaalde mensenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dan is het snel over.
Ik zou sommige mensen wel vaker willen zien, maarja. Grote afstanden enzo.
En als het niet gezellig is, dan houdt het snel op. Maar dit waren echt mensen waar het gewoon in een keer mee klikte.
Verder wel leuk dat er een aantal mensen dichtbij wonen.
[..]
Altijd, ja.
Ik moet verhuizen, dat zijn de meets waar ik bij wil zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Uhm paniekprijs. Ik was bang geen kaartje te kunnen krijgen dus via een veel te dure site gekocht, zo'n vraag en aanbod site.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Officiële prijs of tweedehands? Ik ga morgen naar Bonobo trouwens.
Die hoekjes zijn idd leeg zonder jouquote:
je moest eens wetenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je er ruzie over moet krijgen.
Whut?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Officiële prijs of tweedehands? Ik ga morgen naar Bonobo trouwens.
Je bent het feestje toch? hihihiquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja precies
Dus dan liever niet![]()
Hoewel AL mijn meets supergezellig zijn geweest hoor
quote:
quote:
Was het het geld waard?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm paniekprijs. Ik was bang geen kaartje te kunnen krijgen dus via een veel te dure site gekocht, zo'n vraag en aanbod site.
Voor dat concert was ik 217 kwijt voor mijn veldkaart en 155 voor 2 zitplaats kaarten.
Het was een duur avondje
neeeeeee idd!!! Ik kom echt wel een keer een drankje doen in Amsterdamquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja maar roddels en FOK! pffffwas voor mij ook de reden om wel een tijdje weg te blijven.
En dat meeten, daar kom ik niet onderuit denk ik![]()
What whut?quote:
Dan kom ik binnenkort maar weer eens naar een meetquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die hoekjes zijn idd leeg zonder jou.
Ach, er wonen er ook 2 om de hoek voor mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook met bepaalde mensen![]()
De leukerds wonen altijd ver weg
Meerdere waarschijnlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neeeeeee idd!!! Ik kom echt wel een keer een drankje doen in Amsterdam
Oh hell yeah!!quote:
Muse lijkt me wel okquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Beetje zegt ze danquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word gewoon een beetje vrolijk van drank hihi
Beetjequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 nummer van zequote:
achteraf roddels hequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet verhuizen, dat zijn de meets waar ik bij wil zijn.
Een beetje?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat, wonen die samen? Wat leuk!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, er wonen er ook 2 om de hoek voor mij.
Jammer dat Twi en Myr in Rotterdam zijn gaan wonen ipv Katwijk.
Roddels moet je je niets van aantrekken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja maar roddels en FOK! pffffwas voor mij ook de reden om wel een tijdje weg te blijven.
En dat meeten, daar kom ik niet onderuit denk ik![]()
We willen namen en is het een date?quote:
Dat klopt ook wel maar het kan de sfeer zo verpesten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Roddels moet je je niets van aantrekken.
Meeten, alleen doen als je het zelf wil![]()
.
Geen naam, en 't is niet echt een date denk ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We willen namen en is het een date?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat eren romantische basis voor een huwelijk
Die jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die uit Leiden?
[..]
Een paar maanden al.
Ik ken haar?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen naam, en 't is niet echt een date denk ik![]()
Niet als C_A er is hoor. Dan is het altijd een dolle boelquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel maar het kan de sfeer zo verpesten.
Nice!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh hell yeah!!
Ik heb Bono en Larry aan kunnen raken!! Mijn zoon zijn eerste concertervaring kunnen geven en ik zou het zo weer doen!!
Je hebt een behoorlijke reputatie schatquote:
Ze kunnen prima live spelen. Jammer dat ze niet meer van die goeie gitaarscheurmuziek maken als vroeger. (sprak opa)quote:
Heej die naam herken ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 nummer van ze![]()
Ik ga met de vriendin van ErwinRommel
Gezellie, ik weet wel meerdere FOK dames die gaan. Welke weet jij?quote:
Oja! Het huwelijk werd mogelijk gemaakt door ouzo geloof ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt een behoorlijke reputatie schat![]()
Morgen ga je trouwen toch?
Van vroeger? In Afrika?quote:
Ik heb nog geen roddels erover gehoord hoorquote:
Goed spul dat Ouzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja! Het huwelijk werd mogelijk gemaakt door ouzo geloof ik
Ze's liefquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel een boefje hoor. Geefbaar.
nee vrijdagquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt een behoorlijke reputatie schat![]()
Morgen ga je trouwen toch?
Nog meer?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezellie, ik weet wel meerdere FOK dames die gaan. Welke weet jij?
He jammer, ik ben nieuwsgierigquote:
Die moet je onthoudenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee vrijdag
Bizar, als je zegt dat het je vrijgezellenfeestje is, dan krijg je overal gratis drank
sambucaaaaaaaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kan idd, ik heb geen ervaring met negatieve roddels dus kan daar niets over zeggen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel maar het kan de sfeer zo verpesten.
je moet wel met een groep zijn danquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die moet je onthoudenNiet elke week bij dezelfde kroeg natuurlijk
Sambucaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oe, ook maar eens doen danquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee vrijdag
Bizar, als je zegt dat het je vrijgezellenfeestje is, dan krijg je overal gratis drank
Uiteraardquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet wel met een groep zijn danWe waren met 10 vrouwen
Ik ga er met twee. Al ken ik ze niet van FOK!.quote:
Bummerquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
concertagenda is een beetje afgelopen hier.... eerstvolgende is pas in november
Ik ben er geen fan van, sommige aardig maar ik ga geen klap geld neertellen voor een voorprogrammaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bummer
Ik ben even wat nummers van Avenged Sevenfold aan het luisteren of ik het wat vind
Dat duurt nog lang, na morgen heb ik begin juli Atoms for Peace in de HMH staan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
concertagenda is een beetje afgelopen hier.... eerstvolgende is pas in november
Vandaag Tanked denk ik, de rest staat een beetje stilquote:
Is mij onbekend....quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat duurt nog lang, na morgen heb ik begin juli Atoms for Peace in de HMH staan.
Tot nu toe kan ik er wel naar luisteren, maar niet echt dat ik zeg van 'goh, nu heb ik zin om dat op te zetten'... oid.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er geen fan van, sommige aardig maar ik ga geen klap geld neertellen voor een voorprogramma![]()
Stiekem was dat met BFMV omdat Halestorm
Vond BFMV tof hoor maar neuh niet voor herhaling vatbaar
Ze hebben wel toffe nummers. Album met Mike Portney is tofquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bummer
Ik ben even wat nummers van Avenged Sevenfold aan het luisteren of ik het wat vind
Ja dat was absoluut mooi meegenomenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tot nu toe kan ik er wel naar luisteren, maar niet echt dat ik zeg van 'goh, nu heb ik zin om dat op te zetten'... oid.
BFMV was ook iets goedkoper geloof ik, en ik wild BFMV en Halestorm allebei een keer zien
Ken ik nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vandaag Tanked denk ik, de rest staat een beetje stil. Weet niet eens of ik tanked wel als serie mag tellen.
Zekers. Ik heb verder nog helemaal niks op het programma staanquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat was absoluut mooi meegenomen
black veil brides in novemberquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zekers. Ik heb verder nog helemaal niks op het programma staan
Is een serie op discovery, die bouwen aquariumsquote:
Dan doe je je kaplaarzen aan en een wit T-shirt en maak je er gewoon een feestje van, ondanks het weer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had zin om naar allerlei festivals te gaan deze zomer maar als het echt rukweer wordt
Lowlands wil ik zeker nog eens heenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had zin om naar allerlei festivals te gaan deze zomer maar als het echt rukweer wordt
Ken ik allemaal nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is een serie op discovery, die bouwen aquariums.
Verder kijk ik NCIS, NCIS:LA CM H5O 2.5men TBBT en ik vergeet er vast nog een of twee.
Kies Lowlands als je een briljant festival wil meemaken qua organisatie, sfeer en diversiteit, Rock Werchter als je de grote namen wil zien.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:01 schreef DaMook het volgende:
Lowlands wil ik zeker nog eens heenen rockwerchter
.
Witte t-shirts en regenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan doe je je kaplaarzen aan en een wit T-shirt en maak je er gewoon een feestje van, ondanks het weer.
Kies dan Rock Werchter of Lowlands. Pinkpop is echt een boutfestival als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
festivals is beetje lastig... wil wel graag een keer pinkpop oid meemaken
Wat is het volgende waar je heen gaat?quote:
Lowlands, is dat niet ubercommercieel geworden?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kies Lowlands als je een briljant festival wil meemaken qua organisatie, sfeer en diversiteit, Rock Werchter als je de grote namen wil zien.
Dat is al minstens 5 jaar geleden dat dat aan de hand was, toch? Ook daarom, Awakenings Festival.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
Witte t-shirts en regen![]()
Ik heb een 'Dance Vally/regen/te weinig bussen terug' trauma
Rockwerchter valt via mijn werk wrs nog wat korting te regelen, dus denk dat die eerst komtquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kies Lowlands als je een briljant festival wil meemaken qua organisatie, sfeer en diversiteit, Rock Werchter als je de grote namen wil zien.
Tss dat je die niet kent zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ken ik allemaal niet![]()
Nog wel een hele waslijst aan series die ik nog moet kijken dus er kan nog wel iets bij
Maar kaartje voor LL is echt lastig te krijgenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kies dan Rock Werchter of Lowlands. Pinkpop is echt een boutfestival als je het mij vraagt.
*slik* Nu voel ik me oud.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is al minstens 5 jaar geleden dat dat aan de hand was, toch? Ook daarom, Awakenings Festival.
Inderdaad pinkpop is een mainstreamfamiliefestivalquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kies dan Rock Werchter of Lowlands. Pinkpop is echt een boutfestival als je het mij vraagt.
Vrienden gaan er dit jaar heen, ik wil ook nog een keerquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
festivals is beetje lastig... wil wel graag een keer pinkpop oid meemaken
Bonobo morgenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is het volgende waar je heen gaat?
Dat is bijna elk groot festival wel tegenwoordig...quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lowlands, is dat niet ubercommercieel geworden?
Elk festival is commercieel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:04 schreef -Miauw- het volgende:
Lowlands, is dat niet ubercommercieel geworden?
Het was in 2001 zelfsquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is al minstens 5 jaar geleden dat dat aan de hand was, toch? Ook daarom, Awakenings Festival.
Zeker waarquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bonobo morgen
En daarna weet ik niet. Ik ga nog even kijken of dit weekend nog ergens iets te beleven is.
Voordeel van obscure muziek luisteren: 't Verkoop bijna nooit uit
Voor een festival wat een dag duurt is dat niet zo erg. Fortarock is zeker een tof festivalquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben nog nooit bij een festival geweest. Wilde eerst naar FortaRock gaan, maar blij dat ik geen kaartje heb want het weer wordt echt bagger
Valt mee, klaarzitten als de kaatverkoop begint, dan lukt het echt wel om kaartjes te bestellen. En anders in de tweedehandsverkoop in de weken van te voren. Genoeg kaarten voor marktconforme prijzen of minder.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
Maar kaartje voor LL is echt lastig te krijgen
Oud genoeg blijkbaar om samen over vroeger te praten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:05 schreef -Miauw- het volgende:
*slik* Nu voel ik me oud.
Volgens mij was het in 2002
Oh wil ik ook nog een keer heen. De line-up van de afgelopen jaren was best ok geloof ikquote:
En natuurlijk is dat zo, maar als ik in mijn omgeving zie welke mensen er nu heen gaan, pfff laat maar! Alsof het een Nederlandse Coachella is ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Elk festival is commercieel.Bij Lowlands zie je twee verschuivingen, geen grote acts op de dag/avond, meer dance in de nacht. Dat trekt een ander publiek. Zijn ze daarmee commercieel? Wat mij betreft niet per se, ze trekken hun eigen plan en proberen een andere doelgroep aan te spreken dan Pinkpop en Rock Werchter. Gegeven de snelheid van uitverkopen is het tot zover een goede strategie.
Dat maakt het voor mij niet bout. Wel het gebrek aan goede sanitaire voorzieningen, publiek wat er op afkomt, slecht eten en campings op een heuvel etc.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
Inderdaad pinkpop is een mainstreamfamiliefestival
Ik drink sherry tegenwoordigquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oud genoeg blijkbaar om samen over vroeger te praten.Advocaatje erbij?
Publiek ben ik met je eens de rest niet. Aantal keer geweest en naar mijn zin gehad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt het voor mij niet bout. Wel het gebrek aan goede sanitaire voorzieningen, publiek wat er op afkomt, slecht eten en campings op een heuvel etc.
Dat past prima binnen de stereotypering oud.quote:
Tot morgen en veel plezier!quote:
2 weken vissen ze de zwarthandelaren er ook tussen uit he. Sta je daar voor de poortquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt mee, klaarzitten als de kaatverkoop begint, dan lukt het echt wel om kaartjes te bestellen. En anders in de tweedehandsverkoop in de weken van te voren. Genoeg kaarten voor marktconforme prijzen of minder.
Tjuusquote:
I knowquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat past prima binnen de stereotypering oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |