quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geleerd hoe ik met zo'n ding om moet gaan.
ja ik snap het, ik hb hetzelfde.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het kan, omdat het kan!
[..]
Ik heb echt geen zin meer in meets
Maar dat wisten we alquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij bent wel vaag hoor, nog nooit in de Efteling geweest
Dat ik vaag ben weten we allemaal welquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij bent wel vaag hoor, nog nooit in de Efteling geweest
Wrom niet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik ook!quote:
vroeger had je de AH acties natuurlijk nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ik vaag ben weten we allemaal wel
M'n ouders vonden het te duur en ik ben ook al jaren niet meer in een ander pretpark geweest.
How much?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
Vin!
FFDP komt naar Ziggo Dome
Maar staan in voorprogramma van Avenged Sevenfold
Ik geloof het welquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij haar flink geslagen met dat ding. *nom*
En een een op een efteling meet dan ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Daarbij gingen mijn ouders nooit naar de AH.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vroeger had je de AH acties natuurlijk niet
Jawel hoor, zolang als ik me kan herinneren zijn er al wel acties om korting te krijgen op je kaartjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vroeger had je de AH acties natuurlijk niet
Ik wil best samen met jou naar de efteling hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik snap het, ik hb hetzelfde.
Maar Efteling
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil best samen met jou naar de efteling hoor![]()
Ik voel er gewoon weinig voor om met een groep te gaan met kans dat er mensen mee gaan waar ik mijzelf aan ga ergeren. Vanaf het moment dat het idee van een meet wordt geopperd tot aan het einde van de meet.
Nee dank je, ik pas
Jezus fucking christus zo veelquote:
Wij gingen IEDER jaar met schoolquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel hoor, zolang als ik me kan herinneren zijn er al wel acties om korting te krijgen op je kaartjes
Dit was makkelijkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.ziggodome.nl/event/350/Avenged-Sevenfold
leer zelf eens zoeken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |