SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
quote:
Dus? De efteling is een pretpark, alleen het sprookjesbos heeft iets met sprookjes te maken, de rest van het park niet hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo'n goed plan is... sprookjes vind ik al niks aan
Mooi, dan slaan we dat overquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dus? De efteling is een pretpark, alleen het sprookjesbos heeft iets met sprookjes te maken, de rest van het park niet hoor.
Verkapt naamtopiquequote:
Afknapperquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens gehad dat haar vriend belde toen we bezig waren.![]()
Maar maar maarquote:
Mooi, dan ben ik iig goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Ik ben gewoon slecht in bed. Saai enz. Ik lig erbij als een dode zeester
Was er niet nog een (uitgestelde) efteling meet gepland ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar gaan we maar een keer verandering in brengen!!
Dan ga jij er wel heenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
IK MOET EEN EZELTJE STREKJE KEUTELMUNT HALEN HOOR!!
Die zijn wel leukquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
IK MOET EEN EZELTJE STREKJE KEUTELMUNT HALEN HOOR!!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi, dan ben ik iig goed.
[..]
Was er niet nog een (uitgestelde) efteling meet gepland ?
Kan je die eten?quote:
eftelingquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dus? De efteling is een pretpark, alleen het sprookjesbos heeft iets met sprookjes te maken, de rest van het park niet hoor.
Van wie weet jij dat jouw ster een zilte smaak heeft dan?quote:
Met blauwe ballen?quote:
Stiekem vind ik je reactie best wel bekrompen. Sorry hoor maar zeggen dat je sprookjes niet leuk vindt (prima, vooral niet leuk vinden) en dat dan als halve reden aangeven om een geweldig pretpark maar te mijden.quote:
Gezelligquote:
Waarom zou ik romantisch met Huppel door het bos willen lopen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon lekker romantisch door het sprookjesbos slenteren joh
Gheghe, goed plan welquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh...ik had 'm nog niet door![]()
Ik moet even wat eten geloof ik
Omdat het kanquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Waarom zou ik romantisch met Huppel door het bos willen lopen?
[..]
Gheghe, goed plan wel
Zuchtquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van wie weet jij dat jouw ster een zilte smaak heeft dan?
Ik wil welquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem vind ik je reactie best wel bekrompen. Sorry hoor maar zeggen dat je sprookjes niet leuk vindt (prima, vooral niet leuk vinden) en dat dan als halve reden aangeven om een geweldig pretpark maar te mijden.
Jij hebt echt veel moeite met uit je comfortzone komen he? Nieuwe dingen zijn eng?
Ja.quote:
Hier gaat iets mis hoor !!quote:
Ik heb gewoon helemaal niks met sprookjes, net zoals ik weinig met Disney heb.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem vind ik je reactie best wel bekrompen. Sorry hoor maar zeggen dat je sprookjes niet leuk vindt (prima, vooral niet leuk vinden) en dat dan als halve reden aangeven om een geweldig pretpark maar te mijden.
Jij hebt echt veel moeite met uit je comfortzone komen he? Nieuwe dingen zijn eng?
Jij maakt het allemaal wel mee hequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Een ander raar iets was wel dat ik met een meisje mee naar huis ging en ze een zweep in mijn handen duwde. :S
wanneer gaan wequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Waarom zou ik romantisch met Huppel door het bos willen lopen?
[..]
Gheghe, goed plan wel
C_Aquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer gaan we
Met z'n allen, met z'n allen
denk aan de lijn!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh...ik had 'm nog niet door![]()
Ik moet even wat eten geloof ik
Je had moeten slaan toen ze de telefoon oppaktequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Een ander raar iets was wel dat ik met een meisje mee naar huis ging en ze een zweep in mijn handen duwde. :S
Geen ideequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer gaan we
vind je attracties ook niet leuk dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb gewoon helemaal niks met sprookjes, net zoals ik weinig met Disney heb.
En dus wil je niet naar de efteling want in jouw hoofd is dat een sprookjespark.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb gewoon helemaal niks met sprookjes, net zoals ik weinig met Disney heb.
Oeh met jou naar de eftelingquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer gaan we
Geen idee want ik ben er nog nooit geweest, daar gaat het nu overquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind je attracties ook niet leuk dan?
uhuhquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen ideeJij hebt het het drukst geloof ik
Zeg ik ergens dat ik niet wil?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dus wil je niet naar de efteling want in jouw hoofd is dat een sprookjespark.
De werkelijkheid is echter heel anders maar hou vooral vast aan het beeld dat je hebt want stel je voor dat je jouw standvastige mening zou moeten herzien!
Disneyland paris, zullen we daar heen gaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dus wil je niet naar de efteling want in jouw hoofd is dat een sprookjespark.
De werkelijkheid is echter heel anders maar hou vooral vast aan het beeld dat je hebt want stel je voor dat je jouw standvastige mening zou moeten herzien!
Maar zonder hups. maar zonder hupsquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer gaan we
Pcies. Wanneer ging je ook alweer op vakantie?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhuhtot aan mijn vakantie heb ik het druk. Elk weekend wel wat gepland.
Of werken of op stap
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Al zo vaak geweestquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Disneyland paris, zullen we daar heen gaanmet z'n allen uiteraard
.
28/6quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pcies. Wanneer ging je ook alweer op vakantie?
Het leven is raar.quote:
Eigenlijk wel, ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had moeten slaan toen ze de telefoon oppakte
Waarom, waarom ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar zonder hups. maar zonder hups
Betaal jij?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Disneyland paris, zullen we daar heen gaanmet z'n allen uiteraard
.
Ik zing gewoon de hele dag (en de dag ervoor) het carnaval festival deuntjequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik huppel als een klein kind door de Efteling
Ik vind het zo leuk
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hehehe leuk, ik ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk
Ik ook, maar dat kan ik natuurlijk niet laten blijken dus ik scheld de hele dag op alles.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk
Telefoon afpakken, en zeggen dat ze nu bezig is. En later terug beltquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het leven is raar.
[..]
Eigenlijk wel, ja.
ja tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zing gewoon de hele dag (en de dag ervoor) het carnaval festival deuntje
Ik 11 jaar geleden voor het laatstquote:
Omdat het kan, omdat het kan!quote:
Ik heb echt geen zin meer in meetsquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook niet als je gratis kaartje krijgt?
Hopelijk heeft hij haar flink geslagen met dat ding. *nom*quote:
Uiteraard ........ nietquote:
en lolaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
tudututudututududuuquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zing gewoon de hele dag (en de dag ervoor) het carnaval festival deuntje
jij bent wel vaag hoor, nog nooit in de Efteling geweestquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee want ik ben er nog nooit geweest, daar gaat het nu over
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geleerd hoe ik met zo'n ding om moet gaan.
ja ik snap het, ik hb hetzelfde.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het kan, omdat het kan!
[..]
Ik heb echt geen zin meer in meets
Maar dat wisten we alquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij bent wel vaag hoor, nog nooit in de Efteling geweest
Dat ik vaag ben weten we allemaal welquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij bent wel vaag hoor, nog nooit in de Efteling geweest
Wrom niet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik ook!quote:
vroeger had je de AH acties natuurlijk nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ik vaag ben weten we allemaal wel
M'n ouders vonden het te duur en ik ben ook al jaren niet meer in een ander pretpark geweest.
How much?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
Vin!
FFDP komt naar Ziggo Dome
Maar staan in voorprogramma van Avenged Sevenfold
Ik geloof het welquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij haar flink geslagen met dat ding. *nom*
En een een op een efteling meet dan ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Daarbij gingen mijn ouders nooit naar de AH.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vroeger had je de AH acties natuurlijk niet
Jawel hoor, zolang als ik me kan herinneren zijn er al wel acties om korting te krijgen op je kaartjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vroeger had je de AH acties natuurlijk niet
Ik wil best samen met jou naar de efteling hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik snap het, ik hb hetzelfde.
Maar Efteling
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil best samen met jou naar de efteling hoor![]()
Ik voel er gewoon weinig voor om met een groep te gaan met kans dat er mensen mee gaan waar ik mijzelf aan ga ergeren. Vanaf het moment dat het idee van een meet wordt geopperd tot aan het einde van de meet.
Nee dank je, ik pas
Jezus fucking christus zo veelquote:
Wij gingen IEDER jaar met schoolquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel hoor, zolang als ik me kan herinneren zijn er al wel acties om korting te krijgen op je kaartjes
Dit was makkelijkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.ziggodome.nl/event/350/Avenged-Sevenfold
leer zelf eens zoeken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |