SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Presentquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef Tamashii het volgende:
Hallloooo meetmensen waar blijven jullie!
Nee de ovb was meer of de vrijdag of de zaterdag Kan beide data's al zou zaterdag mij beter uitkomen.quote:
Ja, denk ook dat het za wordt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nee de ovb was meer of de vrijdag of de zaterdag Kan beide data's al zou zaterdag mij beter uitkomen.
Goed bezigquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm, dacht dat het een goed idee was om zelf te loodgieteren in de badkamer. Maar zoals het er nu naar uitziet moet ik zometeen iemand gaan bellen die wél weet wat ie doet. Water loopt nu helemaal niet meer weg
Ja dat dacht ik ook een keer, een bende dat het was gewordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm, dacht dat het een goed idee was om zelf te loodgieteren in de badkamer. Maar zoals het er nu naar uitziet moet ik zometeen iemand gaan bellen die wél weet wat ie doet. Water loopt nu helemaal niet meer weg
I know. Vloeibare ontstopper heeft het alleen nog maar erger gemaakt geloof ikquote:
Oh vertel!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook een keer, een bende dat het was geworden
Ik zeg doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
I know. Vloeibare ontstopper heeft het alleen nog maar erger gemaakt geloof ik![]()
Ben in staat om een ontstoppingsveer te halen en het zelf te doen. Maar weet nu eigenlijk al dat het betekent dat ik daarna een nieuwe afvoer moet![]()
Ik hou van klussen
Hoiquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef Tamashii het volgende:
Hallloooo meetmensen waar blijven jullie!
hiquote:
Oh irritant. En het is al zo slaapverwekkend warm in het zwembad....quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In het zwembad. Jongste zoon heeft nu uurtje les.
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hi
[..]
Oh irritant. En het is al zo slaapverwekkend warm in het zwembad....
Wat is er dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:11 schreef Fera het volgende:
Was het maar morgen om 12.00. Ik klap uit elkaar van de zenuwen.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:11 schreef Fera het volgende:
Was het maar morgen om 12.00. Ik klap uit elkaar van de zenuwen.
quote:
Fijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
Laptop start ineens niet meer opSelect boot device
Hij doet het weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn
Ik heb ook een laptop die ik een enkeltje 4 hoog wil werpen hoor
JAAAAAAAAA zie edit dan manquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij doet het weerIk kon nog in de BIOS komen, en ik drukte op iets van 'Reset' en toen deed hij het weer
![]()
En je kunt 'm beter van 4 hoog naar beneden gooien
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die was er pas nadat ik op 'Invoeren' had gedrukt
Ja ik las de zin nog 4 keer en toen dacht ik fuck it en later toch verbeterenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die was er pas nadat ik op 'Invoeren' had gedrukt
Hehehehequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ja ik las de zin nog 4 keer en toen dacht ik fuck it en later toch verbeteren
Hij komt morgen toch pas?quote:
Oh nicequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rust
K ligt al op bed en Sander is nog in bed aan het lezen
Komende nacht gaat hij in premierequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij komt morgen toch pas?
[..]
Oh niceLekker vroeg
Drukke dag morgen... sowieso deze weekquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij komt morgen toch pas?
[..]
Oh niceLekker vroeg
Aha. Ik ga komend weekend waarschijnlijkquote:
Is het zo erg ja?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Drukke dag morgen... sowieso deze week
Ik ben benieuwd iigquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aha. Ik ga komend weekend waarschijnlijk
[..]
Is het zo erg ja?
Ja vandaag sponsorloop. In 10 minuten zoveel mogelijk rondjes lopen...quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aha. Ik ga komend weekend waarschijnlijk
[..]
Is het zo erg ja?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vandaag sponsorloop. In 10 minuten zoveel mogelijk rondjes lopen...
K. moest vanmiddag nog zwemmen ook... Die ligt nu al voor pampus ....
Morgen Efteling met de hele school, en dan vrijdagochtend is S. vrij en smiddags is er nog schoolfeest
En dat allemaal in het teken van 20 jarig bestaan
En volgende week avond vierdaagse
Ik wil er weer eens heenquote:
Pfff, dat is wel druk jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vandaag sponsorloop. In 10 minuten zoveel mogelijk rondjes lopen...
K. moest vanmiddag nog zwemmen ook... Die ligt nu al voor pampus ....
Morgen Efteling met de hele school, en dan vrijdagochtend is S. vrij en smiddags is er nog schoolfeest
En dat allemaal in het teken van 20 jarig bestaan
En volgende week avond vierdaagse
Ik ben nog nooit bij de Efteling geweestquote:
Voor mij ook alweer ruim een jaar geleden. Mijn favoriet, de piranha, was toen nog niet eens openquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil er weer eens heen![]()
Het is al ruim een jaar geleden dat ik er was
Ja joh daarna is het bijna zomerlange herfstvakantiequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pfff, dat is wel druk ja
Hopen dat het daarna wat rustiger wordt
[..]
Ik ben nog nooit bij de Efteling geweest
Hehe, ja pciesquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh daarna is het bijna zomerlange herfstvakantie
Mooi zoquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee volgende week is leuk, heb wel zin om mee te lopen
dat wordt smeren dus...quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zoSchijnt ook goed weer te worden
Zou tijd worden ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zoSchijnt ook goed weer te worden
Dat lijkt me wel verstandigquote:
Hehe ja inderdaad. Het was gewoon hartstikke donker buiten toen ik vanmiddag bij m'n werk weg reedquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou tijd worden ook, twee dagen lekker weer en nu weer bagger
.
Ja dat plekje doet nu echt zeerquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel verstandig
[..]
Hehe ja inderdaad. Het was gewoon hartstikke donker buiten toen ik vanmiddag bij m'n werk weg reed
Lekker warm of buikpijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb mijn kruik maar weer uit de kast gehaald
Gisteren gelukkig nog op het terras kunnen zitten en nu nog 5 dagen werken, daarna moet het weer minstens 4 dagen lekker zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel verstandig
[..]
Hehe ja inderdaad. Het was gewoon hartstikke donker buiten toen ik vanmiddag bij m'n werk weg reed
Ja daar is het al weer koud genoeg voor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef -Miauw- het volgende:
Voor de warmtequote:
Ik had een T-shirt aan vandaag. Het was verrekte koud, zelfs binnen op m'n werkquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef -Miauw- het volgende:
Ach als je moet werken is het niet zo erg nee. Als je vrij bent echter welquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gisteren gelukkig nog op het terras kunnen zitten en nu nog 5 dagen werken, daarna moet het weer minstens 4 dagen lekker zijn.
Stamppot, kaarsjes, chocolademelk met slagroomquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar is het al weer koud genoeg voor.
Waarom een t-shirtquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had een T-shirt aan vandaag. Het was verrekte koud, zelfs binnen op m'n werk
[..]
Ach als je moet werken is het niet zo erg nee. Als je vrij bent echter wel
Ik heb gisteren stamppot andijvie opquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Stamppot, kaarsjes, chocolademelk met slagroom
Knusquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Stamppot, kaarsjes, chocolademelk met slagroom
Ohja zoiets las ik ergens vluchtig vanmiddag.. dat is wel balen jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor de warmteMijn cv doet raar en een lange warme douche zit er ook ff niet in.
Dit weekend komt de klusjesman, kan het zelf niet oplossen blijkbaar
Bij ons binnen bloedheet, maar heb ook een uur of 2 buiten in de regen gestaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had een T-shirt aan vandaag. Het was verrekte koud, zelfs binnen op m'n werk
[..]
Ach als je moet werken is het niet zo erg nee. Als je vrij bent echter wel
Wat is er kadoek?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor de warmteMijn cv doet raar en een lange warme douche zit er ook ff niet in.
Dit weekend komt de klusjesman, kan het zelf niet oplossen blijkbaar
Neem je 'm mee in een tas?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een trui zit niet lekker onder mijn jas
Nog een paar dagenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja zoiets las ik ergens vluchtig vanmiddag.. dat is wel balen ja
Word je afgekoeld door de regen, is het weer niet goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij ons binnen bloedheet, maar heb ook een uur of 2 buiten in de regen gestaan. Ik vind kwaliteitscontrole goed en doe het graag, maar liever niet in de regen
.
Wat moet je controleren?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij ons binnen bloedheet, maar heb ook een uur of 2 buiten in de regen gestaan. Ik vind kwaliteitscontrole goed en doe het graag, maar liever niet in de regen
.
Nou, ik moest mijn cv bijvullen en toen brak ik iets afquote:
Mijn tas is niet zo groot, dus dat zit dan ook niet lekker op de motorquote:
Gadverdammequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:09 schreef DaMook het volgende:
Stamppot en erwtensoep is zelfs midden in de zomer lekker.
Liever zonnig en een zacht windje zoals gisteren op het terras bij de vliegclubquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Word je afgekoeld door de regen, is het weer niet goed
Erwtensoep krijg ik niet wegquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:09 schreef DaMook het volgende:
Stamppot en erwtensoep is zelfs midden in de zomer lekker.
Oh, dat is inderdaad niet zo handigquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat moet je controleren?
[..]
Nou, ik moest mijn cv bijvullen en toen brak ik iets af![]()
Ik wilde mijn doucheputje ontstoppen en nu loopt er helemaal niets meer weg![]()
Ik ben gewoon niet zo handig eigenlijk
Bierquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat moet je controleren?
[..]
Nou, ik moest mijn cv bijvullen en toen brak ik iets af![]()
Ik wilde mijn doucheputje ontstoppen en nu loopt er helemaal niets meer weg![]()
Ik ben gewoon niet zo handig eigenlijk
Gelijk doof?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Liever zonnig en een zacht windje zoals gisteren op het terras bij de vliegclub. Er stond trouwens een F-16 een meter of 50 langs me
.
Heb je geen zijtasjes op je motor?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn tas is niet zo groot, dus dat zit dan ook niet lekker op de motor
[..]
GadverdammeStampot en erwtensoep bij 18°C + vind ik niet meer lekker
Erwtensoep sowieso al niet.
Nee hij stond stil en er stonden een hoop soldaten bijquote:
Vooral die door mama gemaakt isquote:
Ah en wat gebeurt er daarna?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bier. Niet proeven helaas, maar monsters nemen enzo
.
Ik heb geen chopperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gheghe. Een collega van me is piloot. Mooie verhalen altijdquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hij stond stil en er stonden een hoop soldaten bij. Ik was helaas al weg voor hij weg ging
, altijd gaaf om te zien
.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen chopperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarna wordt die trailer gelost en nog verder daarna afgevuldquote:
Vond het wel een leuk idee eigenlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja op de club zijn er ex militaire vliegers en verkeersvliegers en vanalles en ze hebben allemaal wel leuke verhalen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe. Een collega van me is piloot. Mooie verhalen altijd
Ja maar ik ken Vinnie en ik ken zijn motorquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vond het wel een leuk idee eigenlijkpraktisch en zo
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen chopperIk zie mogelijkhedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Er zijn genoeg motoren waar het op kan, past en staat, maar niet op de mijnequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vond het wel een leuk idee eigenlijkpraktisch en zo
Nicequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja op de club zijn er ex militaire vliegers en verkeersvliegers en vanalles en ze hebben allemaal wel leuke verhalen.
Ooit haal ik mijn vliegbrevet ook nog. Hopelijk binnen een paar jaar
.
Soldatenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hij stond stil en er stonden een hoop soldaten bij. Ik was helaas al weg voor hij weg ging
, altijd gaaf om te zien
.
Militairen danquote:
Ja hé, nu wil ik ook soldaat zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:19 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oke, misschien is deze smiley beter:
Soldaten/Militairen.
Pics danquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ga deze zomer moet ik wel een tas achterop knopen
Hoiquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:19 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oke, misschien is deze smiley beter:
Soldaten/Militairen.
ik heb er niks mee, maar ik zou dan een harley fatboy willen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zijn genoeg motoren waar het op kan, past en staat, maar niet op de mijne
De iWatchquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:20 schreef DaMook het volgende:
Leuk, tim cook (apple ceo) heeft het over google glass. Hij ziet er niet veel in, maar wel wat in een watch, die komt er dus gewoon
.
Ik ben wel benieuwd, moet iig niet te duur worden dan heb ik misschien wel interessequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De iWatch
Om de tijd te kunnen kijken moet je een app aanschaffen.
Revolutionair en dat voor slechts 600 euro
Oh, ik vind je ineens een stúk leukerquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb er niks mee, maar ik zou dan een harley fatboy willen.
maar ik heb ook liever een oude mustang dan een ferrari.
Met jou kan ik praten. Mustang >>>>>>>>>>>>>>>> Ferrari.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Oeh ik zag vandeweek Eleanor weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Bijna alles >>>>>>> Ferrariquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Mustang >>>>>>>>>>>>>>>> Ferrari.
nóg leuker?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik vind je ineens een stúk leuker
Mee eens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bijna alles >>>>>>> Ferrari
Overrated patsermerk
Mustangquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, het kon niet veel erger, dus je Mustang-opmerking heeft wel het een en ander goed gemaaktquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
nóg leuker?
maar serieus. alles uit de jaren 60/70 was beter. vooral de muziek.
gek genoeg vind ik die minder mooi. dan geef mij de aston martin db007 maar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh ik zag vandeweek Eleanor weer(gone in 60 seconds) .
Mwah dat gaat me te ver. Veel van nu is beterquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
nóg leuker?
maar serieus. alles uit de jaren 60/70 was beter. vooral de muziek.
ouch.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, het kon niet veel erger, dus je Mustang-opmerking heeft wel het een en ander goed gemaakt
Ik vind die zooo vetquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
gek genoeg vind ik die minder mooi. dan geef mij de aston martin db007 maar.
Beter =/= mooier.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah dat gaat me te ver. Veel van nu is beter. Op de mustang en een paar andere dingen na
.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:26 schreef dawg het volgende:
[..]
ouch.
in dit tempo liggen we over een jaar of 10 wel bij elkaar in bed.
Ik ben niet zo snel hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:26 schreef dawg het volgende:
[..]
ouch.
in dit tempo liggen we over een jaar of 10 wel bij elkaar in bed.
Misschien wel een huisje gevonden. Maar ik hoor net dat er weer kosten bij komen.quote:
Dat is eerste is wel mooi natuurlijk, dat tweede wat minderquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel een huisje gevonden. Maar ik hoor net dat er weer kosten bij komen.
Ik zou die iets vaker poetsen dan mijn huidige auto, 2x per jaar wasstraat dus en van binnen, uhmmm, om de 3 jaar ofzo danquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Prachtig toch, schitterende lijnen.
Ik zou haar echt elke week poetsen
Echt welquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Prachtig toch, schitterende lijnen.
Ik zou haar echt elke week poetsen
Sop sopquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even een momentje voor mezelf hoor
quote:
echt hèquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even een momentje voor mezelf hoor
Bijna 1967quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:33 schreef dawg het volgende:
[..]
dit is die uit 1965 geloof ik?
maar
al vind ik de am db7 mooier.
Mijn honda civic coupe werd elke week gewoon netjes met het handje gewassen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou die iets vaker poetsen dan mijn huidige auto, 2x per jaar wasstraat dus en van binnen, uhmmm, om de 3 jaar ofzo dan.
Al glijdend over de zitting?quote:
Ik heb goede genenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. maar dan ben je al oud en gerimpeld.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Het eerste wat ik koop als ik de loterij win is een huis met fatsoenlijk garage en daarna een mooie Mustang
[..]
Sop sop
Vast welquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat is zonde....
Vraag me af of je uberhaupt kan seksen in zo'n ding...
Alles kan, de vraag is of je gaat voor comfort en genieten of voor het feit dat je het een keer in zo'n wagen hebt gedaan. Ik kies voor het eerste.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
Nee dat is zonde....
dak eraf. of motorkap.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat is zonde....
Tuurlijk kan datquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat is zonde....
Zekers welquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja daar wil ik wel in rijden hoor
Rondje Ring ook wel
Ik wil het niet eensquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat is zonde....
Dat heb ik nog nooit gekundquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn honda civic coupe werd elke week gewoon netjes met het handje gewassen.
Die dingen hebben lederen bekledingquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan de vraag of je het zou doen... ene kant zonde andere kant, waarom niet...
vraag dat nog eens over 10 jaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat ga jij tegen die tijd aan je impotentie doen?
De betrapkans, niet echt mijn dingquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan de vraag of je het zou doen... ene kant zonde andere kant, waarom niet...
Maar, de mensen zien je toch niet door al die beslagen ramenquote:
Uhmmmm ja weet niet zo goed wat ik er van moet vinden Faxquote:
In dat geval, okequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die dingen hebben lederen bekleding, niets aan het handje. Maar anders, why not idd
.
Mja zit wat inquote:
Dat is een impactvest voor het kitesurfen, om de klappen op te vangenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhmmmm ja weet niet zo goed wat ik er van moet vinden Fax
[..]
In dat geval, oke
[..]
Mja zit wat in
Ohja mijn oto moet ook nog ff door de wasstraat deze week
D'r staat hier zo'n bloesem boom, kut troepquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhmmmm ja weet niet zo goed wat ik er van moet vinden Fax
[..]
In dat geval, oke
[..]
Mja zit wat in
Ohja mijn oto moet ook nog ff door de wasstraat deze week
Ziet er stoer uit hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is een impactvest voor het kitesurfen, om de klappen op te vangen
Brr, herkenbaar. Ben blij dat ik tegenwoordig een parkeergarage hebquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
D'r staat hier zo'n bloesem boom, kut troep
Okequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is een impactvest voor het kitesurfen, om de klappen op te vangen
Ik vat dat op als een complimentquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke
Mag ik zeggen dat ik het er een beetje Take That-achtig uit vind zien? Ja he ? Dat mag ik wel
Ik had mijn auto ook onder 1 of andere boom gezet, en toen regen en toen viesquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
D'r staat hier zo'n bloesem boom, kut troep
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke
Mag ik zeggen dat ik het er een beetje Take That-achtig uit vind zien? Ja he ? Dat mag ik wel
Ach jij wast je auto toch al niet vaak, je moet niet klagenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brr, herkenbaar. Ben blij dat ik tegenwoordig een parkeergarage heb.
goed neuken. zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je goed neukt krijg je het vanzelf warm, geen motorkap voor nodig
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar, de mensen zien je toch niet door al die beslagen ramen.
Ik doe niet aan seks, ik 'vrij'quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:40 schreef dawg het volgende:
[..]je bent toch niet van de lieve knuffelkroelseks of wel?
hihiquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je niet middenop het parkeerterrein gaan staan
Zo ergelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had mijn auto ook onder 1 of andere boom gezet, en toen regen en toen vies
Jij bedrijft de liefdequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Oh ik zie het al helemaal voor me
[..]
Ik doe niet aan seks, ik 'vrij'
[..]
hihi
Maar dat spul is erg!quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach jij wast je auto toch al niet vaak, je moet niet klagen
Je snapt wat ik bedoel, er zijn genoeg mensen die niet goed kunnen neukenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
goed neuken. zo had ik het nog niet bekeken.
Ja heb mijn spiegels nog schoongemaakt met brilpoetsdoekjesquote:
Ze zijn gewoon jaloersquote:
brrrr. maar dat schaven we wel bij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Oh ik zie het al helemaal voor me
[..]
Ik doe niet aan seks, ik 'vrij'
[..]
hihi
Ik vind het wel leukquote:
Whahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel, er zijn genoeg mensen die niet goed kunnen neuken
[..]
Ja heb mijn spiegels nog schoongemaakt met brilpoetsdoekjes![]()
Juistquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, want dan kun je je auto/motor weer gaan wassen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whaha
Ik heb zo'n zeempje op mijn handschoen zitten, zodat ik mijn vizier schoon kan vegen als het regent (handmatige ruitenwisser). Die gebruik ik ook altijd voor m'n spiegels
mwa. ik denk dt dat eerder te maken heeft met het gebrek aan een seksuele klik. denk niet dat er mensen echt enorm slecht in bed kunnen zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel, er zijn genoeg mensen die niet goed kunnen neuken
[..]
Ja heb mijn spiegels nog schoongemaakt met brilpoetsdoekjes![]()
Uhm jawelquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:47 schreef dawg het volgende:
[..]
mwa. ik denk dat dat eerder te maken heeft met het gebrek aan een seksuele klik. denk niet dat er mensen echt enorm slecht in bed kunnen zijn eigenlijk.
Dat plaatje begint wel saai te wordenquote:
Tja, ik weet het niet hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Niet midden op de dag natuurlijk, maar 's avonds op een rustige parkeerplaats
.
Ik zal het niet meer doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat plaatje begint wel saai te worden.
Doe eens een anderequote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet hoorik heb te veel horror-films gezien denk ik
Volgende!!quote:
Dan weet je wat je moet doen he.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet hoorik heb te veel horror-films gezien denk ik
Beterquote:
Ja maar dan zit je met z'n tweeen opgevouwen in een Mustang, hoe kom je op tijd weg zonder te struikelen over ledematen of kledingstukken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan weet je wat je moet doen he.
Als je een vreemd geluid hoort, niet gaan kijken, just run!!
Ja ik dacht plaats hetzelfde plaatje, als ik wat anders post gaan die autisten helemaal uit hun dakquote:
Je zit in een Mustang.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je met z'n tweeen opgevouwen in een Mustang, hoe kom je op tijd weg zonder te struikelen over ledematen of kledingstukken?
Je zit in een auto? Dan spring je toch achter het stuur en rij je weg?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan weet je wat je moet doen he.
Als je een vreemd geluid hoort, niet gaan kijken, just run!!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zit in een Mustang.
Gas op die lollie
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zit in een auto? Dan spring je toch achter het stuur en rij je weg?
Ja met zo'n instelling vraag je er om om in stukken gehakt te worden he.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]![]()
Hangt er helemaal vanaf hoe je erbij zit en ligt
Nou, als er een moordenaar op me af komt en ik zie de kans om weg te komen ook al moet dat door naakt achter het stuur te zitten, dan zou ik het doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]![]()
Hahaha nou ja lijkt me gewoon lastig sturen als er iemand bovenop je en in je gezichtsveld zitquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja met zo'n instelling vraag je er om om in stukken gehakt te worden he.
Gewoon doen alsof je al dood bentquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je met z'n tweeen opgevouwen in een Mustang, hoe kom je op tijd weg zonder te struikelen over ledematen of kledingstukken?
Je hoeft niet altijd rekening te houden met hunquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik dacht plaats hetzelfde plaatje, als ik wat anders post gaan die autisten helemaal uit hun dak
Iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]![]()
Mental imagequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, als er een moordenaar op me af komt en ik zie de kans om weg te komen ook al moet dat door naakt achter het stuur te zitten, dan zou ik het doen
Dan duw je hem de wagen uit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha nou ja lijkt me gewoon lastig sturen als er iemand bovenop je en in je gezichtsveld zit
Of als je beide op de achterbank zit/ligtquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha nou ja lijkt me gewoon lastig sturen als er iemand bovenop je en in je gezichtsveld zit
quote:
Gelukkig heb ik geen Mustangquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of als je beide op de achterbank zit/ligt.
fixedquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:56 schreef DaMook het volgende:
Je hoeft niet altijd rekening te houden met hun mij.
Nou dat scheelt weer ellendequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
oef. als je nu ja had gezegd had ik mot gehad met miauwerd. over 12 jaar.
ik zou hem doodmeppen met mijn slang. like a baws.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, als er een moordenaar op me af komt en ik zie de kans om weg te komen ook al moet dat door naakt achter het stuur te zitten, dan zou ik het doen
Veel fap plezier de komende 10 jaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Surequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou hem doodmeppen met mijn slang. like a baws.
We hebben nu ook al motquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zal maar 10 jaar moeten wachten op iemand
En dan heeft zij een ander gevondenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zal maar 10 jaar moeten wachten op iemand
Kan ook in andere auto'squote:
Met sommige dingen ben ik het ja (mijn bureau), maar verder valt het best wel heel erg meequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fixed
[..]
Nou dat scheelt weer ellende
Graag gedaan
Ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
de komende 10 jaar ga ik es testen of er echte vrouwen zijn die slecht in bed zijn.
10 jaar maar eitjequote:
had ik gister ook en deels vandaag.. trekt nu eindelijk beetje wegquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:59 schreef Faxie het volgende:
Lange kutdag trouwens pff. Nog 1 dagje werken en dan weekend gelukkig
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
de komende 10 jaar ga ik es testen of er echte vrouwen zijn die slecht in bed zijn.
nepvrouwen heb je al gehad?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Alle vrouwen die zeggen/denken dat ze goed zijn in bed zijn slecht in bedquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
En vrouwen die zeggen dat ze slecht zijn dus goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alle vrouwen die zeggen/denken dat ze goed zijn in bed zijn slecht in bed.
Ik ben zo slecht in bed ... echt een dramaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En vrouwen die zeggen dat ze slecht zijn dus goed
michael nicht en k.u.t.t. is de leukste van mastermovies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat ik niet op travestieten val
Waar je eerst alles van af moet schroeven/plukken/uithalen/afnemen/afvegen tot je de ware aard zietquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in bed ... echt een drama
van jou geloof ik dat niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stromen de DM/PM binnen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind de regenboog 6 filmpjes ook wel leuk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:04 schreef dawg het volgende:
[..]
michael nicht en k.u.t.t. is de leukste van mastermovies.
Denk je een leuke meid te hebben, vraagt ze ineens of je haar wilt pijpen. Vervelende verrassing wel.quote:
Dat zullen ze niet snel zeggenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En vrouwen die zeggen dat ze slecht zijn dus goed
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar je eerst alles van af moet schroeven/plukken/uithalen/afnemen/afvegen tot je de ware aard ziet
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je een leuke meid te hebben, vraagt ze ineens of je haar wilt pijpen. Vervelende verrassing wel.
hahaha, zie dat nu pas. ik weet niet waar ik met mijn gedachten was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ladyboys
[..]
Je had het over echte vrouwen
Nog geen ervaring meequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je een leuke meid te hebben, vraagt ze ineens of je haar wilt pijpen. Vervelende verrassing wel.
Surpriiiiiiise!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ken ik niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind de regenboog 6 filmpjes ook wel leuk.
En the A-beam
Ik kan mij ergere dingen voorstellenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afwisselenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zullen ze niet snel zeggen, dan zeggen ze eerder dat ze goed zijn
.
Daarnaast hangt het natuurlijk van beide af of het klikt en wat elk beter vind.
Als de man doggy en de vrouw missionaris lekker vind dan is er al een conflict.
Ik zou het doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar 1 ding lekker vindenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zullen ze niet snel zeggen, dan zeggen ze eerder dat ze goed zijn
.
Daarnaast hangt het natuurlijk van beide af of het klikt en wat elk beter vind.
Als de man doggy en de vrouw missionaris lekker vind dan is er al een conflict.
En wat als je een man tegen komt die toch een vrouw blijkt te zijnquote:
Ik ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan mij ergere dingen voorstellen
Zoals?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan mij ergere dingen voorstellen
Ben benieuwd hoe iedereen zou reageren.quote:
Geloof er niks van.quote:
Kaaskop?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ikben één keer echt heel misselijk van iemand geworden. Gebrek aan persoonlijke hygiene
Ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als je een man tegen komt die toch een vrouw blijkt te zijn
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ikben één keer echt heel misselijk van iemand geworden. Gebrek aan persoonlijke hygiene
Lepeltje lepeltjequote:
Hoiquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Ben je net lekker bezig komt haar partner thuis, haar kind(eren) binnenlopen. Take your pick.quote:
Foeiquote:
Ik hoef echt niet te weten wat jij allemaal lekker vind hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lepeltje lepeltje. Maar andere manieren ook wel hoor
.
Daar gaan we maar een keer verandering in brengen!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pfff, dat is wel druk ja
Hopen dat het daarna wat rustiger wordt
[..]
Ik ben nog nooit bij de Efteling geweest
Gadverdammequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ik heb het beeld verdrongen
[..]
brie op een toastje
Heb wel eens gehad dat haar vriend belde toen we bezig waren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je net lekker bezig komt haar partner thuis, haar kind(eren) binnenlopen. Take your pick.
Wat? Ik ben gewoon slecht in bed. Saai enz. Ik lig erbij als een dode zeesterquote:
Niet? Zoveel keuze was er nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoef echt niet te weten wat jij allemaal lekker vind hoor
Ik weet niet of dat wel zo'n goed plan is... sprookjes vind ik al niks aanquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar gaan we maar een keer verandering in brengen!!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Ik ben gewoon slecht in bed. Saai enz. Ik lig erbij als een dode zeester
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |