nepvrouwen heb je al gehad?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
de komende 10 jaar ga ik es testen of er echte vrouwen zijn die slecht in bed zijn.
Alle vrouwen die zeggen/denken dat ze goed zijn in bed zijn slecht in bedquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
de komende 10 jaar ga ik es testen of er echte vrouwen zijn die slecht in bed zijn.
En vrouwen die zeggen dat ze slecht zijn dus goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alle vrouwen die zeggen/denken dat ze goed zijn in bed zijn slecht in bed.
Ik ben zo slecht in bed ... echt een dramaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En vrouwen die zeggen dat ze slecht zijn dus goed
michael nicht en k.u.t.t. is de leukste van mastermovies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat ik niet op travestieten val
Waar je eerst alles van af moet schroeven/plukken/uithalen/afnemen/afvegen tot je de ware aard zietquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in bed ... echt een drama
van jou geloof ik dat niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stromen de DM/PM binnen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind de regenboog 6 filmpjes ook wel leuk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:04 schreef dawg het volgende:
[..]
michael nicht en k.u.t.t. is de leukste van mastermovies.
Denk je een leuke meid te hebben, vraagt ze ineens of je haar wilt pijpen. Vervelende verrassing wel.quote:
Dat zullen ze niet snel zeggenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En vrouwen die zeggen dat ze slecht zijn dus goed
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar je eerst alles van af moet schroeven/plukken/uithalen/afnemen/afvegen tot je de ware aard ziet
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je een leuke meid te hebben, vraagt ze ineens of je haar wilt pijpen. Vervelende verrassing wel.
hahaha, zie dat nu pas. ik weet niet waar ik met mijn gedachten was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ladyboys
[..]
Je had het over echte vrouwen
Nog geen ervaring meequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je een leuke meid te hebben, vraagt ze ineens of je haar wilt pijpen. Vervelende verrassing wel.
Surpriiiiiiise!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ken ik niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind de regenboog 6 filmpjes ook wel leuk.
En the A-beam
Ik kan mij ergere dingen voorstellenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afwisselenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zullen ze niet snel zeggen, dan zeggen ze eerder dat ze goed zijn
.
Daarnaast hangt het natuurlijk van beide af of het klikt en wat elk beter vind.
Als de man doggy en de vrouw missionaris lekker vind dan is er al een conflict.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |