Ja met zo'n instelling vraag je er om om in stukken gehakt te worden he.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]![]()
Hangt er helemaal vanaf hoe je erbij zit en ligt
Nou, als er een moordenaar op me af komt en ik zie de kans om weg te komen ook al moet dat door naakt achter het stuur te zitten, dan zou ik het doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]![]()
Hahaha nou ja lijkt me gewoon lastig sturen als er iemand bovenop je en in je gezichtsveld zitquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja met zo'n instelling vraag je er om om in stukken gehakt te worden he.
Gewoon doen alsof je al dood bentquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je met z'n tweeen opgevouwen in een Mustang, hoe kom je op tijd weg zonder te struikelen over ledematen of kledingstukken?
Je hoeft niet altijd rekening te houden met hunquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik dacht plaats hetzelfde plaatje, als ik wat anders post gaan die autisten helemaal uit hun dak
Iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]![]()
Mental imagequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, als er een moordenaar op me af komt en ik zie de kans om weg te komen ook al moet dat door naakt achter het stuur te zitten, dan zou ik het doen
Dan duw je hem de wagen uit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha nou ja lijkt me gewoon lastig sturen als er iemand bovenop je en in je gezichtsveld zit
Of als je beide op de achterbank zit/ligtquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha nou ja lijkt me gewoon lastig sturen als er iemand bovenop je en in je gezichtsveld zit
quote:
Gelukkig heb ik geen Mustangquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of als je beide op de achterbank zit/ligt.
fixedquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:56 schreef DaMook het volgende:
Je hoeft niet altijd rekening te houden met hun mij.
Nou dat scheelt weer ellendequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
oef. als je nu ja had gezegd had ik mot gehad met miauwerd. over 12 jaar.
ik zou hem doodmeppen met mijn slang. like a baws.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, als er een moordenaar op me af komt en ik zie de kans om weg te komen ook al moet dat door naakt achter het stuur te zitten, dan zou ik het doen
Veel fap plezier de komende 10 jaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Surequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou hem doodmeppen met mijn slang. like a baws.
We hebben nu ook al motquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zal maar 10 jaar moeten wachten op iemand
En dan heeft zij een ander gevondenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zal maar 10 jaar moeten wachten op iemand
Kan ook in andere auto'squote:
Met sommige dingen ben ik het ja (mijn bureau), maar verder valt het best wel heel erg meequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fixed
[..]
Nou dat scheelt weer ellende
Graag gedaan
Ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
de komende 10 jaar ga ik es testen of er echte vrouwen zijn die slecht in bed zijn.
10 jaar maar eitjequote:
had ik gister ook en deels vandaag.. trekt nu eindelijk beetje wegquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:59 schreef Faxie het volgende:
Lange kutdag trouwens pff. Nog 1 dagje werken en dan weekend gelukkig
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
de komende 10 jaar ga ik es testen of er echte vrouwen zijn die slecht in bed zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |