mwa. ik denk dt dat eerder te maken heeft met het gebrek aan een seksuele klik. denk niet dat er mensen echt enorm slecht in bed kunnen zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel, er zijn genoeg mensen die niet goed kunnen neuken
[..]
Ja heb mijn spiegels nog schoongemaakt met brilpoetsdoekjes![]()
Uhm jawelquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:47 schreef dawg het volgende:
[..]
mwa. ik denk dat dat eerder te maken heeft met het gebrek aan een seksuele klik. denk niet dat er mensen echt enorm slecht in bed kunnen zijn eigenlijk.
Dat plaatje begint wel saai te wordenquote:
Tja, ik weet het niet hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Niet midden op de dag natuurlijk, maar 's avonds op een rustige parkeerplaats
.
Ik zal het niet meer doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat plaatje begint wel saai te worden.
Doe eens een anderequote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet hoorik heb te veel horror-films gezien denk ik
Volgende!!quote:
Dan weet je wat je moet doen he.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet hoorik heb te veel horror-films gezien denk ik
Beterquote:
Ja maar dan zit je met z'n tweeen opgevouwen in een Mustang, hoe kom je op tijd weg zonder te struikelen over ledematen of kledingstukken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan weet je wat je moet doen he.
Als je een vreemd geluid hoort, niet gaan kijken, just run!!
Ja ik dacht plaats hetzelfde plaatje, als ik wat anders post gaan die autisten helemaal uit hun dakquote:
Je zit in een Mustang.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je met z'n tweeen opgevouwen in een Mustang, hoe kom je op tijd weg zonder te struikelen over ledematen of kledingstukken?
Je zit in een auto? Dan spring je toch achter het stuur en rij je weg?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan weet je wat je moet doen he.
Als je een vreemd geluid hoort, niet gaan kijken, just run!!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zit in een Mustang.
Gas op die lollie
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zit in een auto? Dan spring je toch achter het stuur en rij je weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |