SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Presentquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef Tamashii het volgende:
Hallloooo meetmensen waar blijven jullie!
Nee de ovb was meer of de vrijdag of de zaterdag Kan beide data's al zou zaterdag mij beter uitkomen.quote:
Ja, denk ook dat het za wordt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nee de ovb was meer of de vrijdag of de zaterdag Kan beide data's al zou zaterdag mij beter uitkomen.
Goed bezigquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm, dacht dat het een goed idee was om zelf te loodgieteren in de badkamer. Maar zoals het er nu naar uitziet moet ik zometeen iemand gaan bellen die wél weet wat ie doet. Water loopt nu helemaal niet meer weg
Ja dat dacht ik ook een keer, een bende dat het was gewordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm, dacht dat het een goed idee was om zelf te loodgieteren in de badkamer. Maar zoals het er nu naar uitziet moet ik zometeen iemand gaan bellen die wél weet wat ie doet. Water loopt nu helemaal niet meer weg
I know. Vloeibare ontstopper heeft het alleen nog maar erger gemaakt geloof ikquote:
Oh vertel!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook een keer, een bende dat het was geworden
Ik zeg doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
I know. Vloeibare ontstopper heeft het alleen nog maar erger gemaakt geloof ik![]()
Ben in staat om een ontstoppingsveer te halen en het zelf te doen. Maar weet nu eigenlijk al dat het betekent dat ik daarna een nieuwe afvoer moet![]()
Ik hou van klussen
Hoiquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef Tamashii het volgende:
Hallloooo meetmensen waar blijven jullie!
hiquote:
Oh irritant. En het is al zo slaapverwekkend warm in het zwembad....quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In het zwembad. Jongste zoon heeft nu uurtje les.
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hi
[..]
Oh irritant. En het is al zo slaapverwekkend warm in het zwembad....
Wat is er dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:11 schreef Fera het volgende:
Was het maar morgen om 12.00. Ik klap uit elkaar van de zenuwen.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:11 schreef Fera het volgende:
Was het maar morgen om 12.00. Ik klap uit elkaar van de zenuwen.
quote:
Fijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
Laptop start ineens niet meer opSelect boot device
Hij doet het weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn
Ik heb ook een laptop die ik een enkeltje 4 hoog wil werpen hoor
JAAAAAAAAA zie edit dan manquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij doet het weerIk kon nog in de BIOS komen, en ik drukte op iets van 'Reset' en toen deed hij het weer
![]()
En je kunt 'm beter van 4 hoog naar beneden gooien
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die was er pas nadat ik op 'Invoeren' had gedrukt
Ja ik las de zin nog 4 keer en toen dacht ik fuck it en later toch verbeterenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die was er pas nadat ik op 'Invoeren' had gedrukt
Hehehehequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ja ik las de zin nog 4 keer en toen dacht ik fuck it en later toch verbeteren
Hij komt morgen toch pas?quote:
Oh nicequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rust
K ligt al op bed en Sander is nog in bed aan het lezen
Komende nacht gaat hij in premierequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij komt morgen toch pas?
[..]
Oh niceLekker vroeg
Drukke dag morgen... sowieso deze weekquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij komt morgen toch pas?
[..]
Oh niceLekker vroeg
Aha. Ik ga komend weekend waarschijnlijkquote:
Is het zo erg ja?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Drukke dag morgen... sowieso deze week
Ik ben benieuwd iigquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aha. Ik ga komend weekend waarschijnlijk
[..]
Is het zo erg ja?
Ja vandaag sponsorloop. In 10 minuten zoveel mogelijk rondjes lopen...quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aha. Ik ga komend weekend waarschijnlijk
[..]
Is het zo erg ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |