SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Presentquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef Tamashii het volgende:
Hallloooo meetmensen waar blijven jullie!
Nee de ovb was meer of de vrijdag of de zaterdag Kan beide data's al zou zaterdag mij beter uitkomen.quote:
Ja, denk ook dat het za wordt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nee de ovb was meer of de vrijdag of de zaterdag Kan beide data's al zou zaterdag mij beter uitkomen.
Goed bezigquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm, dacht dat het een goed idee was om zelf te loodgieteren in de badkamer. Maar zoals het er nu naar uitziet moet ik zometeen iemand gaan bellen die wél weet wat ie doet. Water loopt nu helemaal niet meer weg
Ja dat dacht ik ook een keer, een bende dat het was gewordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm, dacht dat het een goed idee was om zelf te loodgieteren in de badkamer. Maar zoals het er nu naar uitziet moet ik zometeen iemand gaan bellen die wél weet wat ie doet. Water loopt nu helemaal niet meer weg
I know. Vloeibare ontstopper heeft het alleen nog maar erger gemaakt geloof ikquote:
Oh vertel!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook een keer, een bende dat het was geworden
Ik zeg doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
I know. Vloeibare ontstopper heeft het alleen nog maar erger gemaakt geloof ik![]()
Ben in staat om een ontstoppingsveer te halen en het zelf te doen. Maar weet nu eigenlijk al dat het betekent dat ik daarna een nieuwe afvoer moet![]()
Ik hou van klussen
Hoiquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef Tamashii het volgende:
Hallloooo meetmensen waar blijven jullie!
hiquote:
Oh irritant. En het is al zo slaapverwekkend warm in het zwembad....quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In het zwembad. Jongste zoon heeft nu uurtje les.
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hi
[..]
Oh irritant. En het is al zo slaapverwekkend warm in het zwembad....
Wat is er dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:11 schreef Fera het volgende:
Was het maar morgen om 12.00. Ik klap uit elkaar van de zenuwen.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:11 schreef Fera het volgende:
Was het maar morgen om 12.00. Ik klap uit elkaar van de zenuwen.
quote:
Fijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
Laptop start ineens niet meer opSelect boot device
Hij doet het weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn
Ik heb ook een laptop die ik een enkeltje 4 hoog wil werpen hoor
JAAAAAAAAA zie edit dan manquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij doet het weerIk kon nog in de BIOS komen, en ik drukte op iets van 'Reset' en toen deed hij het weer
![]()
En je kunt 'm beter van 4 hoog naar beneden gooien
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die was er pas nadat ik op 'Invoeren' had gedrukt
Ja ik las de zin nog 4 keer en toen dacht ik fuck it en later toch verbeterenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die was er pas nadat ik op 'Invoeren' had gedrukt
Hehehehequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ja ik las de zin nog 4 keer en toen dacht ik fuck it en later toch verbeteren
Hij komt morgen toch pas?quote:
Oh nicequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rust
K ligt al op bed en Sander is nog in bed aan het lezen
Komende nacht gaat hij in premierequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij komt morgen toch pas?
[..]
Oh niceLekker vroeg
Drukke dag morgen... sowieso deze weekquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij komt morgen toch pas?
[..]
Oh niceLekker vroeg
Aha. Ik ga komend weekend waarschijnlijkquote:
Is het zo erg ja?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Drukke dag morgen... sowieso deze week
Ik ben benieuwd iigquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aha. Ik ga komend weekend waarschijnlijk
[..]
Is het zo erg ja?
Ja vandaag sponsorloop. In 10 minuten zoveel mogelijk rondjes lopen...quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aha. Ik ga komend weekend waarschijnlijk
[..]
Is het zo erg ja?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vandaag sponsorloop. In 10 minuten zoveel mogelijk rondjes lopen...
K. moest vanmiddag nog zwemmen ook... Die ligt nu al voor pampus ....
Morgen Efteling met de hele school, en dan vrijdagochtend is S. vrij en smiddags is er nog schoolfeest
En dat allemaal in het teken van 20 jarig bestaan
En volgende week avond vierdaagse
Ik wil er weer eens heenquote:
Pfff, dat is wel druk jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vandaag sponsorloop. In 10 minuten zoveel mogelijk rondjes lopen...
K. moest vanmiddag nog zwemmen ook... Die ligt nu al voor pampus ....
Morgen Efteling met de hele school, en dan vrijdagochtend is S. vrij en smiddags is er nog schoolfeest
En dat allemaal in het teken van 20 jarig bestaan
En volgende week avond vierdaagse
Ik ben nog nooit bij de Efteling geweestquote:
Voor mij ook alweer ruim een jaar geleden. Mijn favoriet, de piranha, was toen nog niet eens openquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil er weer eens heen![]()
Het is al ruim een jaar geleden dat ik er was
Ja joh daarna is het bijna zomerlange herfstvakantiequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pfff, dat is wel druk ja
Hopen dat het daarna wat rustiger wordt
[..]
Ik ben nog nooit bij de Efteling geweest
Hehe, ja pciesquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh daarna is het bijna zomerlange herfstvakantie
Mooi zoquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee volgende week is leuk, heb wel zin om mee te lopen
dat wordt smeren dus...quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zoSchijnt ook goed weer te worden
Zou tijd worden ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zoSchijnt ook goed weer te worden
Dat lijkt me wel verstandigquote:
Hehe ja inderdaad. Het was gewoon hartstikke donker buiten toen ik vanmiddag bij m'n werk weg reedquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou tijd worden ook, twee dagen lekker weer en nu weer bagger
.
Ja dat plekje doet nu echt zeerquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel verstandig
[..]
Hehe ja inderdaad. Het was gewoon hartstikke donker buiten toen ik vanmiddag bij m'n werk weg reed
Lekker warm of buikpijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb mijn kruik maar weer uit de kast gehaald
Gisteren gelukkig nog op het terras kunnen zitten en nu nog 5 dagen werken, daarna moet het weer minstens 4 dagen lekker zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel verstandig
[..]
Hehe ja inderdaad. Het was gewoon hartstikke donker buiten toen ik vanmiddag bij m'n werk weg reed
Ja daar is het al weer koud genoeg voor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef -Miauw- het volgende:
Voor de warmtequote:
Ik had een T-shirt aan vandaag. Het was verrekte koud, zelfs binnen op m'n werkquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef -Miauw- het volgende:
Ach als je moet werken is het niet zo erg nee. Als je vrij bent echter welquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gisteren gelukkig nog op het terras kunnen zitten en nu nog 5 dagen werken, daarna moet het weer minstens 4 dagen lekker zijn.
Stamppot, kaarsjes, chocolademelk met slagroomquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar is het al weer koud genoeg voor.
Waarom een t-shirtquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had een T-shirt aan vandaag. Het was verrekte koud, zelfs binnen op m'n werk
[..]
Ach als je moet werken is het niet zo erg nee. Als je vrij bent echter wel
Ik heb gisteren stamppot andijvie opquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Stamppot, kaarsjes, chocolademelk met slagroom
Knusquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Stamppot, kaarsjes, chocolademelk met slagroom
Ohja zoiets las ik ergens vluchtig vanmiddag.. dat is wel balen jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor de warmteMijn cv doet raar en een lange warme douche zit er ook ff niet in.
Dit weekend komt de klusjesman, kan het zelf niet oplossen blijkbaar
Bij ons binnen bloedheet, maar heb ook een uur of 2 buiten in de regen gestaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had een T-shirt aan vandaag. Het was verrekte koud, zelfs binnen op m'n werk
[..]
Ach als je moet werken is het niet zo erg nee. Als je vrij bent echter wel
Wat is er kadoek?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor de warmteMijn cv doet raar en een lange warme douche zit er ook ff niet in.
Dit weekend komt de klusjesman, kan het zelf niet oplossen blijkbaar
Neem je 'm mee in een tas?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een trui zit niet lekker onder mijn jas
Nog een paar dagenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja zoiets las ik ergens vluchtig vanmiddag.. dat is wel balen ja
Word je afgekoeld door de regen, is het weer niet goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij ons binnen bloedheet, maar heb ook een uur of 2 buiten in de regen gestaan. Ik vind kwaliteitscontrole goed en doe het graag, maar liever niet in de regen
.
Wat moet je controleren?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij ons binnen bloedheet, maar heb ook een uur of 2 buiten in de regen gestaan. Ik vind kwaliteitscontrole goed en doe het graag, maar liever niet in de regen
.
Nou, ik moest mijn cv bijvullen en toen brak ik iets afquote:
Mijn tas is niet zo groot, dus dat zit dan ook niet lekker op de motorquote:
Gadverdammequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:09 schreef DaMook het volgende:
Stamppot en erwtensoep is zelfs midden in de zomer lekker.
Liever zonnig en een zacht windje zoals gisteren op het terras bij de vliegclubquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Word je afgekoeld door de regen, is het weer niet goed
Erwtensoep krijg ik niet wegquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:09 schreef DaMook het volgende:
Stamppot en erwtensoep is zelfs midden in de zomer lekker.
Oh, dat is inderdaad niet zo handigquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat moet je controleren?
[..]
Nou, ik moest mijn cv bijvullen en toen brak ik iets af![]()
Ik wilde mijn doucheputje ontstoppen en nu loopt er helemaal niets meer weg![]()
Ik ben gewoon niet zo handig eigenlijk
Bierquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat moet je controleren?
[..]
Nou, ik moest mijn cv bijvullen en toen brak ik iets af![]()
Ik wilde mijn doucheputje ontstoppen en nu loopt er helemaal niets meer weg![]()
Ik ben gewoon niet zo handig eigenlijk
Gelijk doof?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Liever zonnig en een zacht windje zoals gisteren op het terras bij de vliegclub. Er stond trouwens een F-16 een meter of 50 langs me
.
Heb je geen zijtasjes op je motor?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn tas is niet zo groot, dus dat zit dan ook niet lekker op de motor
[..]
GadverdammeStampot en erwtensoep bij 18°C + vind ik niet meer lekker
Erwtensoep sowieso al niet.
Nee hij stond stil en er stonden een hoop soldaten bijquote:
Vooral die door mama gemaakt isquote:
Ah en wat gebeurt er daarna?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bier. Niet proeven helaas, maar monsters nemen enzo
.
Ik heb geen chopperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gheghe. Een collega van me is piloot. Mooie verhalen altijdquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hij stond stil en er stonden een hoop soldaten bij. Ik was helaas al weg voor hij weg ging
, altijd gaaf om te zien
.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen chopperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |