quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vandaag sponsorloop. In 10 minuten zoveel mogelijk rondjes lopen...
K. moest vanmiddag nog zwemmen ook... Die ligt nu al voor pampus ....
Morgen Efteling met de hele school, en dan vrijdagochtend is S. vrij en smiddags is er nog schoolfeest
En dat allemaal in het teken van 20 jarig bestaan
En volgende week avond vierdaagse
Ik wil er weer eens heenquote:
Pfff, dat is wel druk jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vandaag sponsorloop. In 10 minuten zoveel mogelijk rondjes lopen...
K. moest vanmiddag nog zwemmen ook... Die ligt nu al voor pampus ....
Morgen Efteling met de hele school, en dan vrijdagochtend is S. vrij en smiddags is er nog schoolfeest
En dat allemaal in het teken van 20 jarig bestaan
En volgende week avond vierdaagse
Ik ben nog nooit bij de Efteling geweestquote:
Voor mij ook alweer ruim een jaar geleden. Mijn favoriet, de piranha, was toen nog niet eens openquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil er weer eens heen![]()
Het is al ruim een jaar geleden dat ik er was
Ja joh daarna is het bijna zomerlange herfstvakantiequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pfff, dat is wel druk ja
Hopen dat het daarna wat rustiger wordt
[..]
Ik ben nog nooit bij de Efteling geweest
Hehe, ja pciesquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh daarna is het bijna zomerlange herfstvakantie
Mooi zoquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee volgende week is leuk, heb wel zin om mee te lopen
dat wordt smeren dus...quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zoSchijnt ook goed weer te worden
Zou tijd worden ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zoSchijnt ook goed weer te worden
Dat lijkt me wel verstandigquote:
Hehe ja inderdaad. Het was gewoon hartstikke donker buiten toen ik vanmiddag bij m'n werk weg reedquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou tijd worden ook, twee dagen lekker weer en nu weer bagger
.
Ja dat plekje doet nu echt zeerquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel verstandig
[..]
Hehe ja inderdaad. Het was gewoon hartstikke donker buiten toen ik vanmiddag bij m'n werk weg reed
Lekker warm of buikpijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb mijn kruik maar weer uit de kast gehaald
Gisteren gelukkig nog op het terras kunnen zitten en nu nog 5 dagen werken, daarna moet het weer minstens 4 dagen lekker zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel verstandig
[..]
Hehe ja inderdaad. Het was gewoon hartstikke donker buiten toen ik vanmiddag bij m'n werk weg reed
Ja daar is het al weer koud genoeg voor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef -Miauw- het volgende:
Voor de warmtequote:
Ik had een T-shirt aan vandaag. Het was verrekte koud, zelfs binnen op m'n werkquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef -Miauw- het volgende:
Ach als je moet werken is het niet zo erg nee. Als je vrij bent echter welquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gisteren gelukkig nog op het terras kunnen zitten en nu nog 5 dagen werken, daarna moet het weer minstens 4 dagen lekker zijn.
Stamppot, kaarsjes, chocolademelk met slagroomquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar is het al weer koud genoeg voor.
Waarom een t-shirtquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had een T-shirt aan vandaag. Het was verrekte koud, zelfs binnen op m'n werk
[..]
Ach als je moet werken is het niet zo erg nee. Als je vrij bent echter wel
Ik heb gisteren stamppot andijvie opquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Stamppot, kaarsjes, chocolademelk met slagroom
Knusquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Stamppot, kaarsjes, chocolademelk met slagroom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |