Die hoekjes zijn idd leeg zonder jouquote:
je moest eens wetenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je er ruzie over moet krijgen.
Whut?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Officiële prijs of tweedehands? Ik ga morgen naar Bonobo trouwens.
Je bent het feestje toch? hihihiquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja precies
Dus dan liever niet![]()
Hoewel AL mijn meets supergezellig zijn geweest hoor
quote:
quote:
Was het het geld waard?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm paniekprijs. Ik was bang geen kaartje te kunnen krijgen dus via een veel te dure site gekocht, zo'n vraag en aanbod site.
Voor dat concert was ik 217 kwijt voor mijn veldkaart en 155 voor 2 zitplaats kaarten.
Het was een duur avondje
neeeeeee idd!!! Ik kom echt wel een keer een drankje doen in Amsterdamquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja maar roddels en FOK! pffffwas voor mij ook de reden om wel een tijdje weg te blijven.
En dat meeten, daar kom ik niet onderuit denk ik![]()
What whut?quote:
Dan kom ik binnenkort maar weer eens naar een meetquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die hoekjes zijn idd leeg zonder jou.
Ach, er wonen er ook 2 om de hoek voor mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook met bepaalde mensen![]()
De leukerds wonen altijd ver weg
Meerdere waarschijnlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neeeeeee idd!!! Ik kom echt wel een keer een drankje doen in Amsterdam
Oh hell yeah!!quote:
Muse lijkt me wel okquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga dinsdag naar Muse![]()
Volgende maand naar Sabaton
Beetje zegt ze danquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word gewoon een beetje vrolijk van drank hihi
Beetjequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 nummer van zequote:
achteraf roddels hequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet verhuizen, dat zijn de meets waar ik bij wil zijn.
Een beetje?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat, wonen die samen? Wat leuk!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, er wonen er ook 2 om de hoek voor mij.
Jammer dat Twi en Myr in Rotterdam zijn gaan wonen ipv Katwijk.
Roddels moet je je niets van aantrekken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja maar roddels en FOK! pffffwas voor mij ook de reden om wel een tijdje weg te blijven.
En dat meeten, daar kom ik niet onderuit denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |