Wij gingen ook altijd naar de Efteling, of naarThialfquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wij niet, wij gingen naar een museum ofzo,
Of naar het land van ooit en die shit.
jij denk echt hetzelfde als ik op dit moment over meetsquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil best samen met jou naar de efteling hoor![]()
Ik voel er gewoon weinig voor om met een groep te gaan met kans dat er mensen mee gaan waar ik mijzelf aan ga ergeren. Vanaf het moment dat het idee van een meet wordt geopperd tot aan het einde van de meet.
Nee dank je, ik pas
Niet helemaal waar wat je hier zegt, maar ik snap je puntquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij durft al niet eens Hups op te halen
Te vaak gedaan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij denk echt hetzelfde als ik op dit moment over meets
Ben heel erg meet moeWeet niet hoe het komt
quote:
Nee dit is serieus, ik vind 39 euro voor een band als FFDF te veel geld. Zo bekend zijn ze nu ook weer niet.quote:
Lezen kerel, ze staan in het voorprogramma van Avenged Sevenfold.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dit is serieus, ik vind 39 euro voor een band als FFDF te veel geld. Zo bekend zijn ze nu ook weer niet.
Dat dusquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wij niet, wij gingen naar een museum ofzo,
Of naar het land van ooit en die shit.
Het is niet voor FFDP het is voor avenged sevenfoldquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dit is serieus, ik vind 39 euro voor een band als FFDF te veel geld. Zo bekend zijn ze nu ook weer niet.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij denk echt hetzelfde als ik op dit moment over meets
Ben heel erg meet moeWeet niet hoe het komt
Dat geldt ook voor die band. De prijzen van concerten zijn echt hoog tegenwoordigquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lezen kerel, ze staan in het voorprogramma van Avenged Sevenfold.
Ik nog nooitquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:32 schreef DaMook het volgende:
Ik heb nog maar een meet gehad en dat was met 3 of 4 man, dat was wel relaxed
.
denk hetquote:
Huur, materiaal blablabla tikt snel aan hoor. En ze willen er ook nog wat op verdienen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor die band. De prijzen van concerten zijn echt hoog tegenwoordig
Ruzie, beetje jammer jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk het
En vooral veel ruzie er aan over gehouden![]()
Dus geen zin in geërger, dus besloten geen meets meer. Nou ja ook niet helemaal waar, want vbl meets doe ik wel
Maar ja dan ga je voetballen of wedstrijdje bezoeken
Wij gingen naar parijs en toen deed een agent zijn mitrailleur op mij richten. Ik stond op gras waar ik niet op mocht komen en ik begreep hem niet. Toen dat wapen tevoorschijn kwam snapte ik hem heel goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond naar een museum nooit zo erg.
Maar ik was dan ook een studiebol he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |