He jammer, ik ben nieuwsgierigquote:
Die moet je onthoudenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee vrijdag
Bizar, als je zegt dat het je vrijgezellenfeestje is, dan krijg je overal gratis drank
sambucaaaaaaaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja! Het huwelijk werd mogelijk gemaakt door ouzo geloof ik
Dat kan idd, ik heb geen ervaring met negatieve roddels dus kan daar niets over zeggen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel maar het kan de sfeer zo verpesten.
je moet wel met een groep zijn danquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die moet je onthoudenNiet elke week bij dezelfde kroeg natuurlijk
Sambucaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja! Het huwelijk werd mogelijk gemaakt door ouzo geloof ik
Oe, ook maar eens doen danquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee vrijdag
Bizar, als je zegt dat het je vrijgezellenfeestje is, dan krijg je overal gratis drank
Uiteraardquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet wel met een groep zijn danWe waren met 10 vrouwen
Ik ga er met twee. Al ken ik ze niet van FOK!.quote:
Bummerquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
concertagenda is een beetje afgelopen hier.... eerstvolgende is pas in november
Ik ben er geen fan van, sommige aardig maar ik ga geen klap geld neertellen voor een voorprogrammaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bummer
Ik ben even wat nummers van Avenged Sevenfold aan het luisteren of ik het wat vind
Dat duurt nog lang, na morgen heb ik begin juli Atoms for Peace in de HMH staan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
concertagenda is een beetje afgelopen hier.... eerstvolgende is pas in november
Vandaag Tanked denk ik, de rest staat een beetje stilquote:
Is mij onbekend....quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat duurt nog lang, na morgen heb ik begin juli Atoms for Peace in de HMH staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |