Tot nu toe kan ik er wel naar luisteren, maar niet echt dat ik zeg van 'goh, nu heb ik zin om dat op te zetten'... oid.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er geen fan van, sommige aardig maar ik ga geen klap geld neertellen voor een voorprogramma![]()
Stiekem was dat met BFMV omdat Halestorm
Vond BFMV tof hoor maar neuh niet voor herhaling vatbaar
Ze hebben wel toffe nummers. Album met Mike Portney is tofquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bummer
Ik ben even wat nummers van Avenged Sevenfold aan het luisteren of ik het wat vind
Ja dat was absoluut mooi meegenomenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tot nu toe kan ik er wel naar luisteren, maar niet echt dat ik zeg van 'goh, nu heb ik zin om dat op te zetten'... oid.
BFMV was ook iets goedkoper geloof ik, en ik wild BFMV en Halestorm allebei een keer zien
Ken ik nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vandaag Tanked denk ik, de rest staat een beetje stil. Weet niet eens of ik tanked wel als serie mag tellen.
Zekers. Ik heb verder nog helemaal niks op het programma staanquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat was absoluut mooi meegenomen
black veil brides in novemberquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zekers. Ik heb verder nog helemaal niks op het programma staan
Is een serie op discovery, die bouwen aquariumsquote:
Dan doe je je kaplaarzen aan en een wit T-shirt en maak je er gewoon een feestje van, ondanks het weer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had zin om naar allerlei festivals te gaan deze zomer maar als het echt rukweer wordt
Lowlands wil ik zeker nog eens heenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had zin om naar allerlei festivals te gaan deze zomer maar als het echt rukweer wordt
Ken ik allemaal nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is een serie op discovery, die bouwen aquariums.
Verder kijk ik NCIS, NCIS:LA CM H5O 2.5men TBBT en ik vergeet er vast nog een of twee.
Kies Lowlands als je een briljant festival wil meemaken qua organisatie, sfeer en diversiteit, Rock Werchter als je de grote namen wil zien.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:01 schreef DaMook het volgende:
Lowlands wil ik zeker nog eens heenen rockwerchter
.
Witte t-shirts en regenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan doe je je kaplaarzen aan en een wit T-shirt en maak je er gewoon een feestje van, ondanks het weer.
Kies dan Rock Werchter of Lowlands. Pinkpop is echt een boutfestival als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
festivals is beetje lastig... wil wel graag een keer pinkpop oid meemaken
Wat is het volgende waar je heen gaat?quote:
Lowlands, is dat niet ubercommercieel geworden?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kies Lowlands als je een briljant festival wil meemaken qua organisatie, sfeer en diversiteit, Rock Werchter als je de grote namen wil zien.
Dat is al minstens 5 jaar geleden dat dat aan de hand was, toch? Ook daarom, Awakenings Festival.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
Witte t-shirts en regen![]()
Ik heb een 'Dance Vally/regen/te weinig bussen terug' trauma
Rockwerchter valt via mijn werk wrs nog wat korting te regelen, dus denk dat die eerst komtquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kies Lowlands als je een briljant festival wil meemaken qua organisatie, sfeer en diversiteit, Rock Werchter als je de grote namen wil zien.
Tss dat je die niet kent zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ken ik allemaal niet![]()
Nog wel een hele waslijst aan series die ik nog moet kijken dus er kan nog wel iets bij
Maar kaartje voor LL is echt lastig te krijgenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kies dan Rock Werchter of Lowlands. Pinkpop is echt een boutfestival als je het mij vraagt.
*slik* Nu voel ik me oud.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is al minstens 5 jaar geleden dat dat aan de hand was, toch? Ook daarom, Awakenings Festival.
Inderdaad pinkpop is een mainstreamfamiliefestivalquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kies dan Rock Werchter of Lowlands. Pinkpop is echt een boutfestival als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |