Hier dito.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kan ik sinds hij als clown verkleed het nieuws deed, niet meer serieus nemen.
Ik zie ze niet hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:38 schreef UncleDolan het volgende:
Ben benieuwd wat dat mooie meisje echter Ferry straks komt doen.
quote:
ferry mot wegquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:40 schreef Wire het volgende:
Zet het programma net op, waar gaat het over dan ?
Ferry Mingelen moet stoppen van de NOS, maar wil zelf nog doorquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:40 schreef Wire het volgende:
Zet het programma net op, waar gaat het over dan ?
Want 65. En dus oud.quote:
Zit jij weer een beetje op mijn papiertjes mee te kijken?quote:
Nee dat nou ook weer niet, eind 50 toch wel, 60.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:42 schreef henkde_j het volgende:
Had Mingelen trouwens eerder halverwege 50 geschat
Koffietijd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:42 schreef Tem het volgende:
Wauke en Ferry een nieuw ochtendprogramma bij omroep Max.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:42 schreef Tem het volgende:
Wauke en Ferry een nieuw ochtendprogramma bij omroep Max.
Mwoa.quote:
nicoquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef OProg het volgende:
Ontslagen worden wegens leeftijd kan zo in de ergernissen van Jan.
En Nico zal er ook wel mee komen.
Wie is wie?quote:
Daar dacht ik ook aan.quote:
Lijkt er wel een klein beetje op idd.quote:
idd toch een beetje die alpha mannetjes cultuur die daar heerst.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:51 schreef OProg het volgende:
Je vraagt je toch af waar al die mensen zich zo druk om maken.
Inderdaad, wat dat aangaat zijn we nog één van de meer tolerantere landen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:51 schreef OProg het volgende:
Je vraagt je toch af waar al die mensen zich zo druk om maken.
Bejje homofoop?quote:
zijn gewoon onzeker over hun eigen seksualiteitquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd toch een beetje die alpha mannetjes cultuur die daar heerst.
Ik snap het waarom ook wel, maar ik blijf me erover verbazen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd toch een beetje die alpha mannetjes cultuur die daar heerst.
Ik vind elk bekkend stelletje in het openbaar een beetje vies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Tem het volgende:
Naja het is natuurlijk een beetje vies allemaal, maar soit.
Alsof dat wat met elkaar te maken heeftquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Latert het volgende:
En de volgende dag weer zwijmelen op de passie van de Franse chansons, of niet Matthijs?
Ligt eraan hoe vaak ze douchen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Tem het volgende:
Naja het is natuurlijk een beetje vies allemaal, maar soit.
Vooral als ze van zekere leeftijd zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind elk bekkend stelletje in het openbaar een beetje vies.
Met twee bekkende chicks heb ik weinig problemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind elk bekkend stelletje in het openbaar een beetje vies.
Daar weet Cynix dan weer alles van.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:56 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Vooral als ze van zekere leeftijd zijn.
Ok, uitzonderingen daargelaten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Met twee bekkende chicks heb ik weinig problemen.
quote:
vreemd dat ik nog geen 'bla bla bla turks bla bla bla 'heb gehoordquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:57 schreef MPC60 het volgende:
waarom krijgt die dude zoveel tijd..... bla bla bla beetje bang.... bla bla zielige homo bla bla.
quote:
Inderdaad, komt ook realistisch en niet zielig over.quote:
Die van Wie is de mol.quote:
quote:
Zou zo een oom of zo kunnen zijn.quote:
Knetter0nde ska-funk.quote:
familie en vrienden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vraag mij altijd af wie dit soort muziek download.
Grote band dus veel familie en vrienden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:06 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
familie en vrienden waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom denkt Nico dat zijn gedicht leuker wordt als hij harder gaat praten?
Pietertje beledigen, nu heb je het gedaan...quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
nico is ook afgezakt naar pietertje niveau
sorryquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef Wire het volgende:
[..]
Pietertje beledigen, nu heb je het gedaan...
Dei miesje si Fidan.quote:
Ja, loterijen moeten ook winst maken.quote:
nee, is ook VARAquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef Wire het volgende:
Ik had paul de leeuw verwacht, met Londen enzo.
Nee joh, dat was lachenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef Wire het volgende:
Ik had paul de leeuw verwacht, met Londen enzo.
Beetje wel toch?quote:
twitter:diederikebbinge twitterde op woensdag 29-05-2013 om 19:27:49Netmanager heeft satirisch programma van @tonkas, @HenryvanLoon, @Lucky_TV en mij afgekeurd. Verder iedereen dolenthousiast. #teveelmacht reageer retweet
Gelukkig maar dat dat ons bespaard blijftquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef henkde_j het volgende:
twitter:diederikebbinge twitterde op woensdag 29-05-2013 om 19:27:49Netmanager heeft satirisch programma van @tonkas, @HenryvanLoon, @Lucky_TV en mij afgekeurd. Verder iedereen dolenthousiast. #teveelmacht reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
6 "Eigentijdse" rappers gaan pardoes naar Hindeloopen. En beleven daar knotsgekke avonturen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Goh dat de invasie klinkt als alweer een we gaan lekker onaangepast, bijdehand, brutaal doen en daar moet iedereen dan maar lachen programma
eensgelijksquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
6 "Eigentijdse" rappers gaan pardoes naar Hindeloopen. En beleven daar knotsgekke avonturen.
Lijkt me he-le-maal niks. Maar dan ook echt he-le-maal niks.
54 en ziet er niet echt veel jonger uit dan Mengele.quote:
Ron heeft mooi grijs haar vind ik..quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:15 schreef Cynix ® het volgende:
54 en ziet er niet echt veel jonger uit dan Mengele.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ron heeft mooi grijs haar vind ik..
Dit waren de onderwerpen van 12 november bij DWDD, niet echt schokkend, waarom juist die aflevering zoveel kijkers trokquote:Meest succesvolle seizoen ooit voor DWDD en P&W
De VARA-shows De Wereld Draait Door en Pauw & Witteman hebben hun meest succesvolle seizoen tot nu toe achter de rug. Dat heeft de omroep vandaag laten weten. DWDD, dat overigens pas vrijdag haar seizoen afsluit, overtrof het record van vorig seizoen. “Het gemiddelde aantal kijkers (nog los van de herhalingen) was in 2012-2013 1.119.000, waar dat in 2011 – 2012 1.113.000 was. In beide seizoenen was de gemiddelde kijkdichtheid 7,3“, legt een woordvoerder uit.
De meest bekeken uitzending van De Wereld Draait Door van het afgelopen seizoen was op 12 november 2012 met 1,4 miljoen kijkers.
Pauw & Witteman had afgelopen seizoen een gemiddelde kijkdichtheid van 7,5, met gemiddeld 1.160.000 kijkers. In het seizoen 2011-2012 was dat 7,2, met gemiddeld 1.103.000 kijkers. Het record van Pauw & Witteman lag afgelopen seizoen op 2,1 miljoen kijkers.
Beide VARA-programma’s zijn na de zomerstop terug op maandag 2 september: De Wereld Draait Door om 19.30 uur op Nederland 3 en Pauw & Witteman om 23.00 uur op Nederland 1.
Bron
quote:De Wereld Draait Door hele uitzending - 12-11-2012
- BBC paradepaardje Newsnight maakte weer een enorme blunder. De algemeen directeur en twee chefs stapten op. Wat is er toch aan de hand? Twan Huys geeft zijn analyse.
Hoe beleeft iemand die blind of slechtziend is eigenlijk een gebouw? 'Architectuur door andere ogen' is een pleidooi voor meer zintuiglijke architectuur. Aan tafel: Vincent Bijlo, Tjitske Kwakkel-Homma en Piet Devos.
Kakhiel: foto's van doodnormale mensen met daarbij tekstballonetjes, waar de meest flauwe, maar geniale grappen in staan. Wie is deze Kakhiel toch? Wij praten over deze sensatie met Ewout Genemans en Danny Mekić.
Muziek is er van Mark Lotterman en tafelheer is Jan Mulder.
1.4 miljoen is niet veel meer dan het gemiddelde van 1.1 miljoen, waaruit blijkt dat DWDD het waarschijnlijk vooral van vaste kijkers moet hebben. Bij Pauw en Witteman keken naar de recordaflevering 2 keer zo veel als gemiddeld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit waren de onderwerpen van 12 november bij DWDD, niet echt schokkend, waarom juist die aflevering zoveel kijkers trok
[..]
Ik kan me het kakhiel onderwerpje nog wel herinneren. Zo een hype die al weer bijna geen hype meer was.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Hmm die aflevering heb ik niet gezien volgens mij. Je zou denken dat die met Queens of the stone age veel mensen zou hebben getrokken, want dat hadden ze van tevoren uitgebreid aangekondigd ook.
Idem.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me het kakhiel onderwerpje nog wel herinneren. Zo een hype die al weer bijna geen hype meer was.
Ik keek even terug wat het ook alweer was en moest toch wel lachen:quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Idem.
Soms is iets even écht grappig, zoals Kabouter Wesley of New Kids on the Block of desnoods Benidorm Bastards of Goebels, maar zelfs dat was hier niet echt aan de orde.
Nou, verschilligheid loont zullen we maar zeggen...quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Meest succesvolle seizoen ooit voor DWDD en P&W
[..]
Om die tweede moest ik wel even lachen jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, nou vind ik ze toch wel weer grappig.![]()
In het Spangas topic hadden we de strips. Dat was tenminste een goede hypequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me het kakhiel onderwerpje nog wel herinneren. Zo een hype die al weer bijna geen hype meer was.
Die strips waren stukken beterquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:47 schreef Latert het volgende:
[..]
In het Spangas topic hadden we de strips. Dat was tenminste een goede hype
Ik vind Humberto niet echt concurrentie voor P&W, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Offtopic: Humberto Tan krijgt vanaf najaar bij RTL4 een late night talk show van 22.30- 23.30! Net als P&W begint
Mwaa, sommige wel ja, maar net zoveel vind ik maar flauw. Fucknutt vond ik over de gehele linie veel sterker, maar de kwaliteit daarvan na, ook wat af de laatste keren dat me iets daarvan onder ogen kwam.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, nou vind ik ze toch wel weer grappig.![]()
ik wil allebei zienquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind Humberto niet echt concurrentie voor P&W, maar dat kan aan mij liggen.
P&W kan fluiten naar die kijkcijfers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Offtopic: Humberto Tan krijgt vanaf najaar bij RTL4 een late night talk show van 22.30- 23.30! Net als P&W begint
Dat, mijn nieuwe kijkavond is al bekend denk ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
P&W kan fluiten naar die kijkcijfers.
Ik weet ook niet in hoeverre dat verhaaltje van Gijp serieus valt te nemen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik kan Jort bij DWDD niet meer serieus nemen na dat verhaal van Gijp
Donder toch op johquote:
De kabel schijnt te zijn doorbroken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij PSV hebben ze ook experts wat betreft de kabel.
niet op mijn plank, dus interesseert me nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar brengt het ook brood op de plank?
Hier hadden ze dat ook:quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij PSV hebben ze ook experts wat betreft de kabel.
Jup. Dit zijn nu wel boeiende itemsquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je zat met spanning te luisteren ?
Ik ben te lui en te beroerd die link te copy pasten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Hier hadden ze dat ook:
[ http://img160.imageshack.us/img160/3291/dekabel7rt.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben te lui en te beroerd die link te copy pasten.
Ja, de A7 wordt echt een lint van blokkendozenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef alors het volgende:
Ja anderhalve km lange loods langs de A7en het uitzicht is al zo schitterend met al die grijze dozen
Ik zie toch wat blanks net boven het hoofd van Taument. Klacht derhalve niet gegrond verklaard.quote:
Excuusblankequote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie toch wat blanks net boven het hoofd van Taument. Klacht derhalve niet gegrond verklaard.
"Jaa.... we kunnen gewoon alles ontvangen thuis.... hehehe"quote:
Taument zat er eigenlijk ook niet in.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie toch wat blanks net boven het hoofd van Taument. Klacht derhalve niet gegrond verklaard.
was me net aan het afvragen of je het ook voor sm kunt gebruiken om iemand in de lucht te hijsenquote:
Zo fugly jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu hebben ze nog een heel mooi groot kopje.
Waarschijnlijk is het wel makkelijk te knippenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |