Hier dito.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kan ik sinds hij als clown verkleed het nieuws deed, niet meer serieus nemen.
Ik zie ze niet hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:38 schreef UncleDolan het volgende:
Ben benieuwd wat dat mooie meisje echter Ferry straks komt doen.
quote:
ferry mot wegquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:40 schreef Wire het volgende:
Zet het programma net op, waar gaat het over dan ?
Ferry Mingelen moet stoppen van de NOS, maar wil zelf nog doorquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:40 schreef Wire het volgende:
Zet het programma net op, waar gaat het over dan ?
Want 65. En dus oud.quote:
Zit jij weer een beetje op mijn papiertjes mee te kijken?quote:
Nee dat nou ook weer niet, eind 50 toch wel, 60.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:42 schreef henkde_j het volgende:
Had Mingelen trouwens eerder halverwege 50 geschat
Koffietijd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:42 schreef Tem het volgende:
Wauke en Ferry een nieuw ochtendprogramma bij omroep Max.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:42 schreef Tem het volgende:
Wauke en Ferry een nieuw ochtendprogramma bij omroep Max.
Mwoa.quote:
nicoquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef OProg het volgende:
Ontslagen worden wegens leeftijd kan zo in de ergernissen van Jan.
En Nico zal er ook wel mee komen.
Wie is wie?quote:
Daar dacht ik ook aan.quote:
Lijkt er wel een klein beetje op idd.quote:
idd toch een beetje die alpha mannetjes cultuur die daar heerst.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:51 schreef OProg het volgende:
Je vraagt je toch af waar al die mensen zich zo druk om maken.
Inderdaad, wat dat aangaat zijn we nog één van de meer tolerantere landen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:51 schreef OProg het volgende:
Je vraagt je toch af waar al die mensen zich zo druk om maken.
Bejje homofoop?quote:
zijn gewoon onzeker over hun eigen seksualiteitquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd toch een beetje die alpha mannetjes cultuur die daar heerst.
Ik snap het waarom ook wel, maar ik blijf me erover verbazen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd toch een beetje die alpha mannetjes cultuur die daar heerst.
Ik vind elk bekkend stelletje in het openbaar een beetje vies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Tem het volgende:
Naja het is natuurlijk een beetje vies allemaal, maar soit.
Alsof dat wat met elkaar te maken heeftquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Latert het volgende:
En de volgende dag weer zwijmelen op de passie van de Franse chansons, of niet Matthijs?
Ligt eraan hoe vaak ze douchen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Tem het volgende:
Naja het is natuurlijk een beetje vies allemaal, maar soit.
Vooral als ze van zekere leeftijd zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind elk bekkend stelletje in het openbaar een beetje vies.
Met twee bekkende chicks heb ik weinig problemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind elk bekkend stelletje in het openbaar een beetje vies.
Daar weet Cynix dan weer alles van.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:56 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Vooral als ze van zekere leeftijd zijn.
Ok, uitzonderingen daargelaten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Met twee bekkende chicks heb ik weinig problemen.
quote:
vreemd dat ik nog geen 'bla bla bla turks bla bla bla 'heb gehoordquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:57 schreef MPC60 het volgende:
waarom krijgt die dude zoveel tijd..... bla bla bla beetje bang.... bla bla zielige homo bla bla.
quote:
Inderdaad, komt ook realistisch en niet zielig over.quote:
Die van Wie is de mol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |