Dat laatste.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
doet ze modellenwerk of noemt ze zichzelf model?
Ben er nu wel achter dat het niet zo is, triest figuur eigenlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:29 schreef unitedshoties het volgende:
Weetje zeker dat het een vriendin van je is?
Ja, daar ben ik dan vrij ad-rem in wel, het word vaak gewoon gewaardeerd door mensen, maar dit is echt zo`n nja... borderliner, het ene moment kan ze om zo`n opmerking lachen, en het andere moment kan ze om zo`n soort opmerking je huid opeens hélemaal vol schelden en zo..quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
En mooie opmerking, dat mag ik wel altijd
Alleen de achterkant van d`r hoofd en rug..quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Hommo, begin dan ook niet over haar gezicht als ze haar achterkant op FB zet
Misschien heeft ze wel een sexy rug of mooi haar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alleen de achterkant van d`r hoofd en rug..
Het 1e, ze heeft wel veel *shoots*quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
doet ze modellenwerk of noemt ze zichzelf model?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een sexy rug of mooi haar.
Vanwege een opmerking ruzie, is dat niet een beetje sneu?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:35 schreef Tropanzia het volgende:
TS, je had groot gelijk met die opmerking.
En als je geen ruzie met die lui wou moet je nou achteraf niet komen klagen.
hm, meevaller dan, of tegenvaller, net zo je wel.quote:
Ja, weet je meteen dat je geen goede relatie met haar hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vanwege een opmerking ruzie, is dat niet een beetje sneu?
Klopt, dat is voor mensen die er niet tegen kunnen om kritiek te ontvangen bij een foto en je dan helemaal gaan afzeiken tot het botquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hm, meevaller dan, of tegenvaller, net zo je wel.
evenzogoed een kinderachtige reactie van haar, maar daar is fb nou eenmaal voor
D`r zus had die foto online gezet, en daar maakte ik die foto op.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ja, weet je meteen dat je geen goede relatie met haar hebt.
Je vroeg: "'waar is je gezicht?''quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
D`r zus had die foto online gezet, en daar maakte ik die foto op.
Maar het jongere zusje van haar verwijderde mij hier door
Nou zijn ze allebei een beetje snel aangebrand, maar ach.
Dat is waar....quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:40 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Je vroeg: "'waar is je gezicht?''
Dan heb je hun geconfronteerd met die domme foto anders hadden ze je gewoon wel verteld waar het gezicht was...
Nee ok, maargoed.. ze laat een foto maken van d`r achterhoofd+rug.. dus als semi-grappige opmerking "Waar is je gezicht? " En ik dacht wel dat ze dit konden waarderenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:41 schreef vera166 het volgende:
Zulke opmerkigen zijn ook niet grappig/leuk/vriendelijk maar verder is dit wel een overdreven reactie ja.
En zo goed was je er dus niet mee bevriend..:P
Je had moeten zeggen. "Hey dat standje ziet er bekend uit, en die rug.. doet me erg denken aan mijn dronke bui afgelopen vrijdagavond met die Poolse hoer "insert haar naam net met een letter verkeerd waardoor haar naam nu pools klinkt"."quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee ok, maargoed.. ze laat een foto maken van d`r achterhoofd+rug.. dus als semi-grappige opmerking "Waar is je gezicht? " En ik dacht wel dat ze dit konden waarderen
Maar inderdaad, zo goed was ik er dus niet mee bevriend.
Ja altijd jammer als ze dan zo reageren en geen zelfspot hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dan vrij ad-rem in wel, het word vaak gewoon gewaardeerd door mensen, maar dit is echt zo`n nja... borderliner, het ene moment kan ze om zo`n opmerking lachen, en het andere moment kan ze om zo`n soort opmerking je huid opeens hélemaal vol schelden en zo..
Precies. Zelfspot is toch een goede eigenschap?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja altijd jammer als ze dan zo reageren en geen zelfspot hebben
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef Braddie het volgende:
LOL.
Ze zegt net "Ja, m`n moeder zei dat ik je van Facebook moest gooien "
Let wel, meid in kwestie is 19
Nee nee man.quote:
Toevallig in een wit kantoortje met een zwart leren bank?quote:
Je had gewoon moeten reageren met DAT ASS!! Dan had je haar nu alle hoeken van je zolderkamer laten zien maar nee jij moest weer zo achterlijk reageren aldus mijn moeder.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef Braddie het volgende:
LOL.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies. Zelfspot is toch een goede eigenschap?Of ze moeten ruggengraat kweken
Waarom type je zoiets op facebook?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:28 schreef Braddie het volgende:
De zus van een vriendin van mij doet modellenwerk. Ze had op Facebook d`r profiel foto gewijzigd in een foto van d`r achterkant, dus ik zeg " Waar is je gezicht gebleden? "
Krijg ik een heel groot bericht terug dat ik m`n bek moest houden en dat ze niet gedient was van die opmerking omdat ze model was en ik héél gauw normaal moest doen
Zie ik vervolgens die vriendin van mij niet meer op m`n Facebook staan, dus ik vraag net " Heb je mij verwijderd? " zegt ze doodleuk " Ja, dat heb ik... als je zulke domme opmerkingen gaat maken op m`n zus d`r facebook knal ik je eruit klaar"____________________!
Klacht: Mensen die je van Facebook afgooien omdat je met iemand anders een akkefietje hebt.
Klacht 2: Mensen die zo`n opmerking véél te serieus nemen..
Dan moet ze wel 'n IQ van een vis hebben, als haar moeder bepaald wie ze wel en niet op FB mag hebben als vriend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef Braddie het volgende:
LOL.
Nee man, dat is pure liefde verkapt alleen. Dat is toch overduidelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:49 schreef Beach het volgende:
haha nog steeds kkharde fittie tussen chroestjov en meloewea
http://vocaroo.com/i/s0yc5Xdk1kLLquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:49 schreef Beach het volgende:
haha nog steeds kkharde fittie tussen chroestjov en meloewea
Begrijp dan dat meisjes die zich model voelen of zijn alleen maar op complimenten zitten te wachten en niet op de realiteit omdat je dan hun droomwereldje verstoort.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:28 schreef Braddie het volgende:
De zus van een vriendin van mij doet modellenwerk. Ze had op Facebook d`r profiel foto gewijzigd in een foto van d`r achterkant, dus ik zeg " Waar is je gezicht gebleden? "
Krijg ik een heel groot bericht terug dat ik m`n bek moest houden en dat ze niet gedient was van die opmerking omdat ze model was en ik héél gauw normaal moest doen
Zie ik vervolgens die vriendin van mij niet meer op m`n Facebook staan, dus ik vraag net " Heb je mij verwijderd? " zegt ze doodleuk " Ja, dat heb ik... als je zulke domme opmerkingen gaat maken op m`n zus d`r facebook knal ik je eruit klaar"____________________!
Klacht: Mensen die je van Facebook afgooien omdat je met iemand anders een akkefietje hebt.
Ken er helaas nog 2... een mevrouw die loopt álleen maar diepzinnige engelse texten te quoten en onder haar foto`s neer te zetten, en als je zegt dat haar foto + Text niet bepaald mooi zijn dan kan je opbokken..quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Begrijp dan dat meisjes die zich model voelen of zijn alleen maar op complimenten zitten te wachten en niet op de realiteit omdat je dan hun droomwereldje verstoort.
Ik las ergens dat bijvoorbeeld onderstaand realitymeisje ook iemand verwijderde van haar account die vrij redelijke vragen stelde t.a.v. het optreden in dit soort realityprogramma's en waar zij in meedeed.
Was allemaal te provocerend en niet zoals mevrouw gewend was,dus delete dit persoon.
EDIT: Misschien toch maar een opleiding begrijpend lezen doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
niet om het een of ander, maar braddie maakt gewoon een grapje. dat kan toch? dat kkwijf is waarschijnlijk zo hoog van zichzelf dat ze alleen maar gewend is complimentjes te krijgen van zielige droeftoeters die alleen maar proberen in haar dikke vette kut reet te komen. terechte klacht braddie, laat je niet gek maken G.
quote:
Ow dat bedoelde je niet als grapje?quote:Ze had op Facebook d`r profiel foto gewijzigd in een foto van d`r achterkant, dus ik zeg " Waar is je gezicht gebleden ? "
Jawel... Begrijpend lezen is niet m`n sterkste vak..quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:10 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
[..]
Ow dat bedoelde je niet als grapje?
Do as I say, not as I do?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:28 schreef britneycheers het volgende:
If you dont have something nice to say,then dont say anything at all.
Zo simpel is het TS.
Amen.
Ok.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:48 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Jij bent echt gestoord dat je dat soort dingen zegt
mooiquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:31 schreef Braddie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Semi-offtopic; hoe staat het met je dieet?
[/quote
Wel goed
Dacht ik al.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Of ik zo`n enig kind ben weet ik niet![]()
Maar ik heb geen broers/zussen nee.
Wees eens een lieve Geldbal en bezoek eens een trappengat met wat touw.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:24 schreef moneyball het volgende:
Ja TS, dit soort opmerkingen worden vaak niet gewaardeerd op Facebook. Vooral niet als ze afkomstig zijn van een autist met obesitas.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Iedere zomervakantie? In de zee bij Cherso?
van die "modellen" die arrogant gaan lopen doen alleen omdat ze een modelporfolio hebben bij mitchel de amateurfotograaf en deze fotos op facebook zettenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:28 schreef Braddie het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:33 schreef wise het volgende:
[..]
van die "modellen" die arrogant gaan lopen doen alleen omdat ze een modelporfolio hebben bij mitchel de amateurfotograaf en deze fotos op facebook zetten. Onterechte actie van dat domme wijf
Er mankeert je blijkbaar ook wat aan de ogen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wees eens een lieve Apenbal en bezoek eens een trappengat met wat touw.
Wat ik al zei, geldbal, begrijpend lezen is niet altijd sterk bij me.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:01 schreef moneyball het volgende:
[..]
Er mankeert je blijkbaar ook wat aan de ogen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:01 schreef moneyball het volgende:
[..]
Er mankeert je blijkbaar ook wat aan de ogen.
Hou nu maar opquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat ik al zei, geldbal, begrijpend lezen is niet altijd sterk bij me.
Ga nou maar snel naar dat trappengat.
Hehe trieste mensenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
De arrogantie en ironie van dat soort mensen is juist geniaal.
Onder een van haar foto`s staat de naam van dat fotograven/modellen gedoe:
" Studio 4 Glamour"
Hij komt met z'n portemonnee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:30 schreef Panzermaus het volgende:
Ben je gewapend, Brad? Heb gehoord van mensen dat je met ze 'af zou rekenen'.
L O Lquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:30 schreef Panzermaus het volgende:
Ben je gewapend, Brad? Heb gehoord van mensen dat je met ze 'af zou rekenen'.
Jammer dat er geen stuk touw is dat jou dikke lichaam kan houden. Maar treur niet, er zijn opties genoeg.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat ik al zei, geldbal, begrijpend lezen is niet altijd sterk bij me.
Ga nou maar snel naar dat trappengat.
Kappen nu. Geldt ook voor jou. Braddie: niet reageren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:30 schreef moneyball het volgende:
[..]
Jammer dat er geen stuk touw is dat jou dikke lichaam kan houden. Maar treur niet, er zijn opties genoeg.
Verkapte doodsverwensing, weg met jou.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:30 schreef moneyball het volgende:
[..]
Jammer dat er geen stuk touw is dat jou dikke lichaam kan houden. Maar treur niet, er zijn opties genoeg.
Wat gij niet wil dat uw geschiedt..quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Verkapte doodsverwensing, weg met jou.
godverdommequote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kappen nu. Geldt ook voor jou. Braddie: niet reageren.
Terechte klacht!quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:28 schreef Braddie het volgende:
Leuke vriendin, had je toch niets aan dus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:28 schreef Braddie het volgende:
Precies!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:35 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Leuke vriendin, had je toch niets aan dus.
Goede kick, fuckface.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:35 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Leuke vriendin, had je toch niets aan dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |