Toevallig in een wit kantoortje met een zwart leren bank?quote:
Je had gewoon moeten reageren met DAT ASS!! Dan had je haar nu alle hoeken van je zolderkamer laten zien maar nee jij moest weer zo achterlijk reageren aldus mijn moeder.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef Braddie het volgende:
LOL.
Ze zegt net "Ja, m`n moeder zei dat ik je van Facebook moest gooien "
Let wel, meid in kwestie is 19
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies. Zelfspot is toch een goede eigenschap?Of ze moeten ruggengraat kweken
Waarom type je zoiets op facebook?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:28 schreef Braddie het volgende:
De zus van een vriendin van mij doet modellenwerk. Ze had op Facebook d`r profiel foto gewijzigd in een foto van d`r achterkant, dus ik zeg " Waar is je gezicht gebleden? "
Krijg ik een heel groot bericht terug dat ik m`n bek moest houden en dat ze niet gedient was van die opmerking omdat ze model was en ik héél gauw normaal moest doen
Zie ik vervolgens die vriendin van mij niet meer op m`n Facebook staan, dus ik vraag net " Heb je mij verwijderd? " zegt ze doodleuk " Ja, dat heb ik... als je zulke domme opmerkingen gaat maken op m`n zus d`r facebook knal ik je eruit klaar"____________________!
Klacht: Mensen die je van Facebook afgooien omdat je met iemand anders een akkefietje hebt.
Klacht 2: Mensen die zo`n opmerking véél te serieus nemen..
Dan moet ze wel 'n IQ van een vis hebben, als haar moeder bepaald wie ze wel en niet op FB mag hebben als vriend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef Braddie het volgende:
LOL.
Ze zegt net "Ja, m`n moeder zei dat ik je van Facebook moest gooien "
Let wel, meid in kwestie is 19
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |