quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een sexy rug of mooi haar.
Vanwege een opmerking ruzie, is dat niet een beetje sneu?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:35 schreef Tropanzia het volgende:
TS, je had groot gelijk met die opmerking.
En als je geen ruzie met die lui wou moet je nou achteraf niet komen klagen.
hm, meevaller dan, of tegenvaller, net zo je wel.quote:
Ja, weet je meteen dat je geen goede relatie met haar hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vanwege een opmerking ruzie, is dat niet een beetje sneu?
Klopt, dat is voor mensen die er niet tegen kunnen om kritiek te ontvangen bij een foto en je dan helemaal gaan afzeiken tot het botquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hm, meevaller dan, of tegenvaller, net zo je wel.
evenzogoed een kinderachtige reactie van haar, maar daar is fb nou eenmaal voor
D`r zus had die foto online gezet, en daar maakte ik die foto op.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ja, weet je meteen dat je geen goede relatie met haar hebt.
Je vroeg: "'waar is je gezicht?''quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
D`r zus had die foto online gezet, en daar maakte ik die foto op.
Maar het jongere zusje van haar verwijderde mij hier door
Nou zijn ze allebei een beetje snel aangebrand, maar ach.
Dat is waar....quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:40 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Je vroeg: "'waar is je gezicht?''
Dan heb je hun geconfronteerd met die domme foto anders hadden ze je gewoon wel verteld waar het gezicht was...
Nee ok, maargoed.. ze laat een foto maken van d`r achterhoofd+rug.. dus als semi-grappige opmerking "Waar is je gezicht? " En ik dacht wel dat ze dit konden waarderenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:41 schreef vera166 het volgende:
Zulke opmerkigen zijn ook niet grappig/leuk/vriendelijk maar verder is dit wel een overdreven reactie ja.
En zo goed was je er dus niet mee bevriend..:P
Je had moeten zeggen. "Hey dat standje ziet er bekend uit, en die rug.. doet me erg denken aan mijn dronke bui afgelopen vrijdagavond met die Poolse hoer "insert haar naam net met een letter verkeerd waardoor haar naam nu pools klinkt"."quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee ok, maargoed.. ze laat een foto maken van d`r achterhoofd+rug.. dus als semi-grappige opmerking "Waar is je gezicht? " En ik dacht wel dat ze dit konden waarderen
Maar inderdaad, zo goed was ik er dus niet mee bevriend.
Ja altijd jammer als ze dan zo reageren en geen zelfspot hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dan vrij ad-rem in wel, het word vaak gewoon gewaardeerd door mensen, maar dit is echt zo`n nja... borderliner, het ene moment kan ze om zo`n opmerking lachen, en het andere moment kan ze om zo`n soort opmerking je huid opeens hélemaal vol schelden en zo..
Precies. Zelfspot is toch een goede eigenschap?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja altijd jammer als ze dan zo reageren en geen zelfspot hebben
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef Braddie het volgende:
LOL.
Ze zegt net "Ja, m`n moeder zei dat ik je van Facebook moest gooien "
Let wel, meid in kwestie is 19
Nee nee man.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |