Jammer dat er geen stuk touw is dat jou dikke lichaam kan houden. Maar treur niet, er zijn opties genoeg.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat ik al zei, geldbal, begrijpend lezen is niet altijd sterk bij me.
Ga nou maar snel naar dat trappengat.
Kappen nu. Geldt ook voor jou. Braddie: niet reageren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:30 schreef moneyball het volgende:
[..]
Jammer dat er geen stuk touw is dat jou dikke lichaam kan houden. Maar treur niet, er zijn opties genoeg.
Verkapte doodsverwensing, weg met jou.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:30 schreef moneyball het volgende:
[..]
Jammer dat er geen stuk touw is dat jou dikke lichaam kan houden. Maar treur niet, er zijn opties genoeg.
Wat gij niet wil dat uw geschiedt..quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Verkapte doodsverwensing, weg met jou.
godverdommequote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kappen nu. Geldt ook voor jou. Braddie: niet reageren.
Terechte klacht!quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:28 schreef Braddie het volgende:
De zus van een vriendin van mij doet modellenwerk. Ze had op Facebook d`r profiel foto gewijzigd in een foto van d`r achterkant, dus ik zeg " Waar is je gezicht gebleden? "
Krijg ik een heel groot bericht terug dat ik m`n bek moest houden en dat ze niet gedient was van die opmerking omdat ze model was en ik héél gauw normaal moest doen
Zie ik vervolgens die vriendin van mij niet meer op m`n Facebook staan, dus ik vraag net " Heb je mij verwijderd? " zegt ze doodleuk " Ja, dat heb ik... als je zulke domme opmerkingen gaat maken op m`n zus d`r facebook knal ik je eruit klaar"____________________!
Klacht: Mensen die je van Facebook afgooien omdat je met iemand anders een akkefietje hebt.
Klacht 2: Mensen die zo`n opmerking véél te serieus nemen..
Leuke vriendin, had je toch niets aan dus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:28 schreef Braddie het volgende:
De zus van een vriendin van mij doet modellenwerk. Ze had op Facebook d`r profiel foto gewijzigd in een foto van d`r achterkant, dus ik zeg " Waar is je gezicht gebleden? "
Krijg ik een heel groot bericht terug dat ik m`n bek moest houden en dat ze niet gedient was van die opmerking omdat ze model was en ik héél gauw normaal moest doen
Zie ik vervolgens die vriendin van mij niet meer op m`n Facebook staan, dus ik vraag net " Heb je mij verwijderd? " zegt ze doodleuk " Ja, dat heb ik... als je zulke domme opmerkingen gaat maken op m`n zus d`r facebook knal ik je eruit klaar"____________________!
Klacht: Mensen die je van Facebook afgooien omdat je met iemand anders een akkefietje hebt.
Klacht 2: Mensen die zo`n opmerking véél te serieus nemen..
Precies!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:35 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Leuke vriendin, had je toch niets aan dus.
Goede kick, fuckface.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:35 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Leuke vriendin, had je toch niets aan dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |