Daar gaat m'n XL-game. Ik wist dat het in drie moest gebeuren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
Benny verliest even 8 games op rij tegen Kamke
Stokbrodenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
Benny verliest even 8 games op rij tegen Kamke
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:24 schreef danusz1986 het volgende:
Monfils is zo dom elke keer op de backhand te slaan van Gulbis!
Inderdaad. Zeker aangezien er gewoon een vijfde set bezig is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:30 schreef Norrage het volgende:
Rot eens op met die Federer zeg iedereen. Daar is toch geen reet aan
Wie heeft dat gezegd? Twee weken geleden won Jovanovski ook al van haar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:12 schreef TheArt het volgende:
Jovanovski gaat Woz eraf slaan. Typisch zo'n potje dat Woz verliest.
Volgens mij heeft TheArt dat gezegdquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:31 schreef Rosario het volgende:
[..]
Wie heeft dat gezegd? Twee weken geleden won Jovanovski ook al van haar.
Ja dusquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:12 schreef TheArt het volgende:
Jovanovski gaat Woz eraf slaan. Typisch zo'n potje dat Woz verliest.
't Is ook een ouwe natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:51 schreef DaveDave09 het volgende:
yesssssssssZeer knap, 2-0 voor dan toch 2-2 en 2/3x blessure behandelingen
Wat een onzin, tegen Melzer was die apathische houding nog geweldig en een teken van koelbloedigheid en pure concentratiequote:Op woensdag 29 mei 2013 17:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Harde conclusie ook van Mark Brasser op Twitter ...
[..]
Federer-fan hequote:Op woensdag 29 mei 2013 17:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat je daar überhaupt geïnteresseerd in bent. Dat wordt echt zo'n non-partij.
Een werknemer van de NOS, dus ja...quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wat een onzin, tegen Melzer was die apathische houding nog geweldig en een teken van koelbloedigheid en pure concentratie.
Prima resultaten van Sijsling in de afgelopen twee weken.
Tsja blijft een raar scoreverloop, je wilt weten waar het aan lag...quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een werknemer van de NOS, dus ja...
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef Wopper1 het volgende:
Ik mis het commentaar van Ted van der Meer.
Maar vet applaus met de eerste tegen gamequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:58 schreef TheArt het volgende:
Deze Serena speelt gewoon het beste tennis uit haar leven. Vrij bizar hoe ze loopt te beuken tegenwoordig.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja
Dat was gewoon zo slecht dat het weer goed was.
quote:Wie? Ted van der Meer. Heeft nooit de status van een De Mart bereikt en dat is maar goed ook. Vooral irritant geworden om zijn tenniscommentaar, eerst voor de NOS, later voor Eurosport. Doet ook tafeltenniscommentaar maar daar weten wij niks van want onze enige favoriete onderdeel Rond-de-Tafel wordt nooit op Eurosport 2 uitgezonden.
Wat maakt hem zo irritant? Heb je even? Ted van der Meer heeft als eerste totaal geen verstand van tennis wat vrij lastig is als je daar commentaar over moet geven. Denkt dat de kijker het verschil niet weet tussen een forehand en backhand. Berucht irritant zijn de voorspellingen van Ted over het verloop van een partij die nog nooit zijn uitgekomen. Denk ook aan uitspraken als: 'dit is de belangrijke zevende game', 'hij gaat serveren voor winst in de set', 'dit is het mooiste punt van de wedstrijd' en 'wordt het breakpoint of setpoint?'. Meestal geeft Ted dan daarna meteen een voorspelling die omgekeerd uitkomt.
Wie laat hij achter zich? Denk aan andere 'tenniscommentatoren' die allemaal al snel slappe aftreksels vormen van de ongeëvenaarde Theo Bakker, die helaas achter een kastje is gestopt bij Sport 1. Een Mark Brasser bijvoorbeeld, die elke hoge bal uit stilstand een running topspinlob noemt of Kristie 'door de geluidsbarrière' Boogert.
Positieve punten? Ted heeft onlangs onze gebeden verhoord en is op het pluche neergestreken als voorzitter van de Badmintonbond. Dat is met een hoedje. Wij hopen van harte dat zijn termijn onvoorwaardelijk is en hij niet meer achter de microfoon hoeft plaats te nemen.
Het feit dat hij dit jaar nog geen titel heeft en vóór z'n extreem simpele draw in Rome ook nog geen finale bereikt had zegt je niks? Naast die vreemde mishits die hij tegenwoordig dikwijls slaat, het vaker verliezen van mindere goden (Delpo en Berdych), etcetera, etcetera.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
Dan zie je Federer spelen en vraag je je af waar al die commentatoren het over hebben als ze Federer afschrijven wegens zijn leeftijd. Ik heb van Federer eigenlijk überhaupt nog nooit een wedstrijd gezien waarin hij conditieproblemen had. Met zijn spel kan hij tot zijn veertigste aan de top doorspelen.
Hij leeft voor de GS. De laatste keer dat hij op een GS verloor van iemand buiten de top 10 was in 2002 ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
Het feit dat hij nog geen titel heeft en vóór z'n extreem simpele draw in Rome ook nog geen finale bereikt had zegt je niks? Naast die vreemde mishits die hij tegenwoordig dikwijls slaat, het vaker verliezen van mindere goden (Delpo en Berdych), etcetera, etcetera.
Ben ff aan het rondkijken op die site, briljante stukjes staan er welquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:23 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
De meest irritante sportmediapersonen
Ik vind het opzich best klein.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:42 schreef Rosario het volgende:
"Hier is de 4-1 voorsprong voor Williams."
Er staat toch godverdomme in koeienletters 4-2 man.
Oh, dat heb ik net weer niet gezienquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef Rosario het volgende:
[..]
Toevallig lieten ze na die game een setstand in een groter blok zien.
Gezien de ranglijst moet ze inderdaad nog eventjes doorsquatten om richting Serena te gaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus, dit is toch geen topsportreet.
Als hij deze vorm op gras kan voortzetten, dan kan hij echt heel ver komen in toernooien. En ja, ik acht zelfs een toernooizege mogelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:52 schreef Norrage het volgende:
Echt fysiek dus...
http://tennistv.nl/video/(...)-terug-op-clash.html
Nou, ik ben benieuwd wat hij op gras kan uitrichten inderdaad
Dat zegt me inderdaad niet zoveel. Alleen naar dit jaar kijken vind ik te simpel. Weet niet of je je kunt herinneren dat hij in 2007 twee keer op rij van Guillermo Canas verloor. Toen werd hij, evenals op vele andere gelegenheden, uitgebreid afgeschreven. Van die mindere goden verliest hij ook alweer een paar jaar. Voorlopig is hij nog steeds titelverdediger op Wimbledon. Wie weet wat hij dit jaar allemaal nog wint. En die vreemde mishits zijn helemaal niet zo vreemd want die slaat hij al vele jaren. Maar bovendien, ik begreep vandaag dat Federer sinds 2005(!) niet meer heeft verloren van een speler van buiten de top honderd. En hij heeft van de afgelopen 34 GS'en ten minste de kwartfinale gehaald.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
Het feit dat hij dit jaar nog geen titel heeft en vóór z'n extreem simpele draw in Rome ook nog geen finale bereikt had zegt je niks? Naast die vreemde mishits die hij tegenwoordig dikwijls slaat, het vaker verliezen van mindere goden (Delpo en Berdych), etcetera, etcetera.
Ik moet het nog maar zien op gras, dat blijft gewoon heel specifiek. Er zijn er zoveel waarvan je zou denken dat ze wel goed uit de voeten zouden moeten kunnen op gras maar er toch amper wat op presteren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:52 schreef Norrage het volgende:
Echt fysiek dus...
http://tennistv.nl/video/(...)-terug-op-clash.html
Nou, ik ben benieuwd wat hij op gras kan uitrichten inderdaad
Slice heeft er wel wat goede resultaten op geboekt. Anders dan mensen zoals Isner ofzo waarbij je veel verwacht maar die er echt op stinken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien op gras, dat blijft gewoon heel specifiek. Er zijn er zoveel waarvan je zou denken dat ze wel goed uit de voeten zouden moeten kunnen op gras maar er toch amper wat op presteren.
Welke danquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Slice heeft er wel wat goede resultaten op geboekt. Anders dan mensen zoals Isner ofzo waarbij je veel verwacht maar die er echt op stinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isner was inderdaad ook een van mijn voorbeelden, maar die heeft toch al weer 2x Newport gewonnen zie ik. Maar goed, genoeg andere voorbeelden (en ook spelers die er juist veel beter op zijn dan je zou verwachten) die duidelijk maken dat het gewoon een hele specifieke ondergrond is en dat een goede service en wat hard kunnen knallen niet voldoende basis is voor goede resultaten op gras.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welke dan?
Nou, precies diegene die je hieronder quotetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isner was inderdaad ook een van mijn voorbeelden, maar die heeft toch al weer 2x Newport gewonnen zie ik. Maar goed, genoeg andere voorbeelden (en ook spelers die er juist veel beter op zijn dan je zou verwachten) die duidelijk maken dat het gewoon een hele specifieke ondergrond is en dat een goede service en wat hard kunnen knallen niet voldoende basis is voor goede resultaten op gras.Je begrijpt dat hij bij al die resultaten ruim buiten de top 100 stond? Het is niet denderend goed ofzo, maar ook niet slecht. Zeker vorig jaar, afgezien van die pot tegen Ferrer, was het ook best degelijk. Beter dan Roooowbin tegen Pavic...Maar Rooowbin heeft dan wel Hewitt en Rafa het vuur na aan de schenen gelegd iop Wimby
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ok. Dat vind ik niet 'wel wat goede resultaten' dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou, precies diegene die hieronder quote
Ik heb het nog even ge-edit met wat nuance.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ok. Dat vind ik niet 'wel wat goede resultaten' dan.
Omdat het vrijwel niemand iets kan schelen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:07 schreef Wopper1 het volgende:
Nu in het journaal beelden van Sijsling - Robredo. Camera is achter bij een hek gepositioneerd maar desondanks prima te volgen. Waarom zenden ze die partij niet gewoon live uit.
Voorheen deed men dit wel vaker. Martin Verkerk en Sluiter hebben we weleens met eigen camera's van de NOS kunnen volgens.
Mij iig wel, en dat alleen al zou voor de NOS reden genoeg moeten zijn om het live te streamenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat het vrijwel niemand iets kan schelen?
Volgens mij mag dit gewoon niet vanwege rechten etc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:07 schreef Wopper1 het volgende:
Nu in het journaal beelden van Sijsling - Robredo. Camera is achter bij een hek gepositioneerd maar desondanks prima te volgen. Waarom zenden ze die partij niet gewoon live uit.
Voorheen deed men dit wel vaker. Martin Verkerk en Sluiter hebben we weleens met eigen camera's van de NOS kunnen volgens.
Wordt weer lekker kijken naar gefaal vandaag. Altijd plezantquote:
Als je bv fokt, dan krijgt dat voorrang op die stream. Dus ipv dat je berichtje iets langzamer verschijnt gaat die snelheid ten koste van je stream en gaat die omlaag en dan duurt het weer tijden voordat ie weer scherper wordt. Systeempje hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef Angelof9 het volgende:
Waarom word die NOS feed toch elke keer wazig, ik kan er maar geen logica in ontdekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:23 schreef alors het volgende:
[..]
Als je bv fokt, dan krijgt dat voorrang op die stream. Dus ipv dat je berichtje iets langzamer verschijnt gaat die snelheid ten koste van je stream en gaat die omlaag en dan duurt het weer tijden voordat ie weer scherper wordt. Systeempje hoor
Ik zit hem nu maar steeds te refreshen. Die andere link werkt niet voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |