BULLOCKS.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:26 schreef supersof het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_200_jaar___.html
omg nee
Klinkt als een enorm goede deal hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
koelkastvriezercombo en magnetronovencombo samen 350 euro
kopen? of weet iemand ergens goedkoper te vinden
nooooooooooooo ik ga op vakantie doeiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:26 schreef supersof het volgende:
omg nee
het is de telegraaf maarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:26 schreef supersof het volgende:
omg nee
ja mooi hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
BULLOCKS.
Sof heb je m'n bambi paint gezien
en kirby
en krabs
Lijkt wel op een 1 April artikel johquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:26 schreef supersof het volgende:
omg nee
quote:
jij ben een 1 april-grapquote:
Ik weiger de Telegraaf te geloven. NSB-krantquote:
quote:
Ik kijk het meestal terugquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:29 schreef Faux. het volgende:
Over de streep nu op Ned 3, iemand die het kijkt?
Vind het meestal wel geinig, maar vooral de achtergrondverhalen want die Over de Streep vragen gaan vervelenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:29 schreef Faux. het volgende:
Over de streep nu op Ned 3, iemand die het kijkt?
FHF / GRATIS: Beeldbuis TVquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand nog een tv die ik kan overnemen/kopen?
We hebben nog wel een beeldbuis staan dacht ik, maar dat is niet heel praktisch denk ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand nog een tv die ik kan overnemen/kopen?
verbetert* Nederlands* i.p.v.*quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:32 schreef nodig het volgende:
omg nodig verbeterd supersof's nederlands ipv andersom
ja dat was een typfoutquote:
"omg nodig verbeterd"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar verbetert staat helemaal niet in die zin?
Ik denk dat ik volgend jaar ga stoppen met Fransquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:32 schreef utopie het volgende:
Nog mensen die morgen hun examen Frans hebben ? Hier het examen alvast![]()
https://docs.google.com/file/d/0Bxg_qmHMMl5EdW5kRUVVUWpLbkU/edit
okequote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet controleren, laat mij blij zijn![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:32 schreef utopie het volgende:
sorryquote:
* Faux. zijn LAKS-contacten optrommeltquote:
de hele dag Game of Thrones kijken?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:38 schreef nodig het volgende:
Ik heb stiekem wel zin om aan mijn HBO studie te beginnen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:38 schreef nodig het volgende:
Ik heb stiekem wel zin om aan vwo te beginnen
Zolang je maar onthoud dat leraren grotere naaiballen zijn dan op het BCquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:38 schreef nodig het volgende:
Ik heb stiekem wel zin om aan mijn HBO studie te beginnen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:32 schreef utopie het volgende:
weinig kansquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
voor 400 euro heb ik via bol.com een combi koelkast/vriezer, een combi magnetron, een kruimelzuiger, een koffiezetapparaat en een waterkoker
kan dit goedkoper?
HSDPA verkeerd spellenquote:
jijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:38 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
de hele dag Game of Thrones kijken?
Door mij omgquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zolang je maar onthoud dat leraren grotere naaiballen zijn dan op het BC
yup. Als je een herkansing van iets moet doen, dat gewoon aangeven en vervolgens niks meer horen. Kan je dat mens gaan opzoekenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
[..]
jij
[..]
Door mij omg
[..]Eigen ervaring VA?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd wat de het CITO daarmee gaat doen
Achja, iets meer zelfstandigheid moet je hebben op het HBO dan op de havoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
yup. Als je een herkansing van iets moet doen, dat gewoon aangeven en vervolgens niks meer horen. Kan je dat mens gaan opzoeken
Moet jij niet dat examen frans uit je kop leren?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Dacht dat ik morgen vakantie had godver
exactlyquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Achja, iets meer zelfstandigheid moet je hebben op het HBO dan op de havoHBO is ook veel massaler dan een middelbare school.
linkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Genoeg webshops die goedkoper zijn dan Bol.
Met dezelfde producten.
Het is al bekend bij laksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet jij niet dat examen frans uit je kop leren?
nee op mijn beeldschermquote:
OUCH!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee op mijn beeldscherm
Maar ik ben geen stalker dus BEAT THAT
Maar denk niet dat ze zosnel nog TV2 ofzo gaan nazenden? Goeie kans dat of gewoon dat gelekte examen of dat ze morgenvroeg het examen cancelen.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee op mijn beeldscherm
Maar ik ben geen stalker dus BEAT THAT
Tuurlijk laten ze dat gelekte examen niet doorgaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar denk niet dat ze zosnel nog TV2 ofzo gaan nazenden? Goeie kans dat of gewoon dat gelekte examen of dat ze morgenvroeg het examen cancelen.
Maar wat anders?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tuurlijk laten ze dat gelekte examen niet doorgaan
Denk een cancelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar wat anders?Denk niet dat de scholen TV2 al hebben gekregen?
Dank je Nickquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:46 schreef DrNick het volgende:
VA's creatie: [ afbeelding ]
Mijn creatie: [ afbeelding ]
Alstu xcachet
Wel mooi klote als je daarvoor morgen op school moet komen danquote:
Tweedehands?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
voor 400 euro heb ik via bol.com een combi koelkast/vriezer, een combi magnetron, een kruimelzuiger, een koffiezetapparaat en een waterkoker
kan dit goedkoper?
League, ik wil spelenquote:
Ik heb zojuist een stukje voor morgen gedaan, nu ga ik in mijn wettenbundels markeren en dan ben ik klaar voor vandaag. Ben je trots op me?quote:
Apetrots.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een stukje voor morgen gedaan, nu ga ik in mijn wettenbundels markeren en dan ben ik klaar voor vandaag. Ben je trots op me?
Dan moet je wel de antwoorden hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Je bent echt een sukkel als je 't examen gaat delen met het internet. Daar gaat ook je eigen kans op een 10.
Dit, gewoon delen met je vrienden en verder je mondje houdenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Je bent echt een sukkel als je 't examen gaat delen met het internet. Daar gaat ook je eigen kans op een 10.
Ik vraag me af hoe diegene eraan komt. Bij mij op school zaten alle examens echt in een kluis bij de rector, en daar kwam je niet zomaar naar binnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef Crack_ het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij niet voor hem denken hihih
Je kunt er de hele dag nog op zitten blokken. Lijkt me toch wel dat daar dan een dikke voldoende in zitquote:
Precies.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dit, gewoon delen met je vrienden en verder je mondje houden
Ja ik ook. Die dingen zijn toch ook verzegeld?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe diegene eraan komt. Bij mij op school zaten alle examens echt in een kluis bij de rector, en daar kwam je niet zomaar naar binnen.
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt er de hele dag nog op zitten blokken. Lijkt me toch wel dat daar dan een dikke voldoende in zit.
Ach, relaxed toch. Glitternicht is soms té aanwezig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef Toto69 het volgende:
De SC is wel een stuk stiller zonder ouwe etsu
Ook dat nog. En vooraf het examen wordt er nog eens gekeken of er niets is gestolen oid, of geopend, door leerlingen en door docenten zelf.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ook. Die dingen zijn toch ook verzegeld?
Neem z'n plaats in!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, relaxed toch. Glitternicht is soms te aanwezig.![]()
Wat zei je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, relaxed toch. Glitternicht is soms té aanwezig.![]()
Wees blij, nu kan je tenminste rustig lezen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef Toto69 het volgende:
De SC is wel een stuk stiller zonder ouwe etsu
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wees blij, nu kan je tenminste rustig lezen.
nooitquote:
Ik zei:quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, relaxed toch. Glitternicht is soms té aanwezig.![]()
Ga leren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wees blij, nu kan je tenminste rustig lezen.
matsoe matsoequote:
Ja maar als de zegeling verbroken is en de school komt daarachter kunnen ze daar weinig tegen doen achteraf. Ze weten alleen dat er dan gestolen is maar die dingen kunnen alang op het internet staanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt er de hele dag nog op zitten blokken. Lijkt me toch wel dat daar dan een dikke voldoende in zit.
[..]
Precies.
[..]
Crackquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Precies.
[..]
Met puur als doel het examen te cancelen? Want dit lukt nooit zonder dat iemand erachter komt lijkt mij. Dan zouden er sowieso al twee leraren bij betrokken zijn, degene die die examens had en dan degene die 't moet checkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ook dat nog. En vooraf het examen wordt er nog eens gekeken of er niets is gestolen oid, of geopend, door leerlingen en door docenten zelf.
Ik vermoed dat dit het werk is van een leraar.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:01 schreef Kikaru het volgende:
Soberso was de SC leuker toen Rez nog gewoon bij z'n vriendjes in ABO poste.
Pics!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:02 schreef Toto69 het volgende:
Dafuq, mijn ma staat in de keuken te dansen![]()
De school waar die zegel verbroken is cancelt 'm dan al meteen en volgens mij is het wel eens voorgekomen dat gemaakte examens allemaal werden gecancelt in heel Nederland want ongeldig blablaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja maar als de zegeling verbroken is en de school komt daarachter kunnen ze daar weinig tegen doen achteraf. Ze weten alleen dat er dan gestolen is maar die dingen kunnen alang op het internet staan
Maisquote:
Ik heb geen idee. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een leerling zomaar aan de examens kan komen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met puur als doel het examen te cancelen? Want dit lukt nooit zonder dat iemand erachter komt lijkt mij. Dan zouden er sowieso al twee leraren bij betrokken zijn, degene die die examens had en dan degene die 't moet checken
hoezoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:01 schreef Kikaru het volgende:
Soberso was de SC leuker toen Rez nog gewoon bij z'n vriendjes in ABO poste.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:02 schreef Toto69 het volgende:
ooooookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De school waar die zegel verbroken is cancelt 'm dan al meteen en volgens mij is het wel eens voorgekomen dat gemaakte examens allemaal werden gecancelt in heel Nederland want ongeldig blabla.
[..]
Mais. Facebook?!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:02 schreef Toto69 het volgende:
Hey het meisje met het halfgekleurde oogquote:
ik heb hier nooit een niveau gezienquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:06 schreef Kikaru het volgende:
Zie je supersof, het niveau is al meteen drastisch gedaald in een paar posts.
ja kan dat geen kind zijn emiel :Squote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:07 schreef Toto69 het volgende:
LittleKrabs ik ga steeds stuk om je UI, kirbykrabs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Sorry emiel kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:10 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
ja kan dat geen kind zijn emiel :S
quote:
en dat heb jij ook?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heterochromia iridisvalt een boel onder, ook de ogen van bvb david bowie
[ afbeelding ]
Dat ken ik wel ja, net als wat je wel vaker bij huskies enzo ziet. Maar heb nog nooit 2 kleuren in één oog gezienquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke 'soort' heb jij dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
welke was het?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een nummer voor het laatst luisteren en hem dan verwijderen omdat er veel te veel herinneringen aanzitten. Raar?
Voelt raar.
Wowquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja m'n ene oog is halfbruinquote:
ja ik ging wegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:06 schreef Kikaru het volgende:
Zie je supersof, het niveau is al meteen drastisch gedaald in een paar posts.
wooooowquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja m'n ene oog is halfbruinvroeger waren ze allebei bruin en ergens in de 2e klas is dat ineens gaan veranderen, zag het op een dag in de spiegel
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een nummer voor het laatst luisteren en hem dan verwijderen omdat er veel te veel herinneringen aanzitten. Raar?
Voelt raar.
Heb nummers nooit verwijderd om die reden, maar ik luister ze eigenlijk nooit meer. Nummers van de uitvaart van mn vader blijven zwaar vallen ;pquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voelt raar.
ah supervetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja m'n ene oog is halfbruinvroeger waren ze allebei bruin en ergens in de 2e klas is dat ineens gaan veranderen, zag het op een dag in de spiegel
quote:
fake as a three dollar billquote:
sry sgatjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je onze whatsapp gesprekken hier niet posten? Bij voorbaat dank
er zijn dus picsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je onze whatsapp gesprekken hier niet posten? Bij voorbaat dank
Bowie heeft sowieso heel toffe ogen jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:17 schreef Maisnon het volgende:
Ja als het er nu mooi of speciaal uitzagmaar het valt niet zo veel op bij mij.
Ik had als ik kon voor andere kleurtjes gekozen
hee, dat heeft de broer van een vriendin van mij ook. Echt vetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:21 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt die van mij het meest opalleen heb ik niet echt zo'n bruine ster
rond mn pupil, meer wat vage bruine lijnen.
Dat donkere gebied is bij mij ook groter, een kwart van mn iris
quote:
twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:22:22Het college voor examen zal morgen aan de scholen mededelen op welke wijze ervoor zal worden gezorgd reageer retweet
twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:22:26dat de kandidaten verantwoord en op reguliere wijze in deze examenperiode het examen Frans vwo kunnen afleggen. reageer retweet
Godverquote:
omgquote:
Zelf aangevraagd omdat ik tentamens heb en mezelf niet kan opbrengen om te leren omdat ik lui ben.quote:
Geen Frans morgen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:22:22Het college voor examen zal morgen aan de scholen mededelen op welke wijze ervoor zal worden gezorgd reageer retweet
twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:22:26dat de kandidaten verantwoord en op reguliere wijze in deze examenperiode het examen Frans vwo kunnen afleggen. reageer retweet
en daarom maak je maar een nieuw account aanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:25 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Zelf aangevraagd omdat ik tentamens heb en mezelf niet kan opbrengen om te leren omdat ik lui ben.
Maar heuj, ik heb vandaag al 5 werkgroepen van de 12 gedaan voor 1 vak.Morgen de rest.
Nog niet meegekregen? Een of andere mongol heeft het uitgelektquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen Frans morgen?
Maar dan nog, je lult. Vakantie begint namelijk pas 9 juli.
Jij hebt echt veels te snel je vaak niet kloppende woord klaar hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Godver
Waarschijnlijk een meisje, zo gaat dat daar
Ik kan en ga niet van 09:00 uur tot 23:00 uur studeren, dat houd ik niet vol, niemand niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
[..]
en daarom maak je maar een nieuw account aan
krabs style
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
[..]
en daarom maak je maar een nieuw account aan
krabs style
Hoezo. Het is algemeen bekend dat meisjes in China ondergewaardeerd zijn en dat ouders graag een jongen willen hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt veels te snel je vaak niet kloppende woord klaar he. Moet je echt mee kappen, slaat nergens op.
Ik had ongelijk. Maar geen raar idee toch? Meisjes vermoorden na de geboorte gebeurt wel eens daar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt veels te snel je vaak niet kloppende woord klaar he. Moet je echt mee kappen, slaat nergens op.
Is wel zo.. Dat wat VA zegtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel, maar ik wist niet dat het echt was. Trouwens, jij hebt dan pas vakantie als je Frans in het tweede tijdvak hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nog niet meegekregen? Een of andere mongol heeft het uitgelekt
Bleek dus niet waar te zijn, maar zou niet verbazend zijn als het wel zo wasquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoezo. Het is algemeen bekend dat meisjes in China ondergewaardeerd zijn en dat ouders graag een jongen willen hebben.
Ja, maar toch niet door een wc te spoelen? Dit gaat echt veel verder dan datquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had ongelijk. Maar geen raar idee toch? Meisjes vermoorden na de geboorte gebeurt wel eens daar.
Ik denk dat ze gewoon Frans later moeten doen, maar wel voor 13 juni aangezien je ook nog een vak mag herkansen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel, maar ik wist niet dat het echt was. Trouwens, jij hebt dan pas vakantie als je Frans in het tweede tijdvak hebt gemaakt.
Is gewoon gek in zijn hoofd iemand daarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar toch niet door een wc te spoelen? Dit gaat echt veel verder dan dat.
Ja nee je moet het zo bekijken. Ik weet 13 juni of ik een 2 mag halen of dat ik nog een keertje ga oefenen, ergo ik heb tot 13 juni vakantiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel, maar ik wist niet dat het echt was. Trouwens, jij hebt dan pas vakantie als je Frans in het tweede tijdvak hebt gemaakt.
Heb je een puntquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar toch niet door een wc te spoelen? Dit gaat echt veel verder dan dat.
Geloof me, bij ons in de keuken waar ik werk, werkt ook een chinees, die vertelde me dat mensen zulke dingen doen..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bleek dus niet waar te zijn, maar zou niet verbazend zijn als het wel zo was
lol nee dat begrijp ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:27 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ik kan en ga niet van 09:00 uur tot 23:00 uur studeren, dat houd ik niet vol, niemand niet.
En omdat ik toch stiekem Rez anaal wil vernederen, heb ik toch maar een kloon aangemaakt. Maar merk wel dat het kut is om te posten.
Dit ook ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef Ezell het volgende:
Dat van die meisjes neemt steeds af hoor. Genoeg gezinnen met (alleen) meisjes als dochter. China wordt ook 'modern'.
Op dit moment wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef msacras het volgende:
[..]
lol nee dat begrijp ikmaar het is niet zo dat je hele leven uit studeren en FOK! bestaat toch
Ik zit dan lekker in Londen, ha.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja nee je moet het zo bekijken. Ik weet 13 juni of ik een 2 mag halen of dat ik nog een keertje ga oefenen, ergo ik heb tot 13 juni vakantie
Ook in de binnenlanden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef Ezell het volgende:
Dat van die meisjes neemt steeds af hoor. Genoeg gezinnen met (alleen) meisjes als dochter. China wordt ook 'modern'.
Ja, dat zeker. Echt, wtf. Überhaupt al bijzonder dat die ouder dachten dat dit wel zou werken of weet ik veel wat ze dachtenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je een punt
Maar laten we er even bij blijven dat de ouders, of wie dan ook, zieke, zieke mensen zijn
Als je dat idee krijgt ben je dom genoeg om nog te denken dat het werktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Echt, wtf. Überhaupt al bijzonder dat die ouder dachten dat dit wel zou werken of weet ik veel wat ze dachten.
Precies. Heb gewoon even geen behoefte aan andere mensen in deze periodes.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:31 schreef msacras het volgende:
mijn leven trouwens ook wel in examenweken hoor. dan zonder ik me echt af van de mensheid en ga ik als een autist in een kamertje zitten leren en tegen mezelf praten![]()
en af en toe even op fok
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:31 schreef msacras het volgende:
mijn leven trouwens ook wel in examenweken hoor. dan zonder ik me echt af van de mensheid en ga ik als een autist in een kamertje zitten leren en tegen mezelf praten![]()
en af en toe even op fok
Nee, jij dan met je geroep van 'Vakantie!quote:
jupquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n soort hik.. maar dan eenmalig die écht tyfus veel pijn doet in je borstkas oid?![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n soort hik.. maar dan eenmalig die écht tyfus veel pijn doet in je borstkas oid?![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
tsja, alles voor goede examencijfers hè. ik heb dat papiertje wel nodig voor de universiteit, het liefste met een 7 gemiddeld.quote:
Nee, nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Een 'import-Chinees' of eentje die al lang in Nederland woon? In het geval van het laatste: China is in stroomversnelling. Veel is veranderd en verandert nog steeds. Betekent niet dat het nog overal gebeurd, dat wat hij/zij zei.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geloof me, bij ons in de keuken waar ik werk, werkt ook een chinees, die vertelde me dat mensen zulke dingen doen..
Daar lopen ze sowieso achter, in welk land dan ook. Ik heb het even opgezocht en dat van die baby was in Jinhua, een stadje in het oosten.quote:
Had ik vorig jaar ook. Maar dan zonder FOK!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
[..]
tsja, alles voor goede examencijfers hè. ik heb dat papiertje wel nodig voor de universiteit, het liefste met een 7 gemiddeld.
Rezaniaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij dan met je geroep van 'Vakantie!'
![]()
Heterochromie bedoel je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik doe ook even mee met det heterchoemie ogen shizzle gedoe
[ afbeelding ]
groen met een bruine vlek bitches
Tunesiëquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Kikaru het volgende:
Waar gaan jullie heen met de zomer? Of blijven jullie thuis?
ach ik kan makkelijk van fok wegblijven hoor, heb ik geen ban voor nodigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar ook. Maar dan zonder FOK!
Ik ga op vakantie en ga naar FOK!'.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Kikaru het volgende:
ik twijfel nog tussen de VS en Zeeland :Squote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Kikaru het volgende:
Werchter & Pukkelpop en ik wil nog naar een strand ergens. Du?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Kikaru het volgende:
Zuid-Frankrijk en Lowlandsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Kikaru het volgende:
11 jaar in Nederland nu volgens mij. Maar daar heb je wel een punt ja..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een 'import-Chinees' of eentje die al lang in Nederland woon? In het geval van het laatste: China is in stroomversnelling. Veel is veranderd en verandert nog steeds. Betekent niet dat het nog overal gebeurd, dat wat hij/zij zei.
quote:
Haha kikke.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Kikaru het volgende:
[..]
LeukBen ik ook een keer geweest, weet alleen niks meer van.
I see what you did therequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
ik twijfel nog tussen de VS en Zeeland :S
Dat weet ik morgen pas. Ga morgen naar m'n oude huis en ga even bespreken met m'n oude huisgenoten hoe we 't gaan doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Werchter & Pukkelpop en ik wil nog naar een strand ergens. Du?
Oh, zijn dat ook gewoon vrienden geworden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:37 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Dat weet ik morgen pas. Ga morgen naar m'n oude huis en ga even bespreken met m'n oude huisgenoten hoe we 't gaan doen.
Ik wil m'n oorspronkelijk account terug.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik mag Kikaru wel.
Komt minder onzin uit.
quote:Today, MTV announced new details on season 6 of Geordie Shore
Hoelang ban/quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ik wil m'n oorspronkelijk account terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |