SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat is H Gquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:21 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
ja dat is 3.5g maar ik noem het 3g
Iedereen heeft dat. Ligt er aan waar je zit knuppelquote:
Niet ieder mobiel ondersteunt het volgens mij. Mijne ondersteunt dacht ik HSDPA+ ofzo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat. Ligt er aan waar je zit knuppel
Jawel G je kan niet zomaar zeggen ja da's 3,5G weet dat je G bent maar niet altijd in G's denken toch Gquote:
Niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet ieder mobiel ondersteunt het volgens mij. Mijne ondersteunt dacht ik HSDPA+ ofzo.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Jawel G je kan niet zomaar zeggen ja da's 3,5G weet dat je G bent maar niet altijd in G's denken toch G
Wat een lief huwelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij heeft flauwe grapjes, en ik trap overal in
Jij hebt ook flauwe grapjes en ik trap er ook steeds in.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij heeft flauwe grapjes, en ik trap overal in
Correctie: onder 1 euro. Heb nog over voor morgenavond.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet in mijn eten. Goedkoper zonder vlees, maar net zo lekker.![]()
![]()
Avondeten onder twee euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |