quote:
twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:22:22Het college voor examen zal morgen aan de scholen mededelen op welke wijze ervoor zal worden gezorgd reageer retweet
twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:22:26dat de kandidaten verantwoord en op reguliere wijze in deze examenperiode het examen Frans vwo kunnen afleggen. reageer retweet
Godverquote:
omgquote:
Zelf aangevraagd omdat ik tentamens heb en mezelf niet kan opbrengen om te leren omdat ik lui ben.quote:
Geen Frans morgen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:22:22Het college voor examen zal morgen aan de scholen mededelen op welke wijze ervoor zal worden gezorgd reageer retweet
twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:22:26dat de kandidaten verantwoord en op reguliere wijze in deze examenperiode het examen Frans vwo kunnen afleggen. reageer retweet
en daarom maak je maar een nieuw account aanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:25 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Zelf aangevraagd omdat ik tentamens heb en mezelf niet kan opbrengen om te leren omdat ik lui ben.
Maar heuj, ik heb vandaag al 5 werkgroepen van de 12 gedaan voor 1 vak.Morgen de rest.
Nog niet meegekregen? Een of andere mongol heeft het uitgelektquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Geen Frans morgen?
Maar dan nog, je lult. Vakantie begint namelijk pas 9 juli.
Jij hebt echt veels te snel je vaak niet kloppende woord klaar hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Godver
Waarschijnlijk een meisje, zo gaat dat daar
Ik kan en ga niet van 09:00 uur tot 23:00 uur studeren, dat houd ik niet vol, niemand niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
[..]
en daarom maak je maar een nieuw account aan
krabs style
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
[..]
en daarom maak je maar een nieuw account aan
krabs style
Hoezo. Het is algemeen bekend dat meisjes in China ondergewaardeerd zijn en dat ouders graag een jongen willen hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt veels te snel je vaak niet kloppende woord klaar he. Moet je echt mee kappen, slaat nergens op.
Ik had ongelijk. Maar geen raar idee toch? Meisjes vermoorden na de geboorte gebeurt wel eens daar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt veels te snel je vaak niet kloppende woord klaar he. Moet je echt mee kappen, slaat nergens op.
Is wel zo.. Dat wat VA zegtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel, maar ik wist niet dat het echt was. Trouwens, jij hebt dan pas vakantie als je Frans in het tweede tijdvak hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nog niet meegekregen? Een of andere mongol heeft het uitgelekt
Bleek dus niet waar te zijn, maar zou niet verbazend zijn als het wel zo wasquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoezo. Het is algemeen bekend dat meisjes in China ondergewaardeerd zijn en dat ouders graag een jongen willen hebben.
Ja, maar toch niet door een wc te spoelen? Dit gaat echt veel verder dan datquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had ongelijk. Maar geen raar idee toch? Meisjes vermoorden na de geboorte gebeurt wel eens daar.
Ik denk dat ze gewoon Frans later moeten doen, maar wel voor 13 juni aangezien je ook nog een vak mag herkansen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:28 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel, maar ik wist niet dat het echt was. Trouwens, jij hebt dan pas vakantie als je Frans in het tweede tijdvak hebt gemaakt.
Is gewoon gek in zijn hoofd iemand daarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar toch niet door een wc te spoelen? Dit gaat echt veel verder dan dat.
Ja nee je moet het zo bekijken. Ik weet 13 juni of ik een 2 mag halen of dat ik nog een keertje ga oefenen, ergo ik heb tot 13 juni vakantiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:28 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel, maar ik wist niet dat het echt was. Trouwens, jij hebt dan pas vakantie als je Frans in het tweede tijdvak hebt gemaakt.
Heb je een puntquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar toch niet door een wc te spoelen? Dit gaat echt veel verder dan dat.
Geloof me, bij ons in de keuken waar ik werk, werkt ook een chinees, die vertelde me dat mensen zulke dingen doen..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bleek dus niet waar te zijn, maar zou niet verbazend zijn als het wel zo was
lol nee dat begrijp ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:27 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ik kan en ga niet van 09:00 uur tot 23:00 uur studeren, dat houd ik niet vol, niemand niet.
En omdat ik toch stiekem Rez anaal wil vernederen, heb ik toch maar een kloon aangemaakt. Maar merk wel dat het kut is om te posten.
Dit ook ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef Ezell het volgende:
Dat van die meisjes neemt steeds af hoor. Genoeg gezinnen met (alleen) meisjes als dochter. China wordt ook 'modern'.
Op dit moment wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef msacras het volgende:
[..]
lol nee dat begrijp ikmaar het is niet zo dat je hele leven uit studeren en FOK! bestaat toch
Ik zit dan lekker in Londen, ha.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja nee je moet het zo bekijken. Ik weet 13 juni of ik een 2 mag halen of dat ik nog een keertje ga oefenen, ergo ik heb tot 13 juni vakantie
Ook in de binnenlanden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef Ezell het volgende:
Dat van die meisjes neemt steeds af hoor. Genoeg gezinnen met (alleen) meisjes als dochter. China wordt ook 'modern'.
Ja, dat zeker. Echt, wtf. Überhaupt al bijzonder dat die ouder dachten dat dit wel zou werken of weet ik veel wat ze dachtenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je een punt
Maar laten we er even bij blijven dat de ouders, of wie dan ook, zieke, zieke mensen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |