quote:
twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:22:22Het college voor examen zal morgen aan de scholen mededelen op welke wijze ervoor zal worden gezorgd reageer retweet
twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:22:26dat de kandidaten verantwoord en op reguliere wijze in deze examenperiode het examen Frans vwo kunnen afleggen. reageer retweet
Godverquote:
omgquote:
Zelf aangevraagd omdat ik tentamens heb en mezelf niet kan opbrengen om te leren omdat ik lui ben.quote:
Geen Frans morgen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:22:22Het college voor examen zal morgen aan de scholen mededelen op welke wijze ervoor zal worden gezorgd reageer retweet
twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:22:26dat de kandidaten verantwoord en op reguliere wijze in deze examenperiode het examen Frans vwo kunnen afleggen. reageer retweet
en daarom maak je maar een nieuw account aanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:25 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Zelf aangevraagd omdat ik tentamens heb en mezelf niet kan opbrengen om te leren omdat ik lui ben.
Maar heuj, ik heb vandaag al 5 werkgroepen van de 12 gedaan voor 1 vak.Morgen de rest.
Nog niet meegekregen? Een of andere mongol heeft het uitgelektquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Geen Frans morgen?
Maar dan nog, je lult. Vakantie begint namelijk pas 9 juli.
Jij hebt echt veels te snel je vaak niet kloppende woord klaar hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Godver
Waarschijnlijk een meisje, zo gaat dat daar
Ik kan en ga niet van 09:00 uur tot 23:00 uur studeren, dat houd ik niet vol, niemand niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
[..]
en daarom maak je maar een nieuw account aan
krabs style
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
[..]
en daarom maak je maar een nieuw account aan
krabs style
Hoezo. Het is algemeen bekend dat meisjes in China ondergewaardeerd zijn en dat ouders graag een jongen willen hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt veels te snel je vaak niet kloppende woord klaar he. Moet je echt mee kappen, slaat nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |