Als je dat idee krijgt ben je dom genoeg om nog te denken dat het werktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Echt, wtf. Überhaupt al bijzonder dat die ouder dachten dat dit wel zou werken of weet ik veel wat ze dachten.
Precies. Heb gewoon even geen behoefte aan andere mensen in deze periodes.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:31 schreef msacras het volgende:
mijn leven trouwens ook wel in examenweken hoor. dan zonder ik me echt af van de mensheid en ga ik als een autist in een kamertje zitten leren en tegen mezelf praten![]()
en af en toe even op fok
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:31 schreef msacras het volgende:
mijn leven trouwens ook wel in examenweken hoor. dan zonder ik me echt af van de mensheid en ga ik als een autist in een kamertje zitten leren en tegen mezelf praten![]()
en af en toe even op fok
jupquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n soort hik.. maar dan eenmalig die écht tyfus veel pijn doet in je borstkas oid?![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n soort hik.. maar dan eenmalig die écht tyfus veel pijn doet in je borstkas oid?![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
tsja, alles voor goede examencijfers hè. ik heb dat papiertje wel nodig voor de universiteit, het liefste met een 7 gemiddeld.quote:
Nee, nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Een 'import-Chinees' of eentje die al lang in Nederland woon? In het geval van het laatste: China is in stroomversnelling. Veel is veranderd en verandert nog steeds. Betekent niet dat het nog overal gebeurd, dat wat hij/zij zei.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geloof me, bij ons in de keuken waar ik werk, werkt ook een chinees, die vertelde me dat mensen zulke dingen doen..
Daar lopen ze sowieso achter, in welk land dan ook. Ik heb het even opgezocht en dat van die baby was in Jinhua, een stadje in het oosten.quote:
Had ik vorig jaar ook. Maar dan zonder FOK!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
[..]
tsja, alles voor goede examencijfers hè. ik heb dat papiertje wel nodig voor de universiteit, het liefste met een 7 gemiddeld.
Rezaniaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:33 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nee, jij dan met je geroep van 'Vakantie!'
![]()
Heterochromie bedoel je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik doe ook even mee met det heterchoemie ogen shizzle gedoe
[ afbeelding ]
groen met een bruine vlek bitches
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |