Dan moet je wel de antwoorden hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Je bent echt een sukkel als je 't examen gaat delen met het internet. Daar gaat ook je eigen kans op een 10.
Dit, gewoon delen met je vrienden en verder je mondje houdenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Je bent echt een sukkel als je 't examen gaat delen met het internet. Daar gaat ook je eigen kans op een 10.
Ik vraag me af hoe diegene eraan komt. Bij mij op school zaten alle examens echt in een kluis bij de rector, en daar kwam je niet zomaar naar binnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef Crack_ het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij niet voor hem denken hihih
Je kunt er de hele dag nog op zitten blokken. Lijkt me toch wel dat daar dan een dikke voldoende in zitquote:
Precies.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dit, gewoon delen met je vrienden en verder je mondje houden
Ja ik ook. Die dingen zijn toch ook verzegeld?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe diegene eraan komt. Bij mij op school zaten alle examens echt in een kluis bij de rector, en daar kwam je niet zomaar naar binnen.
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt er de hele dag nog op zitten blokken. Lijkt me toch wel dat daar dan een dikke voldoende in zit.
Ach, relaxed toch. Glitternicht is soms té aanwezig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef Toto69 het volgende:
De SC is wel een stuk stiller zonder ouwe etsu
Ook dat nog. En vooraf het examen wordt er nog eens gekeken of er niets is gestolen oid, of geopend, door leerlingen en door docenten zelf.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ook. Die dingen zijn toch ook verzegeld?
Neem z'n plaats in!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, relaxed toch. Glitternicht is soms te aanwezig.![]()
Wat zei je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, relaxed toch. Glitternicht is soms té aanwezig.![]()
Wees blij, nu kan je tenminste rustig lezen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef Toto69 het volgende:
De SC is wel een stuk stiller zonder ouwe etsu
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:00 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wees blij, nu kan je tenminste rustig lezen.
nooitquote:
Ik zei:quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, relaxed toch. Glitternicht is soms té aanwezig.![]()
Ga leren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:00 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wees blij, nu kan je tenminste rustig lezen.
matsoe matsoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |