Het is al bekend bij laksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet jij niet dat examen frans uit je kop leren?
nee op mijn beeldschermquote:
OUCH!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee op mijn beeldscherm
Maar ik ben geen stalker dus BEAT THAT
Maar denk niet dat ze zosnel nog TV2 ofzo gaan nazenden? Goeie kans dat of gewoon dat gelekte examen of dat ze morgenvroeg het examen cancelen.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee op mijn beeldscherm
Maar ik ben geen stalker dus BEAT THAT
Tuurlijk laten ze dat gelekte examen niet doorgaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar denk niet dat ze zosnel nog TV2 ofzo gaan nazenden? Goeie kans dat of gewoon dat gelekte examen of dat ze morgenvroeg het examen cancelen.
Maar wat anders?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tuurlijk laten ze dat gelekte examen niet doorgaan
Denk een cancelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar wat anders?Denk niet dat de scholen TV2 al hebben gekregen?
Dank je Nickquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:46 schreef DrNick het volgende:
VA's creatie: [ afbeelding ]
Mijn creatie: [ afbeelding ]
Alstu xcachet
Wel mooi klote als je daarvoor morgen op school moet komen danquote:
Tweedehands?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
voor 400 euro heb ik via bol.com een combi koelkast/vriezer, een combi magnetron, een kruimelzuiger, een koffiezetapparaat en een waterkoker
kan dit goedkoper?
League, ik wil spelenquote:
Ik heb zojuist een stukje voor morgen gedaan, nu ga ik in mijn wettenbundels markeren en dan ben ik klaar voor vandaag. Ben je trots op me?quote:
Apetrots.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een stukje voor morgen gedaan, nu ga ik in mijn wettenbundels markeren en dan ben ik klaar voor vandaag. Ben je trots op me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |