Hey het meisje met het halfgekleurde oogquote:
ik heb hier nooit een niveau gezienquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:06 schreef Kikaru het volgende:
Zie je supersof, het niveau is al meteen drastisch gedaald in een paar posts.
ja kan dat geen kind zijn emiel :Squote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:07 schreef Toto69 het volgende:
LittleKrabs ik ga steeds stuk om je UI, kirbykrabs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry emiel kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:10 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
ja kan dat geen kind zijn emiel :S
quote:
en dat heb jij ook?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heterochromia iridisvalt een boel onder, ook de ogen van bvb david bowie
[ afbeelding ]
Dat ken ik wel ja, net als wat je wel vaker bij huskies enzo ziet. Maar heb nog nooit 2 kleuren in één oog gezienquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke 'soort' heb jij dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
welke was het?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een nummer voor het laatst luisteren en hem dan verwijderen omdat er veel te veel herinneringen aanzitten. Raar?
Voelt raar.
Wowquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja m'n ene oog is halfbruinquote:
ja ik ging wegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:06 schreef Kikaru het volgende:
Zie je supersof, het niveau is al meteen drastisch gedaald in een paar posts.
wooooowquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja m'n ene oog is halfbruinvroeger waren ze allebei bruin en ergens in de 2e klas is dat ineens gaan veranderen, zag het op een dag in de spiegel
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een nummer voor het laatst luisteren en hem dan verwijderen omdat er veel te veel herinneringen aanzitten. Raar?
Voelt raar.
Heb nummers nooit verwijderd om die reden, maar ik luister ze eigenlijk nooit meer. Nummers van de uitvaart van mn vader blijven zwaar vallen ;pquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voelt raar.
ah supervetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja m'n ene oog is halfbruinvroeger waren ze allebei bruin en ergens in de 2e klas is dat ineens gaan veranderen, zag het op een dag in de spiegel
quote:
fake as a three dollar billquote:
sry sgatjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je onze whatsapp gesprekken hier niet posten? Bij voorbaat dank
er zijn dus picsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je onze whatsapp gesprekken hier niet posten? Bij voorbaat dank
Bowie heeft sowieso heel toffe ogen jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:17 schreef Maisnon het volgende:
Ja als het er nu mooi of speciaal uitzagmaar het valt niet zo veel op bij mij.
Ik had als ik kon voor andere kleurtjes gekozen
hee, dat heeft de broer van een vriendin van mij ook. Echt vetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:21 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt die van mij het meest opalleen heb ik niet echt zo'n bruine ster
rond mn pupil, meer wat vage bruine lijnen.
Dat donkere gebied is bij mij ook groter, een kwart van mn iris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |