Tunesiëquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Kikaru het volgende:
Waar gaan jullie heen met de zomer? Of blijven jullie thuis?
ach ik kan makkelijk van fok wegblijven hoor, heb ik geen ban voor nodigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar ook. Maar dan zonder FOK!
Ik ga op vakantie en ga naar FOK!'.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Kikaru het volgende:
ik twijfel nog tussen de VS en Zeeland :Squote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Kikaru het volgende:
Werchter & Pukkelpop en ik wil nog naar een strand ergens. Du?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Kikaru het volgende:
Zuid-Frankrijk en Lowlandsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Kikaru het volgende:
11 jaar in Nederland nu volgens mij. Maar daar heb je wel een punt ja..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een 'import-Chinees' of eentje die al lang in Nederland woon? In het geval van het laatste: China is in stroomversnelling. Veel is veranderd en verandert nog steeds. Betekent niet dat het nog overal gebeurd, dat wat hij/zij zei.
quote:
Haha kikke.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Kikaru het volgende:
[..]
LeukBen ik ook een keer geweest, weet alleen niks meer van.
I see what you did therequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
ik twijfel nog tussen de VS en Zeeland :S
Dat weet ik morgen pas. Ga morgen naar m'n oude huis en ga even bespreken met m'n oude huisgenoten hoe we 't gaan doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Werchter & Pukkelpop en ik wil nog naar een strand ergens. Du?
Oh, zijn dat ook gewoon vrienden geworden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:37 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Dat weet ik morgen pas. Ga morgen naar m'n oude huis en ga even bespreken met m'n oude huisgenoten hoe we 't gaan doen.
Ik wil m'n oorspronkelijk account terug.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik mag Kikaru wel.
Komt minder onzin uit.
quote:Today, MTV announced new details on season 6 of Geordie Shore
Hoelang ban/quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ik wil m'n oorspronkelijk account terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |