Uh.. dan hoeft het niet zo gruwelijk als het nu gedaan is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:16 schreef Merkie het volgende:
Als ze allebei bijna 2 meter zijn past het misschien gewoon niet in een auto zonder ze in stukken te zagen.
Het zijn Roemenenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uh.. dan hoeft het niet zo gruwelijk als het nu gedaan is.
Hoe zou je het anders doen dan? Als je al iemand vermoordt vanwege een zakelijk conflict, dan is in stukken zagen om het transport makkelijker te maken een kleine stap denk ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uh.. dan hoeft het niet zo gruwelijk als het nu gedaan is.
Als het specifiek gaat erom gaat dat 2 m. niet in een auto zou passen.. Je snapt me vast wel.quote:
Dan hoeft een hoofd er niet af.quote:
Het is wel makkelijker denk ik. Nogmaals, ze zijn sowieso al ontvoerd, gemarteld en vermoord vanwege een zakelijk conflict, dan is dit allemaal maar een kleine stap.quote:
Altijd vervelend die hoofden aan een lijk die neuzen en oren blijven overal achter hangen als je met het lichaam sleept.quote:
Dus dan zaag je alles maar van een romp af?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is wel makkelijker denk ik. Nogmaals, ze zijn sowieso al ontvoerd, gemarteld en vermoord vanwege een zakelijk conflict, dan is dit allemaal maar een kleine stap.
Daarnaast staat de Oost-Europese mafia niet bekend om hun fijngevoelige methodes.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is wel makkelijker denk ik. Nogmaals, ze zijn sowieso al ontvoerd, gemarteld en vermoord vanwege een zakelijk conflict, dan is dit allemaal maar een kleine stap.
Ja wat denk je dan? Die twee Roemen hebben de slachtoffers gemarteld, vermoord, moeten ze wegwerken, en ga zo maar verder.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus dan zaag je alles maar van een romp af?
Dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:54 schreef Piperidine het volgende:
Je mag toch hopen dat dat gebeurd is nadat ze overleden waren.
De daders of de slachtoffers?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:45 schreef Loekie1 het volgende:
Ze hadden een advocaat in de arm genomen. Die zou ook verhoord worden.
Dat ze niet meer zouden leven zat er dik in. Maar dan denk je aan een beroving. Niet aan doodmartelen. Waar kan dit in godsnaam over gegaan zijn?!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:12 schreef vencodark het volgende:
Je moet het als nabestaanden maar zien te verwerken. Wie had nu verwacht dat deze verdwijning zo zou uitpakken.
Ik kan nergens uit opmaken dat de 'marteling' voor overlijden heeft plaatsgevonden. Kaak verbrijzelen, tanden eruit, kan ook na overlijden zijn gedaan. Om herkenning te willen voorkomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja wat denk je dan? Die twee Roemen hebben de slachtoffers gemarteld, vermoord, moeten ze wegwerken, en ga zo maar verder.
Als de een om wat voor reden dan ook ze in stukken wil zagen gaat de ander echt niet zeggen: "He wat doe jij nou? Dit kan echt niet, dat DOE je toch niet!"
Hoezo niet?quote:
Zijn bij haar ook de tanden eruit dan, en haar kaak verbrijzeld? Volgens mij niet. Bovendien komt de politie zelf met de kwalicatie "sporen van marteling". Dus dat het achteraf is gebeurd, is wishful thinking vrees ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan nergens uit opmaken dat de 'marteling' voor overlijden heeft plaatsgevonden. Kaak verbrijzelen, tanden eruit, kan ook na overlijden zijn gedaan. Om herkenning te willen voorkomen.
Hoe het ook zij, achterlijk en mensonterend.
Het 'nieuws' hieromtrent verandert bijna met het kwartier. Ik vind het al afschuwelijk genoeg wat er nu bekend is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn bij haar ook de tanden eruit dan, en haar kaak verbrijzeld? Volgens mij niet. Bovendien komt de politie zelf met de kwalicatie "sporen van marteling". Dus dat het achteraf is gebeurd, is wishful thinking vrees ik.
hier sluit ik me bij aan, hoe vreselijk ook...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn bij haar ook de tanden eruit dan, en haar kaak verbrijzeld? Volgens mij niet. Bovendien komt de politie zelf met de kwalicatie "sporen van marteling". Dus dat het achteraf is gebeurd, is wishful thinking vrees ik.
Dat zei de politie zelf hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan nergens uit opmaken dat de 'marteling' voor overlijden heeft plaatsgevonden. Kaak verbrijzelen, tanden eruit, kan ook na overlijden zijn gedaan. Om herkenning te willen voorkomen.
Hoe het ook zij, achterlijk en mensonterend.
Doe je toch niet bij een levend iets? Sowieso doe je het niet. Maar levend is nog onrealistischer. Te gek voor woorden.quote:
Dus creëer je je eigen, wat comfortabeler waarheid maar?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..] Ik vind het al afschuwelijk genoeg wat er nu bekend is.
Neequote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus creëer je je eigen, wat comfortabeler waarheid maar?
Het is werkelijk totáál onlogisch dat de tanden eruit zouden zijn getrokken en de kaak verbrijzeld "om herkenning te voorkomen". En dan ook nog eens allleen bij hem en niet bij haar. En daar bovenop zegt de politie dus dat het om marteling gaat. Sorry, maar mooier kunnen we het niet maken.
Hoe zie je zo'n gedachtegang dan voor je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:58 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Doe je toch niet bij een levend iets? Sowieso doe je het niet. Maar levend is nog onrealistischer. Te gek voor woorden.
Ga dan eens in op de rest wat ik postte.quote:
Nee.quote:
Ik denk niet dat je heel lang bij bewustzijn bent / blijft leven als je arm eraf gezaagd is. Je bloedt in no time dood.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe zie je zo'n gedachtegang dan voor je?
"Al zijn tanden uit zijn mond trekken en zijn kaak breken, oké, maar ledematen afzagen gaat me écht te ver".
Zoiets?
Daarmee zeg je wel genoeg.quote:
Nou, aangezien er staat doodgemarteld lijkt het mij dat door de marteling, de man in ieder geval, is gestorven. En daarna in stukken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe zie je zo'n gedachtegang dan voor je?
"Al zijn tanden uit zijn mond trekken en zijn kaak breken, oké, maar ledematen afzagen gaat me écht te ver".
Zoiets?
quote:'Visser was drie maanden zwanger'
De vermoorde volleybalster Ingrid Visser was volgens Spaanse media drie maanden zwanger.
Levante-EMV, de lokale krant van Valencia, baseert zich op bronnen en zegt dat Ingrid iets langer dan drie maanden in verwachting was van haar eerste kind.
Ingrid en haar partner Lodewijk Severein zouden dinsdag 14 mei een controleafspraak hebben gehad bij een vruchtbaarheidskliniek.
De mogelijke zwangerschap is nog niet bevestigd door de Spaanse autoriteiten.
quote:Verdachte liet volleybalclub in de steek'
De Spaanse verdachte van de moord op Ingrid Visser en Lodewijk Severein, Juan Cuenca Lorente, liet zijn voormalige volleybalclub in de problemen achter.
De toenmalige eigenaar, ondernemer Evedasto Lifante, zei tegen de Spaanse krant La Verdad dat Cuenca bij zijn vertrek bij de club in 2011 alle administratie, rekeningen en de computer meenam. „Hij liet ons met lege handen achter. Hij heeft mij en de club veel schade toegebracht.”
Cuenca was technisch directeur en manager van Club Voleibol Murcia 2005, waar Ingrid Visser tussen 2009 en 2011 speelde
Wat kan ik meer zeggen over dingen die ik niet weet?quote:
Tenzij de daders weten hoe ze doodbloeden kunnen voorkomen. Maar goed, laten we hopen dat dát gedeelte van de verminking slechts plaatsvond om de al levenloze lichamen eenvoudiger te verplaatsen en begraven.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je heel lang bij bewustzijn bent / blijft leven als je arm eraf gezaagd is. Je bloedt in no time dood.
Je komt nota bene zélf met de theorie dat het tanden trekken gedaan kan zijn om herkenning te voorkomen. Als ik je erop wijs dat dit niet zo logisch is, wil je daar niet op in gaan. Prima hoor, zijn we uitgeluld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat kan ik meer zeggen over dingen die ik niet weet?
'kan' Ja. Het is geen kwestie van 'niet op willen in gaan'. Een topic vol tig speculaties is bij deze treurigheid niet mijn ding, mijn excuus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Je komt nota bene zélf met de theorie dat het gedaan kan zijn om herkenning te voorkomen. Als ik je erop wijs dat dit niet zo logisch is, wil je daar niet op in gaan. Prima hoor, zijn we uitgeluld.
Dat dacht ik ook meteen..Ingrid zou toch geweten moeten hebben met wat voor figuur ze te maken had, zeker als ze geld van hem tegoed had..en dan beiden met open ogen in de val lopen..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:41 schreef Loekie1 het volgende:
Toch gek dat ze zoveel risico hebben genomen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'kan' Ja. Het is geen kwestie van 'niet op willen in gaan'. Een topic vol tig speculaties is bij deze treurigheid niet mijn ding, mijn excuus.
Jij mag hem onlogisch vinden, soit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:17 schreef Gert het volgende:
[..]Je komt zélf met een onlogische speculatie, waar ik op reageer.
Maar oké, laat maar joh. Houden we het hier bij.
De daders leven nog, dus zal waarschijnlijk wel min of meer duidelijk worden wat de voorgeschiedenis hiervan is, en wat zich heeft afgespeeld in die woning.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:17 schreef Maron het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen..Ingrid zou toch geweten moeten hebben met wat voor figuur ze te maken had, zeker als ze geld van hem tegoed had..en dan beiden met open ogen in de val lopen..
He bah..het lijkt wel een scenario uit een horrorfilm..mij bekruipt steeds de gedachte dat zij heeft moeten aanzien wat ze met Lodewijk uitvraten..
Deze wetenschap is voor de nabestaanden levenslang..ik hoop dat de daders dat ook krijgen (in de meest mogelijke barre omstandigheden)
Het is wel opvallend dat die zich bovengemiddeld vaak met zo'n zware criminaliteit bezighouden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat soort figuren krijgen we er na 1 januari massaal bij in Nederland. Goede gedaan Rutte
Het is nog maar de vraag of ze wisten waar die man toe in staat was:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:17 schreef Maron het volgende:
Dat dacht ik ook meteen..Ingrid zou toch geweten moeten hebben met wat voor figuur ze te maken had, zeker als ze geld van hem tegoed had..en dan beiden met open ogen in de val lopen..
(bron)quote:Volgens de krant was er een vertrouwensrelatie tussen de slachtoffers en de dader of daders. Het stel zou zonder argwaan naar het huis van de Spanjaard zijn gekomen. Daar zouden ook de Roemenen hen hebben opgewacht, waarna de sfeer snel grimmig werd.
Deze figuren gaan straks ook de dienst uitmaken in het nederlandse criminele circuit, dat is nu al aan de gang. De autochtone criminelen worden nu al doeer Roemenen, Marrokanen n Turken verdreven. Straks komen er nog Bulgaren en Albaniers bij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat soort figuren krijgen we er na 1 januari massaal bij in Nederland. Goede gedaan Rutte
Niks te verliezen hebben maakt meedogenloos.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat die zich bovengemiddeld vaak met zo'n zware criminaliteit bezighouden.
Eng. Maar in Nederland is zoiets nog nooit echt gebeurd door specifiek dit soort mensen. Volfens mij staan die hier meer met zo'n doedelzak bij de supermarktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat die zich bovengemiddeld vaak met zo'n zware criminaliteit bezighouden.
Lijkt me sterk, dan was de Spanjaard ook dood nu.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of ze wisten waar die man toe in staat was:
[..]
(bron)
Misschien had die Spanjaard zelf wel een conflict met die Roemenen en zijn Ingrid Visser en Lodewijk Severijn daar het slachtoffer van geworden.
Idd je huurt 2 goedkope gastarbeiders in en klaar is keesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, dan was de Spanjaard ook dood nu.
Huurmoordenaars uit die landen voeren ook hier opdrachten uit hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:38 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Eng. Maar in Nederland is zoiets nog nooit echt gebeurd door specifiek dit soort mensen. Volfens mij staan die hier meer met zo'n doedelzak bij de supermarkt
Zwangerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huurmoordenaars uit die landen voeren ook hier opdrachten uit hoor.
is in het verleden ook wel gebeurd hier.
Maar ja, bij zo'n volleybalster die zwanger was vind ik het toch erg gruwelijk.
Nou, denk dat er dan wel al ergens iets fout moet zitten. Ik zou dat zelf nooit bij mensen kunnen doen. Iets te verliezen of niet. Ik twijfel nu zelfs of ik een springspin moet vermoorden of vangen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niks te verliezen hebben maakt meedogenloos.
Daarom ben jij geen huurmoordenaar en zij welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:42 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Nou, denk dat er dan wel al ergens iets fout moet zitten. Ik zou dat zelf nooit bij mensen kunnen doen. Iets te verliezen of niet. Ik twijfel nu zelfs of ik een springspin moet vermoorden of vangen.![]()
Ja, iets meer dan drie maanden.quote:
dat maakt het nog vreselijker. ze zullen waarschijnelijk wel gesmeekt hebben en het kind genoemd hebben maar het heeft ze weinig geholpenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, iets meer dan drie maanden.
Dat zal ze toch wel gezegd hebben tegen ze toen duidelijk werd wat er ging gebeuren. Dat zou je toch zeggen, niet? Om dan je leven te sparen.
Ja, kan dat die gasten schelen joh. Als je een volwassen mens kan vermoorden heb je denk ik geen moeite met een nog niet totaal ontwikkelde foetus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, iets meer dan drie maanden.
Dat zal ze toch wel gezegd hebben tegen ze toen duidelijk werd wat er ging gebeuren. Dat zou je toch zeggen, niet? Om dan je leven te sparen.
O bahquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huurmoordenaars uit die landen voeren ook hier opdrachten uit hoor.
is in het verleden ook wel gebeurd hier.
Maar ja, bij zo'n volleybalster die zwanger was vind ik het toch erg gruwelijk.
Nee, je kunt nog rustig over straatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:46 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
O bahmaar 't is dus niet zo dat ze het bij een willekeurig persoon doen. Dus dat ze jou ineens van de fiets trekken omdat het kan (ik noem maar wat). Hoop ik.
Nooit echt gebeurd. Bij Brilleman bijvoorbeeld, weten we in elk geval zeker dat ze z'n benen eraf gezaagd hebben terwijl hij nog leefde ......quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:38 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Eng. Maar in Nederland is zoiets nog nooit echt gebeurd door specifiek dit soort mensen. Volfens mij staan die hier meer met zo'n doedelzak bij de supermarkt
Dan zouden ze waarschijnlijk minimaal tienduizenden euro's mislopen ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, kan dat die gasten schelen joh. Als je een volwassen mens kan vermoorden heb je denk ik geen moeite met een nog niet totaal ontwikkelde foetus.
Soms hebben mensen ergens een zwak voorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, kan dat die gasten schelen joh. Als je een volwassen mens kan vermoorden heb je denk ik geen moeite met een nog niet totaal ontwikkelde foetus.
We geven Holleder nu al een column en laten hem opdraven in talkshowsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:37 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Deze figuren gaan straks ook de dienst uitmaken in het nederlandse criminele circuit, dat is nu al aan de gang. De autochtone criminelen worden nu al doeer Roemenen, Marrokanen n Turken verdreven. Straks komen er nog Bulgaren en Albaniers bij.
We zullen ooit nog eens terug verlangen naar de Holleders, Bruinsma's en de Mieremetten![]()
Ik snap dat martelen niet. Waarom in vierendelen. Waarom in stukken snijden? Is dat hip of zo? Of zijn kogels te duur in Spanje? Hoe luguber het misschien ook mag zijn .. een kogel is dan toch beter?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:21 schreef Lauraap_ het volgende:
Ja, denk ik ook. Wat mensen wel niet doen voor geld. En dat er mensen bestaan die mensen zo gruwelijk kunnen mishandelen. Bizar vind ik het.
Ja, want in Nederland staat er amper straf op zo'n dubbele moord.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:00 schreef LXIV het volgende:
Hoe is het in Spanje eigenlijk geregeld met straffen in dit soort zaken? Is dat 2 jaar tafeltennissen en daarna huisvesting en uitkering van de staat of zijn ze er wat strenger dan in Nederland?
Sterker nog, vind het zelfs zeer onsympathiek. Kan niet anders zeggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:46 schreef Lauraap_ het volgende:
Ja, zwanger maakt het nog triester. Vind het maar onmenselijk, ziek, wreed en zeer onaardig.
Ik gok dat het in stukken snijden (vierendelen is net wat anders) (grotendeels) na de dood is gebeurd. Deels vanuit mijn eigen voorstellingsvermogen, deels omdat ik vermoed dat de reden daarvoor het makkelijkere vervoer en afvoer is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik snap dat martelen niet. Waarom in vierendelen. Waarom in stukken snijden? Is dat hip of zo? Of zijn kogels te duur in Spanje? Hoe luguber het misschien ook mag zijn .. een kogel is dan toch beter?
Stout en gemeen. Foei!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:06 schreef Silenus het volgende:
Sterker nog, vind het zelfs zeer onsympathiek. Kan niet anders zeggen.
Laten we zeggen dat ik niet hoop dat Nederland ooit om uitlevering vraagt, al was het alleen maar om de "geweldige" faciliteiten in een Spaanse gevangenis .....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:00 schreef LXIV het volgende:
Hoe is het in Spanje eigenlijk geregeld met straffen in dit soort zaken? Is dat 2 jaar tafeltennissen en daarna huisvesting en uitkering van de staat of zijn ze er wat strenger dan in Nederland?
Nou en of.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sterker nog, vind het zelfs zeer onsympathiek. Kan niet anders zeggen.
Onaardig dekt nu niet bepaald de lading.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:11 schreef Lauraap_ het volgende:
Grappig man. Het is ook simpelweg zeer onaardig om mensen zo toe te takelen.
Ja, wreed, ziek en onmenselijk. Maar net zo goed onaardig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onaardig dekt nu niet bepaald de lading.
Dan is "gewoon" vermoorden en laten verdwijnen genoeg. Echter, er is hier zwaar gemarteld. Waarschijnlijk (denk ik) omdat gedacht werd dat er nog meer geld te halen was. Daarbij is het dan van begin af aan de bedoeling geweest om de twee na het loskrijgen van de informatie te vermoorden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:08 schreef Loekie1 het volgende:
Als je van iemand veel, heel veel geld hebt geleend en je wilt het liever niet teruggeven, dan ga je tot zoiets over.
Oceaan? Ik vind dit echt goor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:08 schreef Loekie1 het volgende:
Als je van iemand veel, heel veel geld hebt geleend en je wilt het liever niet teruggeven, dan ga je tot zoiets over. Dan laat je iemand van de aardbodem verdwijnen. Dat doe je natuurlijk niet zelf, daar heb je je mensen voor. Gelukkig is het niet zo makkelijk om iemand van de aardbodem te laten verdwijnen en is de dader het haasje.
Mja, naja. Kijk maar eens naar van die Mexicaanse martel filmpjes op het internet waar die gasten gewoon letterlijk dood gaan door middel van een kettingzaag bijv.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:35 schreef TLC het volgende:
Waarom zou je als crimineel eigenlijk iemand willen doodmartelen als die persoon nog iets van je tegoed heeft ? (bv geld), zo weet je zeker dat je het nooit krijgt.
Erg ziek allemaal
Het zijn toch alleen Nederlandse mensen die in aanmerking komen om hun straf in NL uit te zitten. Of is er ergens een loophole dat wij ook Roemenen en Spanjaarden in onze gevangenissen moeten opsluiten omdat ze mensen uit nederland vermoord hebben in spanje?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:00 schreef LXIV het volgende:
Toch iets met drugs dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:55 schreef BlueRoom het volgende:
doodmartelen en vierendelen vanwege achterstallig loon? hier moet meer aan de hand zijn
ik vraag me af of er nou zo echt veel meer aan de hand moet zijn dan we weten hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toch iets met drugs dan?
Word wel even onpasselijk van die gruwelijkheden.
Onbeleefd danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onaardig dekt nu niet bepaald de lading.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, naja. Kijk maar eens naar van die Mexicaanse martel filmpjes op het internet waar die gasten gewoon letterlijk dood gaan door middel van een kettingzaag bijv.
Misschien ook bij dit koppel?
Hebben bijvoorbeeld bij de nederlandse voetbalclubs technisch directie leden ook bodyguards? Waarom zou je als technisch directeur bij een volleybal vereniging uberhaubt een bodygaurd nodig hebben?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:50 schreef Loekie1 het volgende:
Ik las ergens dat de Roemenen de bodyguards waren van die technisch directeur.
Hmja maar ze zitten nu wel vast. Zoiets zouden ze niet riskeerd hebben als het om iets onbelangrijks ging, er zal wel vanalles achter zitten waar we nog niks van weten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:48 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik vraag me af of er nou zo echt veel meer aan de hand moet zijn dan we weten hoor.
Het zegt me meer over de Spanjaard en de 2 Roemenen zelf, dat het een stelletje idioten zijn, die in een zware criminele wereld leven en zwaar geweld niet schuwen en wel vaker zulk geweld hebben ingezet
Misschien omdat hij een dubbelleven leidt als crimineel randfiguurquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hebben bijvoorbeeld bij de nederlandse voetbalclubs technisch directie leden ook bodyguards? Waarom zou je als technisch directeur bij een volleybal vereniging uberhaubt een bodygaurd nodig hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |