Ik snap dat martelen niet. Waarom in vierendelen. Waarom in stukken snijden? Is dat hip of zo? Of zijn kogels te duur in Spanje? Hoe luguber het misschien ook mag zijn .. een kogel is dan toch beter?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:21 schreef Lauraap_ het volgende:
Ja, denk ik ook. Wat mensen wel niet doen voor geld. En dat er mensen bestaan die mensen zo gruwelijk kunnen mishandelen. Bizar vind ik het.
Ja, want in Nederland staat er amper straf op zo'n dubbele moord.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:00 schreef LXIV het volgende:
Hoe is het in Spanje eigenlijk geregeld met straffen in dit soort zaken? Is dat 2 jaar tafeltennissen en daarna huisvesting en uitkering van de staat of zijn ze er wat strenger dan in Nederland?
Sterker nog, vind het zelfs zeer onsympathiek. Kan niet anders zeggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:46 schreef Lauraap_ het volgende:
Ja, zwanger maakt het nog triester. Vind het maar onmenselijk, ziek, wreed en zeer onaardig.
Ik gok dat het in stukken snijden (vierendelen is net wat anders) (grotendeels) na de dood is gebeurd. Deels vanuit mijn eigen voorstellingsvermogen, deels omdat ik vermoed dat de reden daarvoor het makkelijkere vervoer en afvoer is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik snap dat martelen niet. Waarom in vierendelen. Waarom in stukken snijden? Is dat hip of zo? Of zijn kogels te duur in Spanje? Hoe luguber het misschien ook mag zijn .. een kogel is dan toch beter?
Stout en gemeen. Foei!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:06 schreef Silenus het volgende:
Sterker nog, vind het zelfs zeer onsympathiek. Kan niet anders zeggen.
Laten we zeggen dat ik niet hoop dat Nederland ooit om uitlevering vraagt, al was het alleen maar om de "geweldige" faciliteiten in een Spaanse gevangenis .....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:00 schreef LXIV het volgende:
Hoe is het in Spanje eigenlijk geregeld met straffen in dit soort zaken? Is dat 2 jaar tafeltennissen en daarna huisvesting en uitkering van de staat of zijn ze er wat strenger dan in Nederland?
Nou en of.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sterker nog, vind het zelfs zeer onsympathiek. Kan niet anders zeggen.
Onaardig dekt nu niet bepaald de lading.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:11 schreef Lauraap_ het volgende:
Grappig man. Het is ook simpelweg zeer onaardig om mensen zo toe te takelen.
Ja, wreed, ziek en onmenselijk. Maar net zo goed onaardig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onaardig dekt nu niet bepaald de lading.
Dan is "gewoon" vermoorden en laten verdwijnen genoeg. Echter, er is hier zwaar gemarteld. Waarschijnlijk (denk ik) omdat gedacht werd dat er nog meer geld te halen was. Daarbij is het dan van begin af aan de bedoeling geweest om de twee na het loskrijgen van de informatie te vermoorden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:08 schreef Loekie1 het volgende:
Als je van iemand veel, heel veel geld hebt geleend en je wilt het liever niet teruggeven, dan ga je tot zoiets over.
Oceaan? Ik vind dit echt goor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:08 schreef Loekie1 het volgende:
Als je van iemand veel, heel veel geld hebt geleend en je wilt het liever niet teruggeven, dan ga je tot zoiets over. Dan laat je iemand van de aardbodem verdwijnen. Dat doe je natuurlijk niet zelf, daar heb je je mensen voor. Gelukkig is het niet zo makkelijk om iemand van de aardbodem te laten verdwijnen en is de dader het haasje.
Mja, naja. Kijk maar eens naar van die Mexicaanse martel filmpjes op het internet waar die gasten gewoon letterlijk dood gaan door middel van een kettingzaag bijv.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:35 schreef TLC het volgende:
Waarom zou je als crimineel eigenlijk iemand willen doodmartelen als die persoon nog iets van je tegoed heeft ? (bv geld), zo weet je zeker dat je het nooit krijgt.
Erg ziek allemaal
Het zijn toch alleen Nederlandse mensen die in aanmerking komen om hun straf in NL uit te zitten. Of is er ergens een loophole dat wij ook Roemenen en Spanjaarden in onze gevangenissen moeten opsluiten omdat ze mensen uit nederland vermoord hebben in spanje?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:00 schreef LXIV het volgende:
Toch iets met drugs dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:55 schreef BlueRoom het volgende:
doodmartelen en vierendelen vanwege achterstallig loon? hier moet meer aan de hand zijn
ik vraag me af of er nou zo echt veel meer aan de hand moet zijn dan we weten hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toch iets met drugs dan?
Word wel even onpasselijk van die gruwelijkheden.
Onbeleefd danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onaardig dekt nu niet bepaald de lading.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, naja. Kijk maar eens naar van die Mexicaanse martel filmpjes op het internet waar die gasten gewoon letterlijk dood gaan door middel van een kettingzaag bijv.
Misschien ook bij dit koppel?
Hebben bijvoorbeeld bij de nederlandse voetbalclubs technisch directie leden ook bodyguards? Waarom zou je als technisch directeur bij een volleybal vereniging uberhaubt een bodygaurd nodig hebben?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:50 schreef Loekie1 het volgende:
Ik las ergens dat de Roemenen de bodyguards waren van die technisch directeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |