Niks te verliezen hebben maakt meedogenloos.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat die zich bovengemiddeld vaak met zo'n zware criminaliteit bezighouden.
Eng. Maar in Nederland is zoiets nog nooit echt gebeurd door specifiek dit soort mensen. Volfens mij staan die hier meer met zo'n doedelzak bij de supermarktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat die zich bovengemiddeld vaak met zo'n zware criminaliteit bezighouden.
Lijkt me sterk, dan was de Spanjaard ook dood nu.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of ze wisten waar die man toe in staat was:
[..]
(bron)
Misschien had die Spanjaard zelf wel een conflict met die Roemenen en zijn Ingrid Visser en Lodewijk Severijn daar het slachtoffer van geworden.
Idd je huurt 2 goedkope gastarbeiders in en klaar is keesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, dan was de Spanjaard ook dood nu.
Huurmoordenaars uit die landen voeren ook hier opdrachten uit hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:38 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Eng. Maar in Nederland is zoiets nog nooit echt gebeurd door specifiek dit soort mensen. Volfens mij staan die hier meer met zo'n doedelzak bij de supermarkt
Zwangerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huurmoordenaars uit die landen voeren ook hier opdrachten uit hoor.
is in het verleden ook wel gebeurd hier.
Maar ja, bij zo'n volleybalster die zwanger was vind ik het toch erg gruwelijk.
Nou, denk dat er dan wel al ergens iets fout moet zitten. Ik zou dat zelf nooit bij mensen kunnen doen. Iets te verliezen of niet. Ik twijfel nu zelfs of ik een springspin moet vermoorden of vangen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niks te verliezen hebben maakt meedogenloos.
Daarom ben jij geen huurmoordenaar en zij welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:42 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Nou, denk dat er dan wel al ergens iets fout moet zitten. Ik zou dat zelf nooit bij mensen kunnen doen. Iets te verliezen of niet. Ik twijfel nu zelfs of ik een springspin moet vermoorden of vangen.![]()
Ja, iets meer dan drie maanden.quote:
dat maakt het nog vreselijker. ze zullen waarschijnelijk wel gesmeekt hebben en het kind genoemd hebben maar het heeft ze weinig geholpenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, iets meer dan drie maanden.
Dat zal ze toch wel gezegd hebben tegen ze toen duidelijk werd wat er ging gebeuren. Dat zou je toch zeggen, niet? Om dan je leven te sparen.
Ja, kan dat die gasten schelen joh. Als je een volwassen mens kan vermoorden heb je denk ik geen moeite met een nog niet totaal ontwikkelde foetus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, iets meer dan drie maanden.
Dat zal ze toch wel gezegd hebben tegen ze toen duidelijk werd wat er ging gebeuren. Dat zou je toch zeggen, niet? Om dan je leven te sparen.
O bahquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huurmoordenaars uit die landen voeren ook hier opdrachten uit hoor.
is in het verleden ook wel gebeurd hier.
Maar ja, bij zo'n volleybalster die zwanger was vind ik het toch erg gruwelijk.
Nee, je kunt nog rustig over straatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:46 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
O bahmaar 't is dus niet zo dat ze het bij een willekeurig persoon doen. Dus dat ze jou ineens van de fiets trekken omdat het kan (ik noem maar wat). Hoop ik.
Nooit echt gebeurd. Bij Brilleman bijvoorbeeld, weten we in elk geval zeker dat ze z'n benen eraf gezaagd hebben terwijl hij nog leefde ......quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:38 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Eng. Maar in Nederland is zoiets nog nooit echt gebeurd door specifiek dit soort mensen. Volfens mij staan die hier meer met zo'n doedelzak bij de supermarkt
Dan zouden ze waarschijnlijk minimaal tienduizenden euro's mislopen ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, kan dat die gasten schelen joh. Als je een volwassen mens kan vermoorden heb je denk ik geen moeite met een nog niet totaal ontwikkelde foetus.
Soms hebben mensen ergens een zwak voorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, kan dat die gasten schelen joh. Als je een volwassen mens kan vermoorden heb je denk ik geen moeite met een nog niet totaal ontwikkelde foetus.
We geven Holleder nu al een column en laten hem opdraven in talkshowsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:37 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Deze figuren gaan straks ook de dienst uitmaken in het nederlandse criminele circuit, dat is nu al aan de gang. De autochtone criminelen worden nu al doeer Roemenen, Marrokanen n Turken verdreven. Straks komen er nog Bulgaren en Albaniers bij.
We zullen ooit nog eens terug verlangen naar de Holleders, Bruinsma's en de Mieremetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |