Nee nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat dat moet voorstellen eigenlijk
Tuurlijk weet ik ook wel, maar ik vond hem altijd zielig.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke arme man? Uncle Phil?
Die ouders delen gewoon mee in de winst he?
Altijdquote:
Trusten.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Welterusten. Ik kruip zo ook maar eens onder de wol.
ik weet het nietquote:
Als het in Rotterdam is, is het dan niet dit?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet het niet
ik weet niet eens meer waar het over ging, iets met een openluchtbioscoop maar das wat lastig googelen
Die was het, daar kwam Tem meequote:Op maandag 27 mei 2013 12:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Als het in Rotterdam is, is het dan niet dit?
http://www.pleinbioscooprotterdam.nl/
Ik ben bezig de meet naar Amsterdam te krijgen. Kijk hoe ik dat stapje voor stapje ga doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:03 schreef sp3c het volgende:
hexje begint al terug te krabbelen
zit ik daar alleen met specularium die hard 1 miljoen te kijken
gewoon naar je slaapkamer verplaatsenquote:Op maandag 27 mei 2013 13:04 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik ben bezig de meet naar Amsterdam te krijgen. Kijk hoe ik dat stapje voor stapje ga doen.
Rotterdam ben ik er zowiezo. Goed te doen voor mij.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:03 schreef sp3c het volgende:
hexje begint al terug te krabbelen
zit ik daar alleen met specularium die hard 1 miljoen te kijken
Hmm nee.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:19 schreef Karina het volgende:
Als de film niks aan is, dan gewoon doorzuipen, wordt hij vanzelf leuk.
Dat weet ik. Alsnog is het goed om te kijken wat er draait. Er zullen vast films zijn die de meerderheid wel aanspreekt. Het is dan aan de andere om te kijken of ze alsnog naar de meet komen.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
Sowieso: smaken verschillen, wat ik een goede film vind hoeft een ander niet goed te vinden natuurlijk.
Met een romantische film doe je mij al geen lol.
Waarom doe jij het niet?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:22 schreef sp3c het volgende:
gewoon een datum pikken, moet zover mogelijk van tevoren, anders kan niemand
doe het Corrie!
ik heb moeite met belangrijke beslissingenquote:
Vuile Filmslet.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat zijn jullie kieskeurig. Iedere film is goed voor mij
oeh, I like you!quote:Op maandag 27 mei 2013 13:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat zijn jullie kieskeurig. Iedere film is goed voor mij
Het maakt mij ook geen bal uit welke film er speelt, het gaat om de gezelligheid toch? Film is bijzaak.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:22 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat weet ik. Alsnog is het goed om te kijken wat er draait. Er zullen vast films zijn die de meerderheid wel aanspreekt. Het is dan aan de andere om te kijken of ze alsnog naar de meet komen.
het is een soort rodeoquote:
Ja want tijdens de film kunnen we gewoon door blijven praten.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Het maakt mij ook geen bal uit welke film er speelt, het gaat om de gezelligheid toch? Film is bijzaak.
Oh ik ga ervan uit dat er zat mensen zitten te kletsen als het in de buitenlucht isquote:Op maandag 27 mei 2013 13:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja want tijdens de film kunnen we gewoon door blijven praten.![]()
Bij deze: Als de film mij totaal niet aanstaat weet ik niet of ik kom. Als we ruim voor de film afspreken dan loont het de moeite de wereldreis van Amsterdam naar Rotterdam te maken. Anders niet.
Eens.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Het maakt mij ook geen bal uit welke film er speelt, het gaat om de gezelligheid toch? Film is bijzaak.
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:40 schreef OProg het volgende:
Tweede helft van Augustus zal het ook wel lekker weer zijn.
done dealquote:Op maandag 27 mei 2013 13:41 schreef Karina het volgende:
Vast wel. Ik wacht even op het programma en dan zal ik mezelf wel opofferen en een topic openenIk ga me alvast aanmelden voor de nieuwsbrief.
Ik blijf positief. Het moet toch een keer gebeuren.quote:
timmmmtim komt ook jaquote:
Gewoon in je blote muts, laat de buren maar lullen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:14 schreef Karina het volgende:
Als ik straks thuis ben, pak ik een stoeltje en ga ik lekker op balkon in de zon zitten
iedereen die hier komt moet komen ... behalve de POL SC, dat was een vijandige overnamequote:Op maandag 27 mei 2013 16:13 schreef Specularium het volgende:
Uccie moet ook komen, ben benieuwd naar die tetters.
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:13 schreef Specularium het volgende:
Leuk vooruitzicht voor de andere chicks hierquote:Op maandag 27 mei 2013 16:13 schreef Specularium het volgende:
Die pleinbios is er toch maar 3-4 dagen ofzo?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:38 schreef sp3c het volgende:
probleem is dat het allemaal zo onduidelijk is zonder datum
Het programma is nog niet bekend. Dus een beetje lastig om nu te plannen he? Het is van 14 augustus t/m 1 september, maar of het dan elke dag is? Lijkt me niet, maar dat weet Tem misschien wel.quote:
En wie zegt dat ik dat niet doe?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon in je blote muts, laat de buren maar lullen.
Weet ik het.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:06 schreef sp3c het volgende:
waarom zou het niet elke dag zijn?
ze gaan het toch niet weer afbreken en opbouwen iedere keer?
Ja, iedere dag is er een film en de laatste dag is een meer bekende populaire film. Mij komt eigenlijk alleen de laatste week uit. Daarvoor ben ik met vakantie.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Het programma is nog niet bekend. Dus een beetje lastig om nu te plannen he? Het is van 14 augustus t/m 1 september, maar of het dan elke dag is? Lijkt me niet, maar dat weet Tem misschien wel.
Dat zou handig zijn idd.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:06 schreef sp3c het volgende:
en vrijdag of zaterdag want anders moeten mensen vrije dagen opnemen
eet smakelijkquote:Op maandag 27 mei 2013 17:11 schreef Karina het volgende:
Ik ga nu eten, ik zal vanavond of morgen wel even een topic in elkaar flansen, hangt niet om 1 dag lijkt me want het is pas over drie maanden tenslotte.
Kusje op je tetten. En niet echt, die datum kwam voort uit het feit dat Tem alleen de laatste week kan hequote:Op maandag 27 mei 2013 17:12 schreef sp3c het volgende:
maar technisch gezien heb ik nu de knoop doorgehakt, Corrie is meer van het uitstellen
krijg ik nu een kusje op mijn tetten?
Dat is waar. Of Rocky 60+quote:Op maandag 27 mei 2013 17:11 schreef sp3c het volgende:
er draait toch nooit een film die iedereen echt tof vind
of ze moeten Best of the Best 37 draaien
nee er waren nog 2 optiesquote:Op maandag 27 mei 2013 17:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Kusje op je tetten. En niet echt, die datum kwam voort uit het feit dat Tem alleen de laatste week kan he
Dit waren toch de enige twee dagen in de laatste week? Of ben ik nou gek?quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:13 schreef Specularium het volgende:
Ik kom in boerkaquote:Op maandag 27 mei 2013 16:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht voor de andere chicks hier
Maar we hebben hoge verwachtingen na alle verhalen..quote:
Fijn nu heb ik tetten met faalangstquote:Op maandag 27 mei 2013 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar we hebben hoge verwachtingen na alle verhalen..
Bij mijn hoofd wel...anders zie ik de film nietquote:
Ogen is voldoendequote:Op maandag 27 mei 2013 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij mijn hoofd wel...anders zie ik de film niet
Ja maar dat is wel lastig als je je hoofd draait, dat ding gaat niet mee, zie ik alleen het middendeel van het scherm.quote:
Daar zet ik hem voor uit.quote:
Zondag hebben we met z'n alle in dit topic gekeken spuit elf.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef Uccie het volgende:
Ik kijk Patty en de make overs...anders kijkt niemand in dit topic kwaliteit
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Zondag hebben we met z'n alle in dit topic gekeken spuit elf.
Doe eens even aardig, greppelvoeg.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Zondag hebben we met z'n alle in dit topic gekeken spuit elf.
Misschien willen ze het wel omruilen voor het haar van Ali B.quote:
Oh ja ik kijk alleen maar hoogintelligente kwaliteits tv natuurlijkquote:
Gewoon omdat het kan vrees ik.quote:
Ik vond het zo geweldig dat ik in slaap ben gevallen tijdens de uitzending.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 05:56 schreef Specularium het volgende:
Knevel en de Antichrist was weer razende aids.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was ook wel een dieptepunt aan gasten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vond het zo geweldig dat ik in slaap ben gevallen tijdens de uitzending.
Dat had ik me dan weer niet bedacht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja ik ben pispaal, jij bent poep(p)a(al)
Een collega waar ik weken mee op de kamer zat, we carpoolde zelfs elke dag, en op vrijdag studie en ik loop hem straal voorbij..wie is die jongen in spijkerbroek die mij gedag zeiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
Collega's die je buiten het werk toevallig tegenkomt, ook grappig. Managers opeens in een spijkerbroek en rokend.
The best singer- songwriter, is al het 2e jaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:11 schreef poepa het volgende:
Giel schijnt in een nieuwe talentenshow te zitten. Weer een talentenshow? Dat was het laatste waar de tv-kijker op zit te wachten
Er zijn al zoveel talentenshows dat ik het niet eens meer weet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
The best singer- songwriter, is al het 2e jaar.
Uit de editie van vorig jaar kwamen Douwe-Bob en Nielson (van dat oehoe-liedje)
tja...ik kijk er weleens eentjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:17 schreef poepa het volgende:
[..]
Er zijn al zoveel talentenshows dat ik het niet eens meer weet.
Heb ik ook hoor...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Ik krijg altijd honger van die lekkere hapjes.
En ik lul tegen mezelf![]()
Oh dat moet ik van de week eens gaan bekijkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Maar even een oud topic van mezelf gekicked TV / The Asylum films - fantopic fouter dan dit kan niet
Ik heb het ook bij documentaires over anorexiameisjesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik krijg ook honger van lekkere hapjes. Nu maar lekker aan de thee
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het ook bij documentaires over anorexiameisjes
Ik ben altijd bang dat ik er ook zo uitzie, zakken chips, chocolade, alles gaat naar binnen en dan is de aftiteling en ben ik misselijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik me dan juist dik voelen en niks willen eten.
En dan steek je je vinger in je keel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik er ook zo uitzie, zakken chips, chocolade, alles gaat naar binnen en dan is de aftiteling en ben ik misselijk
Nee ben je gek, da's zonde en ik kan de kilo'tjes wel gebruikenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan steek je je vinger in je keel?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ben je gek, da's zonde en ik kan de kilo'tjes wel gebruiken
Die grote tetten zijn hier in dit topic bedacht hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klein, dun en grote boobies, klinkt als een mooi lichaam (geen versierpoging).
Oh, maar je hebt het ook niet ontkend of wel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die grote tetten zijn hier in dit topic bedacht hoor
Ook niet bevestigdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, maar je hebt het ook niet ontkend of wel?
Aha, dat zegt genoegquote:
ja nee wacht ho...het is meer dat ik graag mijn omvang in het midden laatquote:
Okee, we wachten de meet wel af dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja nee wacht ho...het is meer dat ik graag mijn omvang in het midden laat
Ohja...op zoek naar een boerkaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, we wachten de meet wel af dan.
Aziaten hebben gemiddeld genomen geen grote boezem.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, we wachten de meet wel af dan.
Nederlanders wel, maar dat klopt ook niet altijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Aziaten hebben gemiddeld genomen geen grote boezem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |