Leuk vooruitzicht voor de andere chicks hierquote:Op maandag 27 mei 2013 16:13 schreef Specularium het volgende:
Uccie moet ook komen, ben benieuwd naar die tetters.
Die pleinbios is er toch maar 3-4 dagen ofzo?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:38 schreef sp3c het volgende:
probleem is dat het allemaal zo onduidelijk is zonder datum
Het programma is nog niet bekend. Dus een beetje lastig om nu te plannen he? Het is van 14 augustus t/m 1 september, maar of het dan elke dag is? Lijkt me niet, maar dat weet Tem misschien wel.quote:
En wie zegt dat ik dat niet doe?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon in je blote muts, laat de buren maar lullen.
Weet ik het.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:06 schreef sp3c het volgende:
waarom zou het niet elke dag zijn?
ze gaan het toch niet weer afbreken en opbouwen iedere keer?
Ja, iedere dag is er een film en de laatste dag is een meer bekende populaire film. Mij komt eigenlijk alleen de laatste week uit. Daarvoor ben ik met vakantie.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Het programma is nog niet bekend. Dus een beetje lastig om nu te plannen he? Het is van 14 augustus t/m 1 september, maar of het dan elke dag is? Lijkt me niet, maar dat weet Tem misschien wel.
Dat zou handig zijn idd.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:06 schreef sp3c het volgende:
en vrijdag of zaterdag want anders moeten mensen vrije dagen opnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |