het is een soort rodeoquote:
Ja want tijdens de film kunnen we gewoon door blijven praten.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Het maakt mij ook geen bal uit welke film er speelt, het gaat om de gezelligheid toch? Film is bijzaak.
Oh ik ga ervan uit dat er zat mensen zitten te kletsen als het in de buitenlucht isquote:Op maandag 27 mei 2013 13:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja want tijdens de film kunnen we gewoon door blijven praten.![]()
Bij deze: Als de film mij totaal niet aanstaat weet ik niet of ik kom. Als we ruim voor de film afspreken dan loont het de moeite de wereldreis van Amsterdam naar Rotterdam te maken. Anders niet.
Eens.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Het maakt mij ook geen bal uit welke film er speelt, het gaat om de gezelligheid toch? Film is bijzaak.
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:40 schreef OProg het volgende:
Tweede helft van Augustus zal het ook wel lekker weer zijn.
done dealquote:Op maandag 27 mei 2013 13:41 schreef Karina het volgende:
Vast wel. Ik wacht even op het programma en dan zal ik mezelf wel opofferen en een topic openenIk ga me alvast aanmelden voor de nieuwsbrief.
Ik blijf positief. Het moet toch een keer gebeuren.quote:
timmmmtim komt ook jaquote:
Gewoon in je blote muts, laat de buren maar lullen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:14 schreef Karina het volgende:
Als ik straks thuis ben, pak ik een stoeltje en ga ik lekker op balkon in de zon zitten
iedereen die hier komt moet komen ... behalve de POL SC, dat was een vijandige overnamequote:Op maandag 27 mei 2013 16:13 schreef Specularium het volgende:
Uccie moet ook komen, ben benieuwd naar die tetters.
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:13 schreef Specularium het volgende:
Uccie moet ook komen, ben benieuwd naar die tetters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |