Een collega waar ik weken mee op de kamer zat, we carpoolde zelfs elke dag, en op vrijdag studie en ik loop hem straal voorbij..wie is die jongen in spijkerbroek die mij gedag zeiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
Collega's die je buiten het werk toevallig tegenkomt, ook grappig. Managers opeens in een spijkerbroek en rokend.
The best singer- songwriter, is al het 2e jaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:11 schreef poepa het volgende:
Giel schijnt in een nieuwe talentenshow te zitten. Weer een talentenshow? Dat was het laatste waar de tv-kijker op zit te wachten
Er zijn al zoveel talentenshows dat ik het niet eens meer weet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
The best singer- songwriter, is al het 2e jaar.
Uit de editie van vorig jaar kwamen Douwe-Bob en Nielson (van dat oehoe-liedje)
tja...ik kijk er weleens eentjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:17 schreef poepa het volgende:
[..]
Er zijn al zoveel talentenshows dat ik het niet eens meer weet.
Heb ik ook hoor...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Ik krijg altijd honger van die lekkere hapjes.
En ik lul tegen mezelf![]()
Oh dat moet ik van de week eens gaan bekijkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Maar even een oud topic van mezelf gekicked TV / The Asylum films - fantopic fouter dan dit kan niet
Ik heb het ook bij documentaires over anorexiameisjesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik krijg ook honger van lekkere hapjes. Nu maar lekker aan de thee
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het ook bij documentaires over anorexiameisjes
Ik ben altijd bang dat ik er ook zo uitzie, zakken chips, chocolade, alles gaat naar binnen en dan is de aftiteling en ben ik misselijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik me dan juist dik voelen en niks willen eten.
En dan steek je je vinger in je keel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik er ook zo uitzie, zakken chips, chocolade, alles gaat naar binnen en dan is de aftiteling en ben ik misselijk
Nee ben je gek, da's zonde en ik kan de kilo'tjes wel gebruikenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan steek je je vinger in je keel?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ben je gek, da's zonde en ik kan de kilo'tjes wel gebruiken
Die grote tetten zijn hier in dit topic bedacht hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klein, dun en grote boobies, klinkt als een mooi lichaam (geen versierpoging).
Oh, maar je hebt het ook niet ontkend of wel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die grote tetten zijn hier in dit topic bedacht hoor
Ook niet bevestigdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, maar je hebt het ook niet ontkend of wel?
Aha, dat zegt genoegquote:
ja nee wacht ho...het is meer dat ik graag mijn omvang in het midden laatquote:
Okee, we wachten de meet wel af dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja nee wacht ho...het is meer dat ik graag mijn omvang in het midden laat
Ohja...op zoek naar een boerkaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, we wachten de meet wel af dan.
Aziaten hebben gemiddeld genomen geen grote boezem.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, we wachten de meet wel af dan.
Nederlanders wel, maar dat klopt ook niet altijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Aziaten hebben gemiddeld genomen geen grote boezem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |