abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 mei 2013 @ 21:03:26 #1
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127040909

Mede mogelijk gemaakt door Guppyfriend O+

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep

[ Bericht 2% gewijzigd door slacker_nl op 27-05-2013 13:23:44 ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_127041008
Thanks Slacker. Ik zat te klooien en kon geen titel verzinnen :X 8)7
pi_127041024
Wat zijn er vandaag een hoop loopjes geweest, heerlijk om terug te lezen. Ik vind dat toch net wat leuker dan discussies over wasvoorschriften (al scheelt het weinig).

BTW, succes voor de mensen die vanavond 4 minuten moeten (front)planken.
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 21:05:18 #4
155227 crew  Guppy
dus
pi_127041042
quote:
2s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef SEMTEX het volgende:
*O* 2160 Mariska ***, Eindhoven VSR 10km: 00:57:07 5km: 00:28:07 *O*
Wauw, wat een mooie tijd _O_

quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn eindtijd was 35:38... geen record, maar ben dr wel best blij mee :)

*O* voor iedereen die gelopen heeft!
Serinde, heel knap gedaan, zelfs ik ben trots (en jaloers :p)
En Guppy, sorry dat ik weg was....had het eventjes gehad en het was echt koud. Tijdens de colourrun maken we het goed.
Supergoed gedaan!! En ik had je berichtje ook pas zo laat gezien, door alle gedoe, drukte en netwerkoverbelasting. Maar geeft niet hoor :) we maken het binnenkort goed ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_127041147
Wat is trouwens dat planking wat ik hier al meerdere keren voorbij heb zien komen?
pi_127041163
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:57 schreef Manual het volgende:
Vandaag Colorrun gedaan in Amsterdam. Was 5km zonder tijdsregistratie, maar met veul kleuren. Het ging vooral om dat laatste :)

Ik was met een groepje van totaal 4 lopers. Nadat het startnummer afgehaald was kon men een Colorrun T-shirt, een aantal Tatoos en een zweetbandje
afhalen. We waren redelijk op tijd dus zijn we nog even wat gaan drinken en eten in een naastgelegen zwembad/sportschool.
We zagen al dat het onzettend druk was bij de drop-off van tassen etc. Dus lange wachttijden voor het brengen en het halen van spullen.
Iemand kwam op het idee om de tassen in de sportschool in een kluisje te doen. Dat scheelde weer alles bij elkaar een uur.

Start ging gefaseerd. Er waren zo'n 4 a 5 zgn. Waves (startgroepen). De start duurde daardoor best lang.
Ik schat dat wij na aankomst bij de start zo'n half uur a 3 kwartier moeten wachten.
Het tempo was erg laag en het ging zoals gezegd meer om alles eromheen.
Om de Km stond een groep van de organisatie klaar om je onder te gooien met een kleur poeder.
Het merendeel van de deelnemers was vrouw. Dat had ik ook wel een beetje verwacht :)
Ons groepje heeft er zo'n 37 min over gedaan.

Na de finish kreeg men een zakje met poeder, een mueslireep en een flesje drinken.
Men had een soort festivalterrein gecreeerd met een aantal van die festivalbarretjes, een kassa waar je munten kon kopen en een
merchandisestand. Ook was er een podium waar iedereen zich verzamelde.
Na aftellen kon je de inhoud van het zakje poeder in de lucht gooien waardoor
er uiteindelijk op elke plek van je lichaam gekleurd poeder zat.

Eigenlijk was het hartstikke leuk! Goede sfeer. Goed georganiseerd. Het blijft wel bij één zo'n evenement.
Leuk om een keer meegemaakt te hebben :)

Een aantal foto's. Ik ben de blonde :)

Voor:
[ afbeelding ]

Het podium:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]

Jah, ze moesten mij hebben :p
Dat valt nog best mee. Had het véél erger verwacht. Een beetje zoals dit (was op Emporium, een best groot (muziek)festival dit weekend):

Ik denk dat dat wel het laatste is waar ik op zit te wachten op een festival...
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 21:07:11 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_127041185
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:48 schreef Zwabberhark het volgende:
De medaille was oranje.
"De medaille was oranje."

Wat is dat nou weer?? Zo'n tof verslag en dan dat. Doe eens een foto dan :P
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 26 mei 2013 @ 21:07:22 #8
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127041199
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Manual het volgende:
Thanks Slacker. Ik zat te klooien en kon geen titel verzinnen :X 8)7
NP.

@Planking vraag, zie laatste spoiler in de OP.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_127041303
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

NP.

@Planking vraag, zie laatste spoiler in de OP.
Ja die had ik wel gezien.. Maar snap niet wat het inhoud :)
pi_127041471
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:06 schreef CRX_master het volgende:
Wat is trouwens dat planking wat ik hier al meerdere keren voorbij heb zien komen?
Tegenwoordig bedoelen we met planken volgens mij meer slapen. Het kan ook een bepaalde oefening zijn waarmee je buikspieren / core stability traint. Afhankelijk van de context ;)
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 21:13:16 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_127041590
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:33 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

ik weet niet welk vak jij had....maar ik vond het in het een na laatste vak toch best lang duren :p
en als ik na ga rekenen ben ik rond half2 gestart ipv kwart over 1

trouwens beetje spijt dat ik weer geen foto's heb gemaakt/laten maken en mijn medialle niet heb laten graveren :{
Er komen nog foto's online he ;)
  zondag 26 mei 2013 @ 21:14:53 #12
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_127041688
`Levitas, je inschrijving is verwerkt :Y

We hebben nu 20 personen, die ingeschreven zijn, dus 3 teams plus 2, heb nog 5 mensen ovb staan en van 1 persoon die had aangegeven mee te doen, heb ik nog geen info binnen. Dus op naar de 4 teams :D En mocht je nog mee willen doen bij de Ekiden, just let me know :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  zondag 26 mei 2013 @ 21:18:00 #13
92409 Twinky
Little star.
pi_127041917
Wat leuk, die verslagen van de colorrun! Ik ga naar Colours by the Sea, wat volgens mij een puinhoopje wordt :') de mails van de organisatie zijn rommelig, vol spelfouten en gewoon gek :D

Ach, vast heel gezellig.
pi_127042011
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:18 schreef Twinky het volgende:
Wat leuk, die verslagen van de colorrun! Ik ga naar Colours by the Sea, wat volgens mij een puinhoopje wordt :') de mails van de organisatie zijn rommelig, vol spelfouten en gewoon gek :D

Ach, vast heel gezellig.
Ach joh, gewoon uit je hoofd zetten dat het om hardlopen gaat. Dan valt de puinhoop best mee.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_127042058
quote:

Ach, vast heel gezellig.
Is inderdaad goed te merken dat het voor de 1e keer georganiseerd wordt. We zien het wel :P
  zondag 26 mei 2013 @ 21:20:14 #16
92409 Twinky
Little star.
pi_127042084
quote:
99s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:19 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ach joh, gewoon uit je hoofd zetten dat het om hardlopen gaat. Dan valt de puinhoop best mee.
ja inderdaad. We gaan gewoon lekker 5km in Vlissingen ons voortbewegen *)
  zondag 26 mei 2013 @ 21:20:31 #17
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_127042102
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:13 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Er komen nog foto's online he ;)
ja weet ik...hopelijk sta ik daar een beetje goed op. Ze hebben sowieso een foto van me gemaakt, vanmorgen toen ik op een bankje zat :)

Manual, dat valt idd nog wel mee, had veel erger verwacht. Ik ben erg benieuwd naar colours by the sea (en al die andere colourevents die als paddestoelen uit de grond schieten).
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 21:20:32 #18
155227 crew  Guppy
dus
pi_127042103
quote:

Ach, vast heel gezellig.
Komt vast wel goed. Het zijn ook 5 enthousiaste vrijwilligers, superleuk dat ze het voor ons doen O+ Wordt vast heel gezellig!
pi_127042133
Ik ga ook gewoon een paar oude schoenen aandoen. Wil m'n hardloopschoenen dit niet aandoen ;)
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 21:23:05 #20
155227 crew  Guppy
dus
pi_127042302
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:20 schreef Twinky het volgende:

[..]

ja inderdaad. We gaan gewoon lekker 5km in Vlissingen ons voortbewegen *)
Precies :D komt goed! En het gaat toch niet op tijd, dus lekker een stukje rennen.
  zondag 26 mei 2013 @ 21:23:18 #21
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_127042315
hardloopschoenen waren er toch om vies te worden ;) :+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 21:24:49 #22
155227 crew  Guppy
dus
pi_127042394
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:20 schreef Arquero het volgende:
Ik ga ook gewoon een paar oude schoenen aandoen. Wil m'n hardloopschoenen dit niet aandoen ;)
Oh, ik doe gewoon m'n gewone schoenen aan hoor. Is weer eens wat anders dan vaal bruin grijze modder kleur :)
  zondag 26 mei 2013 @ 21:26:25 #23
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127042502
Dit vond ik nou leuk van de colorrun vandaag:

zondag 26 mei 2013 @ 21:27:09 #24
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_127042558
Ook ik heb vandaag de 10km in Leiden gelopen. Ik was een van die business runners die zo lekker in de weg liep :P

We moesten van tevoren een streeftijd opgeven, dus ik ging voor 52m30s, omdat een nieuw PR zou betekenen. Ik moest dus weg op 5m15s per kilometer.
In de 10 minuten voor de start lukte het m'n Garmin niet om een GPS fix te krijgen. Best klote starten, als je geen idee hebt op wat voor tempo je weg gaat. Bij gaat juist die eerste kilometer vaak veel te snel. Maar goed, na 700m besloot de Garmin het toch te gaan doen, dus kon ik me gaan richten op km tijden. Die kon ik net boven de 5 minuten houden, dus dat ging heel lekker.
Ik had alleen geen idee hoelang ik over die eerste 700m gedaan had, dus ik verwachte niet aan de 50 minuten te komen. Totdat ik de laatste bocht genomen had en de klok net onder de 50 minuten zag tikken. Snel nog een soort van eindsprint er uit geperst en nu maar afwachten of die snel genoeg was...

Maar goed, waarom zou ik zeuren om die paar seconden: gewoon 3 minuten van mijn PR af !! *O*

Ik vond het trouwens een erg leuke en goed georganiseerde run, zo dwars door de binnenstad van Leiden. En de business teams werden echt in de watten gelegd in de Stadsgehoorzaal: Eten en drinken genoeg en maar 100 meter van het startvak af.

Edit:
Tijd staat inmiddels online:
bruto 50:15
netto 50:04
:+
pi_127042609
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

"De medaille was oranje."

Wat is dat nou weer?? Zo'n tof verslag en dan dat. Doe eens een foto dan :P

Volgens mij dezelfde als vorig jaar.