Ze begint inderdaad op mijn kont te lijken ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
De ogen van Patty zitten ook zowat dicht en haar mond is scheef.
Ja, is toch smerig?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Afgeschoren he? Ik heb een collega die heeft getatoueerde wenkbrauwen en die scheert ze er dus ook altijd af.
Mag niet van Voorschrift.quote:
Playboy tattoo bij je kruisquote:Op zondag 26 mei 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Ze heeft ook wel een beetje een snorretje.
Playboy tattoo
Ja eigenlijk wilde ik niet eens kijkenquote:Op zondag 26 mei 2013 19:45 schreef hexje het volgende:
Dat is dus het stomme van dit programma. Je zapt, komt dit tegen en blijft toch hangen.
Wat is SS?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
NeeIk zat SS te kijken, maar ja, ik ben zwak.
Valt tegen.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Ik schat zo in dat VS er heel netjes bijloopt. Niet als een slet.
Wat een highlight.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal het binnenkort wel een keertje zien denk ik.
Gaat automatischquote:Op zondag 26 mei 2013 20:05 schreef hexje het volgende:
[..]
Jij hoeft niet steeds te reageren. [ afbeelding ]
Volgens sommige figuren in dat topic was er alleen nog een geraamte over.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:09 schreef hexje het volgende:
Is al weer een week geleden dat die 2 jongetjes waren gevonden.
Voor mijn gevoel is het juist langer geleden vreemd genoeg.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:09 schreef hexje het volgende:
Is al weer een week geleden dat die 2 jongetjes waren gevonden.
Ja maar dat krijg je als 84 bent.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het juist langer geleden vreemd genoeg.
Ik ben 1x naar een openluchtvoorstelling geweest, was hier bij het Olympisch Stadion. Daar werd toen deze film vertoond Soul Power (2008) - IMDb.quote:
In Rotterdam is ieder jaar de pleinbios. Komen best toffe films en het is gratis, behalve een stoeltje van 1 euro.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben 1x naar een openluchtvoorstelling geweest, was hier bij het Olympisch Stadion. Daar werd toen deze film vertoond Soul Power (2008) - IMDb.
Leuk. Dit was ook gratis en je kreeg een dekentje tegen de kou. Jammer dat het niet vaker is.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:23 schreef Tem het volgende:
[..]
In Rotterdam is ieder jaar de pleinbios. Komen best toffe films en het is gratis, behalve een stoeltje van 1 euro.
Beter dan FgF?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:16 schreef Specularium het volgende:
Nog een uurtje wachten op Jackass, heb ik al 100x gezien maar blijft goed.
Oh dat klinkt leuk, moet je wel geluk hebben met het weer.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:23 schreef Tem het volgende:
[..]
In Rotterdam is ieder jaar de pleinbios. Komen best toffe films en het is gratis, behalve een stoeltje van 1 euro.
Dat is waar maar onder een paraplu is ook gezellig. Fles wijn mee enzo.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat klinkt leuk, moet je wel geluk hebben met het weer.
Leuk voor een FMT meet ook.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is waar maar onder een paraplu is ook gezellig. Fles wijn mee enzo.
Fok movie triviaquote:
Zeker, het is altijd in augustus op het museumplein. Ze sluiten meestal af met een blockbuster maar er is van alles wat.quote:
ook bestquote:
Waarom altijd Rotterdam, godverdomme.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
Mjah het is wel in Rotterdam he? Moet ik er nog even over nadenken
Ja Amsterdam is veel leuker natuurlijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom altijd Rotterdam, godverdomme.
Jodenhaat en andere antisemitische leuzen zijn niet bepaald interessant.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
ook best
POL SC mag niet komen, die gaan over 'interessante' dingen praten
Ja en beiden (te) ver weg.quote:
Maar die hebben geen pleinbioscoop. Rotterdam is best leuk hoor, als je de juiste plekken kent.quote:
Ik plaag je maar Tem, ik ben volgens mij 1x in Rotterdam geweest, dat is alles.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar die hebben geen pleinbioscoop. Rotterdam is best leuk hoor, als je de juiste plekken kent.
In Enschede ben ik nog NOOIT geweest. Klinkt saai in ieder geval.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
ik vind het best hoor, ik stap gewoon op de trein en als er een slaapplek is hoef ik niet vroeg terug
maar er is nooit iets leuks in Enschede
quote:
Nouja zeg.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
In Enschede ben ik nog NOOIT geweest. Klinkt saai in ieder geval.
Wie is wij?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:58 schreef Specularium het volgende:
Wij hebben ooit een cd opgenomen in Losser.
Vroeger.
Daar moet je voor langskomen he.quote:
Het is niet saaier dan de Randstad.quote:
Roombeek!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
Toen maakte ik nog een vuurwerkgrapje in de snackbar daar, alleen vergeten dat dat het gebied was.
Jawel.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is niet saaier dan de Randstad.
Niet erg slim he? Werd je in elkaar geslagen?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
Toen maakte ik nog een vuurwerkgrapje in de snackbar daar, alleen vergeten dat dat het gebied was.
Hm er zijn zomers eigenlijk elke donderdag ofzo wel evenementen, van jazz tot gay tot weet ik wat.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Of een voorbeeldje geven van een geweldig event daar.
Doe eens lief.quote:
Gezellig.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel in een slaapzak met je hoor VS. Van mij heb je niks te vrezen.
Ik neem wel een pyama meequote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezellig.
Zolang je maar niet naakt slaapt.
Nee een zwarte satijnen heb ik nog wel liggen, toevallig.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:03 schreef Specularium het volgende:
Corrie heeft waarschijnlijk een Garfield pyjama.
Ik heb een snuggie met slurfje.quote:
Heeft VS niks aan.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee een zwarte satijnen heb ik nog wel liggen, toevallig.
Hij wil niet dat ik naakt slaap, dan doe ik die satijnen pyama wel aan. Hoeft hij geen bloot te zien.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft VS niks aan.
Ja, om zelf aan te doen.
En pantoffels met hoge hakken weet ik ook wel raad mee.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft VS niks aan.
Ja, om zelf aan te doen.
maar dan zien wij ook nixquote:Op zondag 26 mei 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij wil niet dat ik naakt slaap, dan doe ik die satijnen pyama wel aan. Hoeft hij geen bloot te zien.
Ik slaap in boxer, daar mag je je aan vergapen.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik slaap in boxer, daar mag je je aan vergapen.
nobody cares about thatquote:Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik slaap in boxer, daar mag je je aan vergapen.
Ik ook niet, de sixpack heeft plaatsgemaakt voor een biertonnetje.quote:
Dat wil je niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk, ik zie het al voor me, VS in een boxer.
The guns.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:10 schreef sp3c het volgende:
niemand, dat zeg ik
Karina dr jetsers willen we zien!
Als 2de keus. Nou blij dat ie is.....quote:Op zondag 26 mei 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Nah ik wil je in je boxer zien, je moet blij zijn!
Corrie's puddingbuks?quote:
Tweede is de eerste loser.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
beter dan niks he? Tweede is nog altijd zilver.
Krijg je net zo een buik als VS... geen boxerpics dan maar van jou.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:13 schreef Specularium het volgende:
Ik lees net dat Domino's tegenwoordig tot 2300 open is.
Big Bang Theory is wel leuk vind ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:15 schreef hexje het volgende:
Wie weet er een comedy (tv serie)? Wat ik nu volg is Men at work.
nee nu wil niet meer, ik ga voor hexje dr slaapzak nuquote:Op zondag 26 mei 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Nah ik wil je in je boxer zien, je moet blij zijn!
Volgens mij heeft hexje geen enorme tetters.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee nu wil niet meer, ik ga voor hexje dr slaapzak nu
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee nu wil niet meer, ik ga voor hexje dr slaapzak nu
nee maja, die is tenminste niet geboeid door VS zijn boxersquote:Op zondag 26 mei 2013 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hexje geen enorme tetters.
Ik kom glansrijk door de potloodtest heen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hexje geen enorme tetters.
zo moet je het niet zienquote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik kom glansrijk door de potloodtest heen.
pics?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:17 schreef hexje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak, dat blijkt wel weer.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van The Office makers, is alleen geen kut aan.
Ik wel, 10 jaar geleden ofzoquote:
picsoritdidnothappenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het een keertje doengewoon voor de lol.
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:22 schreef Specularium het volgende:
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=112117.0
.
Het was mijn idee en dan sta ik er niet inquote:Op zondag 26 mei 2013 21:22 schreef sp3c het volgende:
maar goed, NWS SC meet
datum: ???
gasten:
sp3c
hexje
specularium
tem
Karina
en verder?
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:22 schreef sp3c het volgende:
maar goed, NWS SC meet
gasten:
sp3c
hexje
specularium
tem
Karina
Njosnavelin
en verder?
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:
ik ben weg trouwens, vul het zelf maar aan, tot morgen
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:
ik ben weg trouwens, vul het zelf maar aan, tot morgen
Lijkt me tof. Maar het is natuurlijk afhankelijk van datum en locatie.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:22 schreef sp3c het volgende:
maar goed, NWS SC meet
gasten:
sp3c
hexje
specularium
tem
Karina
en verder?
Ik snap vooral dat het een kutshow is.quote:
Ik wil weten wie de saboteur is.quote:
Il ook, het is haarlem.quote:
Nee welnee. Ik ben niet blond.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina volgens mij lijkt deze kandidate wel een beetje op jou.
Huh oh dat dacht ik echtquote:
Ik wist dwze echt niet, en.die van jfk ook nietquote:Op zondag 26 mei 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik heb alles goed he? Bij 1 tegen 100.
Deze had ik fout, bij mij op school noemden we de concierge wel Amanuensis.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wist dwze echt niet, en.die van jfk ook niet
2 glazen, ik moet vroeg op he?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:50 schreef Specularium het volgende:
Hoeveel flessen zitten er al in, Corrie?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..].
Je bent echt vervelend he, sukkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nu niet 100 fotoalbums doorzoeken.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Morgen meer even op je werk scannen en dan 's avonds hier posten, lijkt me.
Jij weet precies waar die foto's zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga nu niet 100 fotoalbums doorzoeken.
Nee weet ik niet. Niet in welk mapje ze zitten.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij weet precies waar die foto's zijn.
Is wel iets anders voor Nicolette dan veilig aan een noodrem trekken.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben spuiten &slikken op reis aan kijken, weirde shit dit
Ghehe.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is wel iets anders voor Nicolette dan veilig aan een noodrem trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |