Ik ben 1x naar een openluchtvoorstelling geweest, was hier bij het Olympisch Stadion. Daar werd toen deze film vertoond Soul Power (2008) - IMDb.quote:
In Rotterdam is ieder jaar de pleinbios. Komen best toffe films en het is gratis, behalve een stoeltje van 1 euro.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben 1x naar een openluchtvoorstelling geweest, was hier bij het Olympisch Stadion. Daar werd toen deze film vertoond Soul Power (2008) - IMDb.
Leuk. Dit was ook gratis en je kreeg een dekentje tegen de kou. Jammer dat het niet vaker is.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:23 schreef Tem het volgende:
[..]
In Rotterdam is ieder jaar de pleinbios. Komen best toffe films en het is gratis, behalve een stoeltje van 1 euro.
Beter dan FgF?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:16 schreef Specularium het volgende:
Nog een uurtje wachten op Jackass, heb ik al 100x gezien maar blijft goed.
Oh dat klinkt leuk, moet je wel geluk hebben met het weer.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:23 schreef Tem het volgende:
[..]
In Rotterdam is ieder jaar de pleinbios. Komen best toffe films en het is gratis, behalve een stoeltje van 1 euro.
Dat is waar maar onder een paraplu is ook gezellig. Fles wijn mee enzo.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat klinkt leuk, moet je wel geluk hebben met het weer.
Leuk voor een FMT meet ook.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is waar maar onder een paraplu is ook gezellig. Fles wijn mee enzo.
Fok movie triviaquote:
Zeker, het is altijd in augustus op het museumplein. Ze sluiten meestal af met een blockbuster maar er is van alles wat.quote:
ook bestquote:
Waarom altijd Rotterdam, godverdomme.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
Mjah het is wel in Rotterdam he? Moet ik er nog even over nadenken
Ja Amsterdam is veel leuker natuurlijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom altijd Rotterdam, godverdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |