Volgens sommige figuren in dat topic was er alleen nog een geraamte over.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:09 schreef hexje het volgende:
Is al weer een week geleden dat die 2 jongetjes waren gevonden.
Voor mijn gevoel is het juist langer geleden vreemd genoeg.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:09 schreef hexje het volgende:
Is al weer een week geleden dat die 2 jongetjes waren gevonden.
Ja maar dat krijg je als 84 bent.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het juist langer geleden vreemd genoeg.
Ik ben 1x naar een openluchtvoorstelling geweest, was hier bij het Olympisch Stadion. Daar werd toen deze film vertoond Soul Power (2008) - IMDb.quote:
In Rotterdam is ieder jaar de pleinbios. Komen best toffe films en het is gratis, behalve een stoeltje van 1 euro.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben 1x naar een openluchtvoorstelling geweest, was hier bij het Olympisch Stadion. Daar werd toen deze film vertoond Soul Power (2008) - IMDb.
Leuk. Dit was ook gratis en je kreeg een dekentje tegen de kou. Jammer dat het niet vaker is.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:23 schreef Tem het volgende:
[..]
In Rotterdam is ieder jaar de pleinbios. Komen best toffe films en het is gratis, behalve een stoeltje van 1 euro.
Beter dan FgF?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:16 schreef Specularium het volgende:
Nog een uurtje wachten op Jackass, heb ik al 100x gezien maar blijft goed.
Oh dat klinkt leuk, moet je wel geluk hebben met het weer.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:23 schreef Tem het volgende:
[..]
In Rotterdam is ieder jaar de pleinbios. Komen best toffe films en het is gratis, behalve een stoeltje van 1 euro.
Dat is waar maar onder een paraplu is ook gezellig. Fles wijn mee enzo.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat klinkt leuk, moet je wel geluk hebben met het weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |