Jodenhaat en andere antisemitische leuzen zijn niet bepaald interessant.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
ook best
POL SC mag niet komen, die gaan over 'interessante' dingen praten
Ja en beiden (te) ver weg.quote:
Maar die hebben geen pleinbioscoop. Rotterdam is best leuk hoor, als je de juiste plekken kent.quote:
Ik plaag je maar Tem, ik ben volgens mij 1x in Rotterdam geweest, dat is alles.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar die hebben geen pleinbioscoop. Rotterdam is best leuk hoor, als je de juiste plekken kent.
In Enschede ben ik nog NOOIT geweest. Klinkt saai in ieder geval.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
ik vind het best hoor, ik stap gewoon op de trein en als er een slaapplek is hoef ik niet vroeg terug
maar er is nooit iets leuks in Enschede
quote:
Nouja zeg.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
In Enschede ben ik nog NOOIT geweest. Klinkt saai in ieder geval.
Wie is wij?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:58 schreef Specularium het volgende:
Wij hebben ooit een cd opgenomen in Losser.
Vroeger.
Daar moet je voor langskomen he.quote:
Het is niet saaier dan de Randstad.quote:
Roombeek!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
Toen maakte ik nog een vuurwerkgrapje in de snackbar daar, alleen vergeten dat dat het gebied was.
Jawel.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is niet saaier dan de Randstad.
Niet erg slim he? Werd je in elkaar geslagen?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
Toen maakte ik nog een vuurwerkgrapje in de snackbar daar, alleen vergeten dat dat het gebied was.
Hm er zijn zomers eigenlijk elke donderdag ofzo wel evenementen, van jazz tot gay tot weet ik wat.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Of een voorbeeldje geven van een geweldig event daar.
Doe eens lief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |