PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
meteen ff kijken of ik nog een ronaldo heb brbquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien is het verstandig om nog even in je club te zoeken naar Bayern en BvB spelers, voor degenen die dat nog niet gedaan hebben.
oke als je hem hebt mag ik hem dan lenen de coins geef ik als ik messi heb verkochtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
meteen ff kijken of ik nog een ronaldo heb brb
Alsnog dikke winst of niet?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:24 schreef Thorb het volgende:
Mandzukic zal zometeen wel gewisseld worden voor Gomez, denk dat ik ze beter maar gewoon allemaal verkoop. Wel het risico dat hij na de wedstrijd nog stijgt mja firstworldproblems.
Die passeer actie van Robbenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alsnog dikke winst of niet?
De kans is ook aanwezig dat BvB wint en hij dus alleen maar daalt.
gewoon ballen tonen en 2 spitsen gaan spelen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:24 schreef Thorb het volgende:
Mandzukic zal zometeen wel gewisseld worden voor Gomez, denk dat ik ze beter maar gewoon allemaal verkoop. Wel het risico dat hij na de wedstrijd nog stijgt mja firstworldproblems.
zeg 10K per speler. 70 stuksquote:
Ik geef je ¤10 voor die 250kquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
250k en kan alle 41212 verkopen voor 10k dus kan nog zo'n 400k bij komen.
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
250k en kan alle 41212 verkopen voor 10k dus kan nog zo'n 400k bij komen.
quote:
Dat lukt een blinde dwerg nog man!quote:
Moet je nagaan wat jij bent, achter je computertje zitten terwijl een blinde dwerg de winnende maaktquote:
Sorry ben net over je zusje heengeredenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Parkeer je auto even met 140 km/pu tegen een boom, aftandse hond.
Ga gerust maar weer weg hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sorry ben net over je zusje heengereden
HAHAHA ZUSJESGRAPPENquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de ene kant maakt hem dat wel succesvol zijn egoïsmequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:36 schreef Santello het volgende:
Maar even serieus. Een tikkie naar links op Mandzukiciets was een 100% doelpunt geweest, en toch schiet hij zelf
Die zal wel slecht zijn, want hij presteert nooit in Oranje.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die zal wel slecht zijn, want hij presteert nooit in Oranje.![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer van die kaart, had wel aardig wat opgeleverd zeker?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:37 schreef Toefjes het volgende:
Corners:![]()
Bayern to win:![]()
Overs:![]()
Rode kaart:
Ik speel alleen met kleingeld. In totaal 22 euro ingezet maarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jammer van die kaart, had wel aardig wat opgeleverd zeker?
Verder wel lekker
Mandzukic nog maar 6.5 K, heb alles op de tp staan voor te veel nu maar toch al lekkere winst
Zit nu als je het omrekent op 45 euro, maar komt nog wat bij. (ik had je nog getipt)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speel alleen met kleingeld. In totaal 22 euro ingezet maarJij hebt veel en veel meer verdiend
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
Dante had trouwens allang niet meer op het veld mogen staan.
Ja, gewoon die van je buurland toch.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
Wat ik echt altijd zo dom vind is dat spelers dan hun vlag van hun nationaliteit om gaan doen tijden zon CL winst.
Dat vind ik alleen dom als ze bij een nationaal team een vlag van een ander land pakken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
Wat ik echt altijd zo dom vind is dat spelers dan hun vlag van hun nationaliteit om gaan doen tijden zon CL winst.
Ik vind het sowieso bullshit je speel bij een duitse ploeg en ga je met een Kroatische vlag lopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen dom als ze bij een nationaal team een vlag van een ander land pakken.
een repost.quote:
Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso bullshit je speel bij een duitse ploeg en ga je met een Kroatische vlag lopen
Het is toch een Kroaat, geen Duitser.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso bullshit je speel bij een duitse ploeg en ga je met een Kroatische vlag lopen
Dit soort reactie vind ik echt om te götze man. Doe normaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
Götze moet gewoon ff zijn Bayern shirtje pakken en feest vieren
Ik helemaal niksquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:37 schreef Toefjes het volgende:
Corners:![]()
Bayern to win:![]()
Overs:![]()
Rode kaart:
oh mijn puush doet het echt helemaal niet meerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
maar hij presteert niet in oranje
Sorry, dat was net als dit
[..]
een repost.
+1 voor u meneerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die zal wel slecht zijn, want hij presteert nooit in Oranje.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit soort reactie vind ik echt om te götze man. Doe normaal.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:46 schreef Baje het volgende:
V buyten is zoals gewoonlijk weer wat later met zn pees
ben mijne kwijt voor 16K koop hem morgen wel weer terug voor 2quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:46 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Goedkoper dan voor de wedstrijd. Zie je maar weer dat iedereen hem alleen koopt om winst te maken
17k was mijn duurste. Verkoop er nu af en toe nog eentje voor 10quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben mijne kwijt voor 16K koop hem morgen wel weer terug voor 2
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:48 schreef Rodawa het volgende:
Post #301 wordt een mooie ode aan 'Der Arjen'
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
De laatste twee posts in het Arjen Robben topic.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:52 schreef Baje het volgende:
Van buyten loopt als een van de eerste omhoog op de trap. EA. Pace upgrade aub
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Dit is natuurlijk allemaal de verdienste van baje
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Dit is natuurlijk allemaal de verdienste van
Geniaalquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
Dit is ook best wel briljant.
[ afbeelding ]
Haha, die kaart wordt honderd miljoen miljard manquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:05 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Geen verlies
Robben speelde even 10, MOTM als CAM
Thorben heeft net honderd miljoen verdiend dus geen probleemquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, die kaart wordt honderd miljoen miljard man
Gewoon happy week. Laten we eens gek doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef Maver24 het volgende:
hopelijk brengen ze een vannacht weer een Happy Day uit met 2x chance to get an TOTS,
Laat me raden, je woont in Rotterdam?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gezellig hier in de buurt.
Tyfus herrie hiernaast mijn vriendin gaat er wat van zeggen en zo'n hoer duwt mijn vriendin.
Ik geef haar een klap hebben ze de politie ingelicht.
Hahahquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon happy week. Laten we eens gek doen
Nope, gelukkig niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat me raden, je woont in Rotterdam?
wtfquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tyfus herrie hiernaast mijn vriendin gaat er wat van zeggen en zo'n hoer duwt mijn vriendin.
Vrouwen slaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als ik achter de pc had gezeten had ik een boze mrvantrappz paint gepostquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Doe ik normaal niet maar ze weten dat ze zwanger is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vrouwen slaan![]()
Voor je zwangere vriendin opkomen die geduwd wordt![]()
Normaal zou ik zeggen: Vrouwen slaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen: Vrouwen slaan
Maar terechte reactie aangezien jullie een kindje gaan krijgen. Klaag ze zelf anders even aan.
Gewoon tandjes laten tuffen ja toch.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Gaan er 3 van die meisjes om haar heen staan dus ik hoorde herrie en ging er gelijk heen.
Misschien niet de juiste reactie maar heb er geen spijt van.
quote:Right....Daarom heb jij een omslagfoto van een gammele schuit
Brielle is maar een half uurtje rijden. Maar ik ga niet vechten, want rug. Ik rij ze wel gewoon platquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Gaan er 3 van die meisjes om haar heen staan dus ik hoorde herrie en ging er gelijk heen.
Misschien niet de juiste reactie maar heb er geen spijt van.
was het dna van je handen jongequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zal dadelijk de wijkbromsnor wel voor de deur staan.
MrvanKlapzquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
20 minuten zelfs.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Brielle is maar een half uurtje rijden. Maar ik ga niet vechten, want rug. Ik rij ze wel gewoon plat
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
Mensen die nu zeggen dat Arjen Robben de beste speler ter wereld is
Ik heb misschien geluk want er is een "groot" festival nu bezig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:18 schreef Thorb het volgende:
Overigens grote kans dat je mee moet naar het bureau
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zal dadelijk de wijkbromsnor wel voor de deur staan.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon tandjes laten tuffen ja toch.
popoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:21 schreef Zhano het volgende:
Lol, MrVonPaintz zit nu thuis met knikkende knietjes op de popo te wachten
Je moet je vriendin haar laten klappen...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En het dan filmen en hier neer smijten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Je moet je vriendin haar laten klappen...
T meisje is zwanger.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ze moet gewoon met haar dronken hoerenharses van mijn vriendin afblijven.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Nou, je klinkt wel racistisch dus doe er iets aan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil niet racistisch klinken maar het kan geen toeval zijn dat het een neger is
Live meeposten.quote:
Scheids kwam er opeens achter dat er één excuusneger te veel was, alsnog van het veld sturen die man, ondanks wisselquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil niet racistisch klinken maar het kan geen toeval zijn dat het een neger is
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Live meeposten.
"Haha, ze denken echt dat ik van deze bureaustoel af kom. Pas wanneer ze me van mijn stoel afsleuren ga ik meweklfhaw;oginas;lkfgmaslkdfmasdf"
Vrouw huilend op de bank, wordt van een afstandje gesust door vriendlief die minderjarige meisjes regelt op Habbohotel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:26 schreef Toefjes het volgende:
Wel briljant. Vriendin krijgt ruzie, krijgt een duw. MrVanTrapz grijpt in. Slaat de belager van zijn zwangere vriendin. Situatie is wat gespannen en dreigend. Daarop loopt MrVanTrapz naar de computer om zijn avontuur op Fok! te zetten
Lach maar, wss heb je nu een gummiknuppel diep in je reet zitten...quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vrouw huilend op de bank, wordt van een afstandje gesust door vriendlief die minderjarige meisjes regelt op Habbohotel.
[..]
Live meeposten.
"Haha, ze denken echt dat ik van deze bureaustoel af kom. Pas wanneer ze me van mijn stoel afsleuren ga ik meweklfhaw;oginas;lkfgmaslkdfmasdf"
Hertog Jan is lekkerder door de mond naar binnen dan door de neus naar buiten weet ik nu dankzij jullie, waarvoor dank.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:26 schreef Toefjes het volgende:
Wel briljant. Vriendin krijgt ruzie, krijgt een duw. MrVanTrapz grijpt in. Slaat de belager van zijn zwangere vriendin. Situatie is wat gespannen en dreigend. Daarop loopt MrVanTrapz naar de computer om zijn avontuur op Fok! te zetten
As we speak wordt vantrapz vernederd. AS WE SPEAK.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Lach maar, wss heb je nu een gummiknuppel diep in je reet zitten...
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Hertog Jan is lekkerder door de mond naar binnen dan door de neus naar buiten weet ik nu dankzij jullie, waarvoor dank.
Jullie? Lindgren is meerdere personen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Hertog Jan is lekkerder door de mond naar binnen dan door de neus naar buiten weet ik nu dankzij jullie, waarvoor dank.
[..]
Live meeposten.
Je hebt mijn kloon door.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jullie? Lindgren is meerdere personen?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Ik quote Lindgren. en Toefjes schelequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jullie? Lindgren is meerdere personen?
En jij hebt ook wel een paar biertjes gedronken?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallo ik post hier live vanuit mijn broer zijn huis hier zijn een aantal mensen gek aan het doen nou gr gr
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En jij hebt ook wel een paar biertjes gedronken?
Hebben jullie een vrouw geslagen toevallig?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallo ik post hier live vanuit mijn broer zijn huis hier zijn een aantal mensen gek aan het doen nou gr gr
Baas.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hebben jullie een vrouw geslagen toevallig?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En jij hebt ook wel een paar biertjes gedronken?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hebben jullie een vrouw geslagen toevallig?
Niet happen, en aan de politie overlaten dit.quote:
5 euro maarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wtf Mr vontrapz
Maar Robben![]()
Toefjes heb je nou wel winst of niet?
Nope.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook afgewimpeld met een paar tikken?
error 404: fuck not foundquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:34 schreef ThadCastle het volgende:
Chelsea:
Hilario, Azpilicueta, Christensen, Luiz, Ramires, Mikel, Loftus-Cheek, Oscar, Ake, Ba, Torres
Manchester City:
Hart; Zabaleta, Boyata, Kompany, Kolarov; Yaya Toure, Barry, Nasri, Silva; Aguero. Tevez.
goeie zaakquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope.
Gewoon normaal gesprek en dat meisje kreeg nog op haar kop.
Lul je bent bij je broer, stop met hier posten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee, ik heb niet gedronken en ik heb ook niet gescoord. Robben daarentegen wel. FML
Netjesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope.
Gewoon normaal gesprek en dat meisje kreeg nog op haar kop.
Geen UvT he, dus tuig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha kevin dat is grappig hihi
rotjoch
Ik ook.quote:
Waarom zit je in godsnaam op FOK!?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee, ik heb niet gedronken en ik heb ook niet gescoord. Robben daarentegen wel. FML
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Gezakt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die prijzen van Gotze en Lewandowski
Er is hier niks te beleven. We gaan zometeen wel weg maar dat is naar een feest met mensen die ik niet ken en het is ook maar voor een half uur ofzo.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lul je bent bij je broer, stop met hier posten.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt een heel fout filmpje
Feestje!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is hier niks te beleven. We gaan zometeen wel weg maar dat is naar een feest met mensen die ik niet ken en het is ook maar voor een half uur ofzo.
Dat noemen mensen die aangeschoten zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
nou nouquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha kevin dat is grappig hihi
rotjoch
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Linkje!! Godver die linker is best te doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Lewan onder de 600k al en Gotze 400kquote:
Ga je nu aan jouw eigen gummiknuppel trekken?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:40 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Linkje!! Godver die linker is best te doen
Deelt iedereen voortaan hier de porno die hij zit te kijken jaquote:
top.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Deelt iedereen voortaan hier de porno die hij zit te kijken ja
Ja, of wil jij het komen doen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga je nu aan jouw eigen gummiknuppel trekken?
Deze is pas mooi.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:40 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Linkje!! Godver die linker is best te doen
het glimt wel mooi op haar gezichtje.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Deze is pas mooi.
Het deel aan de rechterkant mag ik niet op FOK! posten.
[ [url=ttp://puu.sh/315j3.png]afbeelding[/url] ]
dmquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Deze is pas mooi.
Het deel aan de rechterkant mag ik niet op FOK! posten.
[ afbeelding ]
Ja, smegma. Tip van Marcie geloof ik. Die zou het in ieder geval bij de drogist gaan halen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het glimt wel mooi op haar gezichtje.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, smegma. Tip van Marcie geloof ik. Die zou het in ieder geval bij de drogist gaan halen.
Fucking Ultiem Triesterukkers topic wordt ditquote:
Hier wil ik geen deel meer van uitmaken, ik vertrek naar het UvT topic.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Fucking Ultiem Triesterukkers topic wordt dit
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier wil ik geen deel meer van uitmaken, ik vertrek naar het UvT topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Lol wtfquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lewan onder de 600k al en Gotze 400kBoateng en Dante samen ook minder dan 400k,
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Die heeft een flinke eikelpiercing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die heeft een flinke eikelpiercing.
Jij ook als je niet uitkijkt met dat buurmeisje.....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die heeft een flinke eikelpiercing.
Bij mij past alleen niet zo'n grote.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij ook als je niet uitkijkt met dat buurmeisje.....
Ik heb eigenlijk wel zin om ze nu te gaan kopenquote:
Wacht nou op MOTM .. iemandquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin om ze nu te gaan kopenMaar dan moet ik eerst die falerts die ik nu heb nog even slijten
Ja de prijzen zullen morgen wel weer verder zakkenquote:
Dan wordt TOTS Reus veel goedkoper dan MOTM Reus ooit was. Of misschien is die dat al. Dan moeten ze echt heel veel kaarten op de markt gebracht hebbenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja de prijzen zullen morgen wel weer verder zakkenEn overmorgen ook
Dat hebben ze ook. En er is volgens mij al heel veel geld doorheen gejast aan packs met de BPL. Blijkbaar willen mensen nu deze Totsen niet zo graag kopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan wordt TOTS Reus veel goedkoper dan MOTM Reus ooit was. Of misschien is die dat al. Dan moeten ze echt heel veel kaarten op de markt gebracht hebben
Ja toch?quote:
Ze zakken ook niet echtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Prijzen van BPL tots zijn ook niets gestegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |