quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
Mensen die nu zeggen dat Arjen Robben de beste speler ter wereld is
Ik heb misschien geluk want er is een "groot" festival nu bezig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:18 schreef Thorb het volgende:
Overigens grote kans dat je mee moet naar het bureau
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zal dadelijk de wijkbromsnor wel voor de deur staan.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon tandjes laten tuffen ja toch.
popoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:21 schreef Zhano het volgende:
Lol, MrVonPaintz zit nu thuis met knikkende knietjes op de popo te wachten
Je moet je vriendin haar laten klappen...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gezellig hier in de buurt.
Tyfus herrie hiernaast mijn vriendin gaat er wat van zeggen en zo'n hoer duwt mijn vriendin.
Ik geef haar een klap hebben ze de politie ingelicht.
En het dan filmen en hier neer smijten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Je moet je vriendin haar laten klappen...
T meisje is zwanger.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ze moet gewoon met haar dronken hoerenharses van mijn vriendin afblijven.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Nou, je klinkt wel racistisch dus doe er iets aan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil niet racistisch klinken maar het kan geen toeval zijn dat het een neger is
Live meeposten.quote:
Scheids kwam er opeens achter dat er één excuusneger te veel was, alsnog van het veld sturen die man, ondanks wisselquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil niet racistisch klinken maar het kan geen toeval zijn dat het een neger is
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Live meeposten.
"Haha, ze denken echt dat ik van deze bureaustoel af kom. Pas wanneer ze me van mijn stoel afsleuren ga ik meweklfhaw;oginas;lkfgmaslkdfmasdf"
Vrouw huilend op de bank, wordt van een afstandje gesust door vriendlief die minderjarige meisjes regelt op Habbohotel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:26 schreef Toefjes het volgende:
Wel briljant. Vriendin krijgt ruzie, krijgt een duw. MrVanTrapz grijpt in. Slaat de belager van zijn zwangere vriendin. Situatie is wat gespannen en dreigend. Daarop loopt MrVanTrapz naar de computer om zijn avontuur op Fok! te zetten
Lach maar, wss heb je nu een gummiknuppel diep in je reet zitten...quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vrouw huilend op de bank, wordt van een afstandje gesust door vriendlief die minderjarige meisjes regelt op Habbohotel.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Live meeposten.
"Haha, ze denken echt dat ik van deze bureaustoel af kom. Pas wanneer ze me van mijn stoel afsleuren ga ik meweklfhaw;oginas;lkfgmaslkdfmasdf"
Hertog Jan is lekkerder door de mond naar binnen dan door de neus naar buiten weet ik nu dankzij jullie, waarvoor dank.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:26 schreef Toefjes het volgende:
Wel briljant. Vriendin krijgt ruzie, krijgt een duw. MrVanTrapz grijpt in. Slaat de belager van zijn zwangere vriendin. Situatie is wat gespannen en dreigend. Daarop loopt MrVanTrapz naar de computer om zijn avontuur op Fok! te zetten
As we speak wordt vantrapz vernederd. AS WE SPEAK.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Lach maar, wss heb je nu een gummiknuppel diep in je reet zitten...
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Hertog Jan is lekkerder door de mond naar binnen dan door de neus naar buiten weet ik nu dankzij jullie, waarvoor dank.
Jullie? Lindgren is meerdere personen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Hertog Jan is lekkerder door de mond naar binnen dan door de neus naar buiten weet ik nu dankzij jullie, waarvoor dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |