20 minuten zelfs.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Brielle is maar een half uurtje rijden. Maar ik ga niet vechten, want rug. Ik rij ze wel gewoon plat
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
Mensen die nu zeggen dat Arjen Robben de beste speler ter wereld is
Ik heb misschien geluk want er is een "groot" festival nu bezig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:18 schreef Thorb het volgende:
Overigens grote kans dat je mee moet naar het bureau
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zal dadelijk de wijkbromsnor wel voor de deur staan.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon tandjes laten tuffen ja toch.
popoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:21 schreef Zhano het volgende:
Lol, MrVonPaintz zit nu thuis met knikkende knietjes op de popo te wachten
Je moet je vriendin haar laten klappen...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gezellig hier in de buurt.
Tyfus herrie hiernaast mijn vriendin gaat er wat van zeggen en zo'n hoer duwt mijn vriendin.
Ik geef haar een klap hebben ze de politie ingelicht.
En het dan filmen en hier neer smijten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Je moet je vriendin haar laten klappen...
T meisje is zwanger.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ze moet gewoon met haar dronken hoerenharses van mijn vriendin afblijven.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Nou, je klinkt wel racistisch dus doe er iets aan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil niet racistisch klinken maar het kan geen toeval zijn dat het een neger is
Live meeposten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |