quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die heeft een flinke eikelpiercing.
Jij ook als je niet uitkijkt met dat buurmeisje.....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die heeft een flinke eikelpiercing.
Bij mij past alleen niet zo'n grote.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij ook als je niet uitkijkt met dat buurmeisje.....
Ik heb eigenlijk wel zin om ze nu te gaan kopenquote:
Wacht nou op MOTM .. iemandquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin om ze nu te gaan kopenMaar dan moet ik eerst die falerts die ik nu heb nog even slijten
Ja de prijzen zullen morgen wel weer verder zakkenquote:
Dan wordt TOTS Reus veel goedkoper dan MOTM Reus ooit was. Of misschien is die dat al. Dan moeten ze echt heel veel kaarten op de markt gebracht hebbenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja de prijzen zullen morgen wel weer verder zakkenEn overmorgen ook
Dat hebben ze ook. En er is volgens mij al heel veel geld doorheen gejast aan packs met de BPL. Blijkbaar willen mensen nu deze Totsen niet zo graag kopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan wordt TOTS Reus veel goedkoper dan MOTM Reus ooit was. Of misschien is die dat al. Dan moeten ze echt heel veel kaarten op de markt gebracht hebben
Ja toch?quote:
Ze zakken ook niet echtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Prijzen van BPL tots zijn ook niets gestegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |