quote:
Dat lukt een blinde dwerg nog man!quote:
Moet je nagaan wat jij bent, achter je computertje zitten terwijl een blinde dwerg de winnende maaktquote:
Sorry ben net over je zusje heengeredenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Parkeer je auto even met 140 km/pu tegen een boom, aftandse hond.
Ga gerust maar weer weg hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sorry ben net over je zusje heengereden
HAHAHA ZUSJESGRAPPENquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de ene kant maakt hem dat wel succesvol zijn egoïsmequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:36 schreef Santello het volgende:
Maar even serieus. Een tikkie naar links op Mandzukiciets was een 100% doelpunt geweest, en toch schiet hij zelf
Die zal wel slecht zijn, want hij presteert nooit in Oranje.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die zal wel slecht zijn, want hij presteert nooit in Oranje.![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer van die kaart, had wel aardig wat opgeleverd zeker?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:37 schreef Toefjes het volgende:
Corners:![]()
Bayern to win:![]()
Overs:![]()
Rode kaart:
Ik speel alleen met kleingeld. In totaal 22 euro ingezet maarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jammer van die kaart, had wel aardig wat opgeleverd zeker?
Verder wel lekker
Mandzukic nog maar 6.5 K, heb alles op de tp staan voor te veel nu maar toch al lekkere winst
Zit nu als je het omrekent op 45 euro, maar komt nog wat bij. (ik had je nog getipt)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speel alleen met kleingeld. In totaal 22 euro ingezet maarJij hebt veel en veel meer verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |