quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
Dante had trouwens allang niet meer op het veld mogen staan.
Ja, gewoon die van je buurland toch.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
Wat ik echt altijd zo dom vind is dat spelers dan hun vlag van hun nationaliteit om gaan doen tijden zon CL winst.
Dat vind ik alleen dom als ze bij een nationaal team een vlag van een ander land pakken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
Wat ik echt altijd zo dom vind is dat spelers dan hun vlag van hun nationaliteit om gaan doen tijden zon CL winst.
Ik vind het sowieso bullshit je speel bij een duitse ploeg en ga je met een Kroatische vlag lopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen dom als ze bij een nationaal team een vlag van een ander land pakken.
een repost.quote:
Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso bullshit je speel bij een duitse ploeg en ga je met een Kroatische vlag lopen
Het is toch een Kroaat, geen Duitser.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso bullshit je speel bij een duitse ploeg en ga je met een Kroatische vlag lopen
Dit soort reactie vind ik echt om te götze man. Doe normaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
Götze moet gewoon ff zijn Bayern shirtje pakken en feest vieren
Ik helemaal niksquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:37 schreef Toefjes het volgende:
Corners:![]()
Bayern to win:![]()
Overs:![]()
Rode kaart:
oh mijn puush doet het echt helemaal niet meerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
maar hij presteert niet in oranje
Sorry, dat was net als dit
[..]
een repost.
+1 voor u meneerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die zal wel slecht zijn, want hij presteert nooit in Oranje.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit soort reactie vind ik echt om te götze man. Doe normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |