quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
Dante had trouwens allang niet meer op het veld mogen staan.
Ja, gewoon die van je buurland toch.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
Wat ik echt altijd zo dom vind is dat spelers dan hun vlag van hun nationaliteit om gaan doen tijden zon CL winst.
Dat vind ik alleen dom als ze bij een nationaal team een vlag van een ander land pakken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
Wat ik echt altijd zo dom vind is dat spelers dan hun vlag van hun nationaliteit om gaan doen tijden zon CL winst.
Ik vind het sowieso bullshit je speel bij een duitse ploeg en ga je met een Kroatische vlag lopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen dom als ze bij een nationaal team een vlag van een ander land pakken.
een repost.quote:
Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso bullshit je speel bij een duitse ploeg en ga je met een Kroatische vlag lopen
Het is toch een Kroaat, geen Duitser.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso bullshit je speel bij een duitse ploeg en ga je met een Kroatische vlag lopen
Dit soort reactie vind ik echt om te götze man. Doe normaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
Götze moet gewoon ff zijn Bayern shirtje pakken en feest vieren
Ik helemaal niksquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:37 schreef Toefjes het volgende:
Corners:![]()
Bayern to win:![]()
Overs:![]()
Rode kaart:
oh mijn puush doet het echt helemaal niet meerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
maar hij presteert niet in oranje
Sorry, dat was net als dit
[..]
een repost.
+1 voor u meneerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die zal wel slecht zijn, want hij presteert nooit in Oranje.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit soort reactie vind ik echt om te götze man. Doe normaal.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:46 schreef Baje het volgende:
V buyten is zoals gewoonlijk weer wat later met zn pees
ben mijne kwijt voor 16K koop hem morgen wel weer terug voor 2quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:46 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Goedkoper dan voor de wedstrijd. Zie je maar weer dat iedereen hem alleen koopt om winst te maken
17k was mijn duurste. Verkoop er nu af en toe nog eentje voor 10quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben mijne kwijt voor 16K koop hem morgen wel weer terug voor 2
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:48 schreef Rodawa het volgende:
Post #301 wordt een mooie ode aan 'Der Arjen'
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
De laatste twee posts in het Arjen Robben topic.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:52 schreef Baje het volgende:
Van buyten loopt als een van de eerste omhoog op de trap. EA. Pace upgrade aub
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Dit is natuurlijk allemaal de verdienste van baje
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Dit is natuurlijk allemaal de verdienste van
Geniaalquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
Dit is ook best wel briljant.
[ afbeelding ]
Haha, die kaart wordt honderd miljoen miljard manquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:05 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Geen verlies
Robben speelde even 10, MOTM als CAM
Thorben heeft net honderd miljoen verdiend dus geen probleemquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, die kaart wordt honderd miljoen miljard man
Gewoon happy week. Laten we eens gek doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef Maver24 het volgende:
hopelijk brengen ze een vannacht weer een Happy Day uit met 2x chance to get an TOTS,
Laat me raden, je woont in Rotterdam?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gezellig hier in de buurt.
Tyfus herrie hiernaast mijn vriendin gaat er wat van zeggen en zo'n hoer duwt mijn vriendin.
Ik geef haar een klap hebben ze de politie ingelicht.
Hahahquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon happy week. Laten we eens gek doen
Nope, gelukkig niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat me raden, je woont in Rotterdam?
wtfquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tyfus herrie hiernaast mijn vriendin gaat er wat van zeggen en zo'n hoer duwt mijn vriendin.
Vrouwen slaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als ik achter de pc had gezeten had ik een boze mrvantrappz paint gepostquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Doe ik normaal niet maar ze weten dat ze zwanger is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vrouwen slaan![]()
Voor je zwangere vriendin opkomen die geduwd wordt![]()
Normaal zou ik zeggen: Vrouwen slaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen: Vrouwen slaan
Maar terechte reactie aangezien jullie een kindje gaan krijgen. Klaag ze zelf anders even aan.
Gewoon tandjes laten tuffen ja toch.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Gaan er 3 van die meisjes om haar heen staan dus ik hoorde herrie en ging er gelijk heen.
Misschien niet de juiste reactie maar heb er geen spijt van.
quote:Right....Daarom heb jij een omslagfoto van een gammele schuit
Brielle is maar een half uurtje rijden. Maar ik ga niet vechten, want rug. Ik rij ze wel gewoon platquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Gaan er 3 van die meisjes om haar heen staan dus ik hoorde herrie en ging er gelijk heen.
Misschien niet de juiste reactie maar heb er geen spijt van.
was het dna van je handen jongequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zal dadelijk de wijkbromsnor wel voor de deur staan.
MrvanKlapzquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
20 minuten zelfs.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Brielle is maar een half uurtje rijden. Maar ik ga niet vechten, want rug. Ik rij ze wel gewoon plat
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
Mensen die nu zeggen dat Arjen Robben de beste speler ter wereld is
Ik heb misschien geluk want er is een "groot" festival nu bezig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:18 schreef Thorb het volgende:
Overigens grote kans dat je mee moet naar het bureau
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zal dadelijk de wijkbromsnor wel voor de deur staan.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon tandjes laten tuffen ja toch.
popoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:21 schreef Zhano het volgende:
Lol, MrVonPaintz zit nu thuis met knikkende knietjes op de popo te wachten
Je moet je vriendin haar laten klappen...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En het dan filmen en hier neer smijten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Je moet je vriendin haar laten klappen...
T meisje is zwanger.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ze moet gewoon met haar dronken hoerenharses van mijn vriendin afblijven.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Nou, je klinkt wel racistisch dus doe er iets aan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil niet racistisch klinken maar het kan geen toeval zijn dat het een neger is
Live meeposten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |